AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Jeg har en snill og pliktoppfyllende mann, og han er på alle måter en god far. Men det er null romantikk i forholdet. Han gir meg aldri komplimenter eller vil ta meg ut på dates. Vi har vært sammen i 15 år, men han har aldri fridd. På tross av mange rundt oss giftet seg. Jeg har alltid vært den som har lagt mest i å sørge for et godt parforhold, ta opp ting som er vanskelige. Han har aldri gjort det. Opp gjennom årene har han hatt noen småforelskelser overfor kolleger og jeg måtte høre på han snakke om disse damene, men bare ignorert det. Nå er det 7 mnd siden sist vi hadde sex.. jeg gidder ikke initiere og har mistet lysten. Jeg er pen for alderen og menn flirter med meg, men han klarer ikke si jeg er vakker. Han ser flau ut når jeg vil ta opp ting som sexlivet, rødmer og sier ja vi må jobbe mer for at ting skal gå greit., Nå har han fått mage siste årene og ser gravid ut. Spørs om det har noe å si for selvtilliten hans, jeg bryr meg ikke. Jeg gleder meg når han må reise bort- deilig å være for seg selv. Vi har barn og er en lykkelig familie på alle områder. Men han har ikke evnen til å være en kjæreste og jeg merker jeg glir mer og mer bort fra ham. Det skremmer meg, men han har aldri fått meg til å føle vakker og som en kvinne. Han vil bare ha en venn sikkert og noen som kan hjelpe til i huset..jeg føler en sorg.. over å ikke hatt en mann som har vært forelsket i meg, tok meg bare fordi jeg var fin. Anonymkode: 14302...411 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars Hvor gammel er du og hvor gamle er barna? Anonymkode: 1c58f...883
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars 35 og barna er tvillinger på 9 år Anonymkode: 14302...411
Knocks Skrevet 29. mars #5 Skrevet 29. mars Jeg tror du bør starte med å dele hvordan du opplever det, med han. At du ikke føler det er noe romantikk der og at det plager deg. Ting løses ikke over en prat men man må starte et sted. 2
Gaia Skrevet 29. mars #6 Skrevet 29. mars Tror det er lurt å ta en prat med han, selv om han blir flau. Det er lurt å høre hva han tenker om forholdet deres, og om det kan reddes på en eller annen måte i stedet for bare å dra. Dere har barn sammen, tross alt. Det må jo ha vært noe ved hverandre som gjorde at dere ble sammen i utgangspunktet?
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars Knocks skrev (14 minutter siden): Jeg tror du bør starte med å dele hvordan du opplever det, med han. At du ikke føler det er noe romantikk der og at det plager deg. Ting løses ikke over en prat men man må starte et sted. Ja, men det har jeg gjort i alle år. Det blir ingen varig endring. Det er noe i meg som hindrer å kommunisere igjen- jeg er sint over han er tafatt og alltid fått meg til å føle jeg ikke er nok..eller at han er bedre. Er nok min egen feil., jeg har alltid vært raus med komplimentene, så han tror til slutt han er kongen på haugen 🤨 Anonymkode: 14302...411 3
Knocks Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, men det har jeg gjort i alle år. Det blir ingen varig endring. Det er noe i meg som hindrer å kommunisere igjen- jeg er sint over han er tafatt og alltid fått meg til å føle jeg ikke er nok..eller at han er bedre. Er nok min egen feil., jeg har alltid vært raus med komplimentene, så han tror til slutt han er kongen på haugen 🤨 Anonymkode: 14302...411 Jeg skjønner. Hva tenker du om å ta det med en tredje person? Og at mannen din kan bli med etterhvert? Høres utrolig vondt og ensomt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har en snill og pliktoppfyllende mann, og han er på alle måter en god far. Men det er null romantikk i forholdet. Han gir meg aldri komplimenter eller vil ta meg ut på dates. Vi har vært sammen i 15 år, men han har aldri fridd. På tross av mange rundt oss giftet seg. Jeg har alltid vært den som har lagt mest i å sørge for et godt parforhold, ta opp ting som er vanskelige. Han har aldri gjort det. Opp gjennom årene har han hatt noen småforelskelser overfor kolleger og jeg måtte høre på han snakke om disse damene, men bare ignorert det. Nå er det 7 mnd siden sist vi hadde sex.. jeg gidder ikke initiere og har mistet lysten. Jeg er pen for alderen og menn flirter med meg, men han klarer ikke si jeg er vakker. Han ser flau ut når jeg vil ta opp ting som sexlivet, rødmer og sier ja vi må jobbe mer for at ting skal gå greit., Nå har han fått mage siste årene og ser gravid ut. Spørs om det har noe å si for selvtilliten hans, jeg bryr meg ikke. Jeg gleder meg når han må reise bort- deilig å være for seg selv. Vi har barn og er en lykkelig familie på alle områder. Men han har ikke evnen til å være en kjæreste og jeg merker jeg glir mer og mer bort fra ham. Det skremmer meg, men han har aldri fått meg til å føle vakker og som en kvinne. Han vil bare ha en venn sikkert og noen som kan hjelpe til i huset..jeg føler en sorg.. over å ikke hatt en mann som har vært forelsket i meg, tok meg bare fordi jeg var fin. Anonymkode: 14302...411 Menn flørter med alt som kan pules. Du er ikke spesiell av den grunn. Gresset er IKKE grønnere på andre siden av gjerdet. Ta deg sammen. Anonymkode: 1ba83...e7f 1 2
Isambard Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars Kanskje du må prøve å akseptere at han er som han er. Han er ikke romantisk, og det har ikke noe med deg å gjøre. Det er et personlighetstrekk. Samtidig: Dette er for mye til at du skal finne deg i det. Det er respektløst at han snakker om andre damer. Det at du ensidig pleier forholdet kan gjøre at du blir tatt for gitt. Det blir kanskje ikke ike tillagt så stor verdi siden du er der uansett. Det er spesielt at dere ikke har hatt sex på 7 måneder. Det er rart. Jeg tror de fleste menn ønsker sex oftere hvis det ikke er noe fysisk galt. Det er ikke enkelt. Jeg tror dere trenger en krise og at du sier i fra ganske hardt. Du må ikke tigge på dine knær om romantikk, men tvert om si at du holder på å bli ganske lei av ham og forholdet. Han må slutte å ta deg for gitt. 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå