AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Er bachelor i statsvitenskap godt nok for å få relevant jobb? Eller er det omtrent som å ha en hvilken som helst unyttig bachelor i et eller annet sosialfag? Jeg søker studier nå og valgte bare å søke på det fordi jeg har GENS og mulighetene er litt begrenset. Men jeg har også søkt økonomi og administrasjon og realfagskurs. Anonymkode: 9ac76...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:20 #2 Del Skrevet søndag kl 09:20 Er det ingen som har noen tanker? Ts Anonymkode: 9ac76...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:03 #3 Del Skrevet tirsdag kl 06:03 De jeg kjenner som har en bachelor i statsvitenskap jobber enten som rådgiver for en stortingspolitiker eller er politiker selv på stortinget, hvor utdanningen da er relevant. Men det er jo ikke en type jobb det flyter over av stillinger til og ikke minst er det jobber det er vanskelig å få. Anonymkode: ae5b5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:06 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:06 Jeg tror ikke det er så lett å få jobb med bare bachelor i statsvitenskap. Har du master, derimot, er situasjonen en annen. Jeg har master i statsvitenskap og jobber i staten, og har alltid raskt fått meg ny jobb når jeg har ønsket å bytte (byttet sist for et år siden). Har jobbet med mange statsvitere alle steder der jeg har jobbet, men absolutt alle har hatt master. Anonymkode: 42191...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:33 #5 Del Skrevet i går, 17:33 Bortkasta tid Anonymkode: 0823f...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå