Gå til innhold

Hva liker dere/liker dere ikke av veggpynt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flyttet inn i enebolig og har en del tomme vegger som skal fylles opp. Hva liker dere å se på veggene til folk? Og hva tenker dere at dere aldri ville hatt på egne vegger?

Anonymkode: 016ea...491

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kunst. Bilder som jeg liker. 

Anonymkode: fe56d...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg lite om hva andre har på veggene, de skal da trives i eget hjem, ikke dekorere for å glede meg! Og kjenner jeg KG rett så uansett hva noen sier de liker, så det er to stykker som sier ÆSSSJJJJ det er harry! 

Anonymkode: e0c2a...2b6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg virkelig ikke forstår hvorfor folk vil ha på veggene sine:

Disse klovnene til Aulie-dama. 

Alt fra Bjørg Thorhallsdottir.

Sitat av alle typer, men verst er type Live, laugh, love. 

Og sånne afrikanske masker, med mindre man er afrikansk. 

Anonymkode: 04aa0...e64

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg liker fargerike print, kunstplakater og gjerne dikt/foto i samspill. Grafiske uttrykk er også fint i små mengder.

• Liker 1
Skrevet

Måtte sjekke egne vegger, og den eneste pynten jeg tydeligvis liker er bilder. Har ikke noe annet enn bilder, vinduer og vegglamper på veggene 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker klassiske malerier. 
Synes moderne kunst er utrolig slitsomt å se på. Samme med sitater eller store klokker. 

For meg er skjønnhet viktig, og ingenting med moderne kunst appellerer til mitt øye. 

Anonymkode: 0d403...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir  litt stressa der folk ikke har lært hvordan henge opp ting. Og har enkeltbilder helt oppunder lister  bla. 

Så tips er at en øyehøyde er på generelt grnnlag 170cm over gulv. 1/3 av toppen av bildet skal over denne linjen. 

Har du store ekko rom. Vil bla canvas bilder dempe mye lyd. 

Bilder spredd  vilkårlig  rundt, ser også rotete  ut. Så et eller annet visst system,  gjør det mer ryddig. 

Selv liker jeg godt et bilde felt. Da kan du ha bilder helt fra gulv til tak, om du fyller et helt felt. Elsker de metallplatene man kan bestille  med egne bilder, i forskjellige str. Men blir fort litt dyrt. Så foreløpig  har jeg ikea bilde hyller der jeg har satt flere bilder etterhverandre. Og med litt minner innimellom.  Da slipper jeg også masse hull i veggene , om jeg ønsker litt forandring. 

Google hvordan henge opp bilder, så får du mange gode tips. 

Anonymkode: 66792...fd7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kunst. Ikke så dyrt pr stk. Mellom 5 - 10.000. Vakker kunst, og fine rammer.

Anonymkode: 620d4...799

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke forstørrelser av familiebilder på veggen og der er mannen rykende uenig. Jeg liker originalkunst. 

Anonymkode: 62598...525

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når vi skal flytte til enebolig med mer plass og nå som jeg har fått barn, har jeg planer å ha et sted med litt familie bilder eller bilder av dattera mi, det synes jeg plutselig at har sin sjarm 😇

Anonymkode: 8d055...3a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg legger meg ikke borti hva slags pynt andre har hjemme hos seg selv. 

Skrevet

Liker:
Enkle bilder, gjerne natur eller abstraks.

Liker ikke:
Kunne aldri tenkt meg slike pyntetallerkner.
Bilde av andre sine barn.
Bryllupsbilder av andre.
Malerier med ansikt! Wææ skummelt
Visdomsord
Veggteppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...