hvaduikkeser Skrevet søndag kl 19:22 #41 Del Skrevet søndag kl 19:22 Slutt å vær hushjelpa hans og slutt å dra dit hver eneste gang du har barnefri. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:57 #42 Del Skrevet søndag kl 19:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde jeg sagt dette så hadde han svart: jeg tvinger deg ikke til å komme. Det er frivillig å være her. Og å vaske er også frivillig. men skal vi være sammen så må vi jo være på samme sted. Og klarer ikke å være der uten å vaske. Anonymkode: 47170...d31 Men da har du jo valgt. Anonymkode: c61f0...31d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:59 #43 Del Skrevet søndag kl 19:59 Gjør deg litt kostbar, da. «Assume a virtue if you have it not!» (for å sitere Mel Gibson 😅 Men seriøst, høres ut som du trenger en liten pause til å tenke over ting (og vaske kun hos deg selv). Anonymkode: 96016...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:21 #44 Del Skrevet søndag kl 20:21 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men da har du jo valgt. Anonymkode: c61f0...31d Så enkelt er det ikke Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:21 #45 Del Skrevet søndag kl 20:21 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Gjør deg litt kostbar, da. «Assume a virtue if you have it not!» (for å sitere Mel Gibson 😅 Men seriøst, høres ut som du trenger en liten pause til å tenke over ting (og vaske kun hos deg selv). Anonymkode: 96016...8dc Ja, jeg kan trenge det Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:37 #46 Del Skrevet mandag kl 17:37 TS, hva tenker du? Blir du hjemme denne uken? 🥰 Anonymkode: 96016...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet mandag kl 18:09 #47 Del Skrevet mandag kl 18:09 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så enkelt er det ikke Anonymkode: 47170...d31 Selvfølgelig er det det. Du velger selv å bli utnytta av denne idiotien. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:12 #48 Del Skrevet mandag kl 18:12 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): TS, hva tenker du? Blir du hjemme denne uken? 🥰 Anonymkode: 96016...8dc Datteren min hos meg noen dager til. Så ikke bestemt meg enda. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet mandag kl 19:17 #49 Del Skrevet mandag kl 19:17 Tror nok ikke jeg hadde orket dette. To voksne, oppegående personer bør ha det i ryggmargen å holde det rent og ryddig rundt seg. Det klarer du, ikke han. Det er rett og slett en karakterbrist ved han. Din trivsel er avhengig av noe han ikke er i stand til å levere på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:11 #50 Del Skrevet tirsdag kl 08:11 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Datteren min hos meg noen dager til. Så ikke bestemt meg enda. Anonymkode: 47170...d31 Nå må ikke du la deg diktere av alle disse bitterfittene her inne på KG. Ta dine egne valg. Anonymkode: 27790...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:19 #51 Del Skrevet tirsdag kl 14:19 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå må ikke du la deg diktere av alle disse bitterfittene her inne på KG. Ta dine egne valg. Anonymkode: 27790...cde Sant. Men det er slitsomt at gå rundt å ikke ha det bra. For gledet jeg meg til å dra dit. Nå er det en mix Anonymkode: 47170...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:03 #52 Del Skrevet tirsdag kl 22:03 Du bør gjøre noe for å endre den følelsen av å bli brukt og ikke verdsatt og av mistrivsel hos ham. Men at mange skriver det samme er jo en klar indikasjon på at du har rett i den følelsen at noe ikke stemmer. Rart å kalle de som har svart her for bitterfitter, men det er vel en kårkall som ikke evner å bruke støvsugeren på annet enn seg selv, da. Anonymkode: 96016...8dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet onsdag kl 05:16 #53 Del Skrevet onsdag kl 05:16 Å tro at denne fyren vil endre seg og plutselig bidra hvis dere flytter sammen, det er mer enn naivt. Han er jo ikke husrein! Æsj, ass! Vis han tråden, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:21 #54 Del Skrevet onsdag kl 05:21 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 22.27): Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 år. Vi bor ca en time fra hverandre. Jeg kan ikke flytte til han fordi jeg har datteren min 50/50 som går på ungdomsskolen. Han har store barn som har flyttet ut. Men vil ikke flytte. Ikke nå og ikke senere. Aldri. Han er dessuten knapt hos meg, jeg bor stort sett hos han annenhver uke. Jeg trives ikke med å være gjest, føler meg ikke hjemme der. Han har det rotete og møkkete. Jeg liker å ha det rent og ryddig. Huset trenger også vedlikehold og oppussing. Jeg vasker og rydder når jeg er der. Men vil ikke være vaskehjelpen hans….. og å pusse opp å bruke masse tid på hans hus frister ikke. Er jeg vanskelig?? Anonymkode: 47170...d31 Nå var egentlig overskriften din misvisende, for dette handlet egentlig ikke så mye om å være særboere. Men for å trekke diskusjonen tilbake til trådens tittel; hele poenget med å være særboere er at man vil ha et selvstendig liv for seg selv, i tillegg til forholdet. Dersom du eventuelt skulle være med oppussingsprosjekt og andre oppgaver ved hans hus, så faller hele poenget med å være særboere bort. Anonymkode: c45b5...340 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet onsdag kl 05:25 #55 Del Skrevet onsdag kl 05:25 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 22.30): Du er ikke vanskelig, og du bestemmer over deg selv og hvor grensa di går du kan ikke forandre et annet menneske Anonymkode: b3452...97f DETTE! og la meg legge til; du bestemmer også hvilket forhold du vil være i, om du føler det er en relasjon der han setter føringene uten å ha dialog med deg og vise deg hensyn må du si fra og hvis ikke det hjelper ta gode valg for egen del, noe som kan bety å avslutte en relasjon i ubalanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #56 Del Skrevet 19 timer siden Du trenger jo ikke gå fra ham, bare lev ditt liv som du vil - besøk ham og dra hjem etterpå, inviter ham på middag til deg, sier han nei så inviter en venninne. Anonymkode: 96016...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #57 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 22.27): Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 år. Vi bor ca en time fra hverandre. Jeg kan ikke flytte til han fordi jeg har datteren min 50/50 som går på ungdomsskolen. Han har store barn som har flyttet ut. Men vil ikke flytte. Ikke nå og ikke senere. Aldri. Han er dessuten knapt hos meg, jeg bor stort sett hos han annenhver uke. Jeg trives ikke med å være gjest, føler meg ikke hjemme der. Han har det rotete og møkkete. Jeg liker å ha det rent og ryddig. Huset trenger også vedlikehold og oppussing. Jeg vasker og rydder når jeg er der. Men vil ikke være vaskehjelpen hans….. og å pusse opp å bruke masse tid på hans hus frister ikke. Er jeg vanskelig?? Anonymkode: 47170...d31 Nei han burde flyttet til deg. Han har jo ingen barn? Får litt sånn sær fyr "enstøing" vibber av han.... Anonymkode: d4890...a5a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #58 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du trenger jo ikke gå fra ham, bare lev ditt liv som du vil - besøk ham og dra hjem etterpå, inviter ham på middag til deg, sier han nei så inviter en venninne. Anonymkode: 96016...8dc Ja, men ikke så glad i å besøke han når det er rotete og møkkete der. Klarer ikke å slappe av. I tillegg så forventer han nok at jeg skal bidra med husarbeid , vedlikehold etc. siden jeg syns det trengs. Jeg gjør jo dette hjemme hos meg selv og har ikke så lyst til å gjøre dette på 2 steder. Samtidig så er ikke jeg en person som «ligger på sofaen» eller ser på at han jobber. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #59 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nei han burde flyttet til deg. Han har jo ingen barn? Får litt sånn sær fyr "enstøing" vibber av han.... Anonymkode: d4890...a5a Han er så glad i huset sitt. Han bor veldig på landet, jeg veldig sentralt i stor by, i leilighet. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #60 Del Skrevet 18 timer siden Skjønner det, hadde følt det på samme måten. Inviter ham på middag hos deg, da? Anonymkode: 96016...8dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå