AnonymBruker Skrevet 29. mars #21 Del Skrevet 29. mars Ts her. ser dere mener jeg ikke er vanskelig. Men han har fått meg til å tro det. Og mener jeg må ta huset hans som det er å ikke klage eller gjøre noe med det. Han mener det er naturlig at jeg gjør tilsvarende det jeg hadde gjort hvis jeg bodde der. En ting er litt rydding og renhold. Men «storvask», vaske vinduer, male, olje terrasse, fikse hage++ syns jeg ikke er min jobb. Jeg syns også spesielt å aldri ville flytte. Møtes på midten f.eks. trodde jeg var en vanlig løsning. Det er slitsomt å være gjest 50% og spesielt når jeg ikke trives der. Anonymkode: 47170...d31 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #22 Del Skrevet 29. mars «He’s just not that into you», tenker jeg. Beklager. Det han forventer er ikke normalt. Partner her som jeg ikke bor med hjelper til med å rydde etter felles måltider. Tar ut søppel om det er fullt og han skal ut. Skifter jeg tilfeldigvis på sengen når han er der hjelper han til. Og det holder i massevis. Og immari frekt, høres ut som en 70 år gamal kårkall. Stå opp for deg selv. Hvis du vil være kjæreste og ikke vaskehjelp. 😕 Anonymkode: 96016...8dc 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #23 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Ts her. ser dere mener jeg ikke er vanskelig. Men han har fått meg til å tro det. Og mener jeg må ta huset hans som det er å ikke klage eller gjøre noe med det. Han mener det er naturlig at jeg gjør tilsvarende det jeg hadde gjort hvis jeg bodde der. En ting er litt rydding og renhold. Men «storvask», vaske vinduer, male, olje terrasse, fikse hage++ syns jeg ikke er min jobb. Jeg syns også spesielt å aldri ville flytte. Møtes på midten f.eks. trodde jeg var en vanlig løsning. Det er slitsomt å være gjest 50% og spesielt når jeg ikke trives der. Anonymkode: 47170...d31 Det rimeligere ville være om han vasker når du ikke var der (så det var max halvskittent når du kom), og at dere sammen tok ting når du var der. Og at han tok vedlikehold på egen bolig. Anonymkode: 5dc50...54d 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #24 Del Skrevet 29. mars Nei, du er ikke vanskelig. Hadde han holdt det rent og ryddig, så hadde det selvsagt vært naturlig at du ryddet etter deg selv, og at dere delte på matlaging og husarbeide. Men ikke storrengjøring. Han vil ha en hushjelp. Det er derfor han ikke vil besøke deg. For da vasker du jo ikke huset hans. Og i tillegg påstår han at du er vanskelig. Du er helt normal. Og jeg synes ikke du skal godta at han behandler deg slik. Jeg hadde ikke giddet å være kjæreste med en gris. Hva er det du får ut av dette forholdet? Anonymkode: 9ca78...040 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #25 Del Skrevet 29. mars Han er vel en fantastisk elsker og kokk, da. Men nei, du er ikke vanskelig, TS. Anonymkode: 96016...8dc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars Dere andre som er særboere, og spesielt hvis dere nesten bare en hos den ene. Hvordan løser dere det med alt som skal gjøres av praktiske ting som renhold, vanlig vedlikehold, hagearbeid etc Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #27 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han pålegger meg ikke å rydde og vaske. Men forventer nok noe siden jeg bor der 50 % og det er sant. Men frustrende å forlate stedet rent og komme tilbake til rot og møkk 1 uke senere. Og jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør noe med det sier han. Anonymkode: 47170...d31 Slutt å vask hos han! Og reduser besøkstiden din. Har er jo ikke interessert i det heletatt. Anonymkode: 738fe...f9d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 30. mars #28 Del Skrevet 30. mars Dette forholdet går jo kun i hans favør! Hva får du tilbake egentlig? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #29 Del Skrevet 30. mars got2go skrev (9 minutter siden): Dette forholdet går jo kun i hans favør! Hva får du tilbake egentlig? Vi har det jo også fint sammen. Gjør masse sammen. Hvis ikke hadde vi ikke vært sammen i 5 år. Og jeg er veldig glad i han. Men jeg mistrives med bosituasjonen og syns det er vanskelig å være gjest så mye. Og han mener jeg ikke har noe å klage over. Så kjenner at jeg blir usikker på om jeg krever for mye, at alle andre hadde funnet seg i dette eller ei. Jeg ønsker å bidra der samtidig som jeg føler på at det ikke er min jobb. Jeg har min egen bolig som også må vaskes og vedlikeholdes. Anonymkode: 47170...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #30 Del Skrevet 30. mars En vinn-vinn situasjon for ham hvert fall, han får vaskehjelp, hushjelp og sex annenhver uke 😆 Har selv en kjæreste som jeg ikke bor med. Vi er begge like mye hos hverandre. Jeg holder orden i min leilighet og han holder orden i sin. Aldri i livet at jeg hadde vasket hos ham, like lite som han hadde vasket hos meg. Det er jo hele poenget med å være særbo; at man holder på kjærestemagien og slipper hverandres sure sokker og hybelkaniner 😇 Men nå har jeg funnet meg en ryddig akademiker, mens du åpenbart har funnet deg en egoistisk rotegubbe. Anonymkode: 96674...825 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #31 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Han pålegger meg ikke å rydde og vaske. Men forventer nok noe siden jeg bor der 50 % og det er sant. Men frustrende å forlate stedet rent og komme tilbake til rot og møkk 1 uke senere. Og jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør noe med det sier han. Anonymkode: 47170...d31 Han bruker deg jo som vaskehjelp, for han vasker åpenbart ingen verdens ting selv. Så kjekt for ham at han har deg da 🧼🪣🧼🪣🧹🧺🪠🧽 Anonymkode: 96674...825 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #32 Del Skrevet 30. mars Du er ikke vanskelig, men han viser deg hvem han er og kommer aldri til å endre seg, så du må finne ut om det er noe du kan leve med eller ikke. Anonymkode: ed77f...62a 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 30. mars #33 Del Skrevet 30. mars Du kan jo uansett ikke flytte inn hos han, for han kommer ikke til å endre seg. Da må du vaske og rydde hele tiden. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #34 Del Skrevet 30. mars Tvist skrev (1 time siden): Du kan jo uansett ikke flytte inn hos han, for han kommer ikke til å endre seg. Da må du vaske og rydde hele tiden. Sant. Men som samboere kan man bli enige om en fordeling som funker, en lager mat mens en vasker f.eks. men har vel fått bekreftet her at jeg ikke er urimelig og kravstor selv om han sier det. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #35 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sant. Men som samboere kan man bli enige om en fordeling som funker, en lager mat mens en vasker f.eks. men har vel fått bekreftet her at jeg ikke er urimelig og kravstor selv om han sier det. Anonymkode: 47170...d31 Hvor selvutslettende er du egentlig? Du er den eneste som vasker og gjør husarbeid hos ham, du vasker vinduer, maler og oljer og gjør hagearbeidet hans, og likevel så lurer du på om det er DU som er urimelig??! 🤯 Anonymkode: 96674...825 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #36 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Sant. Men som samboere kan man bli enige om en fordeling som funker, en lager mat mens en vasker f.eks. men har vel fått bekreftet her at jeg ikke er urimelig og kravstor selv om han sier det. Anonymkode: 47170...d31 Dere kan skrive lister til dere får senebetennelse begge to, men han kommer aldri i verden til å følge dem. Hvorfor skal han det? Han trenger jo ikke å gjøre det nå. Jeg fatter ikke at du tror han kan forandre seg ford deg. Min mor er sammen med en sånn. De kan aldri være hos henne «for han liker seg ikke der», så de må alltid være hos han. Der går mamma og vasker, støvsuger, vasker klær og tar seg av HANS HUND, for det må man jo forvente når de er hos han. Han derimot kan aldri gjøre det samme for henne de to gangene i året de er hos henne. I tillegg driver han bare med hans hobbyer, og ting mamma har lyst til det kommer på tiendeplass. Du kan vel gjette om jeg gidder å besøke dem så ofte? Min mor har prøvd alt. Lister, streik, gråt, kjeft, ros… Ingenting har funket. Men hun velger fortsatt å være der fordi det er visst bedre å ha en kjæreste enn å være singel. Han slår henne ikke og han er raus med penger, men han prioriterer henne ikke veldig mye. Anonymkode: c61f0...31d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #37 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere kan skrive lister til dere får senebetennelse begge to, men han kommer aldri i verden til å følge dem. Hvorfor skal han det? Han trenger jo ikke å gjøre det nå. Jeg fatter ikke at du tror han kan forandre seg ford deg. Min mor er sammen med en sånn. De kan aldri være hos henne «for han liker seg ikke der», så de må alltid være hos han. Der går mamma og vasker, støvsuger, vasker klær og tar seg av HANS HUND, for det må man jo forvente når de er hos han. Han derimot kan aldri gjøre det samme for henne de to gangene i året de er hos henne. I tillegg driver han bare med hans hobbyer, og ting mamma har lyst til det kommer på tiendeplass. Du kan vel gjette om jeg gidder å besøke dem så ofte? Min mor har prøvd alt. Lister, streik, gråt, kjeft, ros… Ingenting har funket. Men hun velger fortsatt å være der fordi det er visst bedre å ha en kjæreste enn å være singel. Han slår henne ikke og han er raus med penger, men han prioriterer henne ikke veldig mye. Anonymkode: c61f0...31d Kjenner meg dessverre igjen. mot innerst inne vet jeg at det er feil. Men når man får høre igjen og ingen at man er vanskelig og urimelig så tror man det til slutt selv. Anonymkode: 47170...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #38 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Kjenner meg dessverre igjen. mot innerst inne vet jeg at det er feil. Men når man får høre igjen og ingen at man er vanskelig og urimelig så tror man det til slutt selv. Anonymkode: 47170...d31 HAN er både vanskelig og urimelig. Men jeg skjønner absolutt at du tror på det han har fortalt deg, håper du klarer og omstille deg. 🥰 Anonymkode: 96016...8dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #39 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sant. Men som samboere kan man bli enige om en fordeling som funker, en lager mat mens en vasker f.eks. men har vel fått bekreftet her at jeg ikke er urimelig og kravstor selv om han sier det. Anonymkode: 47170...d31 Det er jo han som er kravstor. Som krever at du alltid skal komme til han, til tross for at du ikke trives der. Og tillegg er du hushjelpa hans… Anonymkode: 44cdd...ae8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #40 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo han som er kravstor. Som krever at du alltid skal komme til han, til tross for at du ikke trives der. Og tillegg er du hushjelpa hans… Anonymkode: 44cdd...ae8 Hadde jeg sagt dette så hadde han svart: jeg tvinger deg ikke til å komme. Det er frivillig å være her. Og å vaske er også frivillig. men skal vi være sammen så må vi jo være på samme sted. Og klarer ikke å være der uten å vaske. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå