AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:27 Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 år. Vi bor ca en time fra hverandre. Jeg kan ikke flytte til han fordi jeg har datteren min 50/50 som går på ungdomsskolen. Han har store barn som har flyttet ut. Men vil ikke flytte. Ikke nå og ikke senere. Aldri. Han er dessuten knapt hos meg, jeg bor stort sett hos han annenhver uke. Jeg trives ikke med å være gjest, føler meg ikke hjemme der. Han har det rotete og møkkete. Jeg liker å ha det rent og ryddig. Huset trenger også vedlikehold og oppussing. Jeg vasker og rydder når jeg er der. Men vil ikke være vaskehjelpen hans….. og å pusse opp å bruke masse tid på hans hus frister ikke. Er jeg vanskelig?? Anonymkode: 47170...d31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Du er ikke vanskelig, og du bestemmer over deg selv og hvor grensa di går du kan ikke forandre et annet menneske Anonymkode: b3452...97f 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Nei, hvorfor flytte inn med en mann for å være gratis hushjelp? Anonymkode: 158e3...1a7 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:36 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:36 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, hvorfor flytte inn med en mann for å være gratis hushjelp? Anonymkode: 158e3...1a7 Jeg kan ikke flytte inn til han. Men bor der annenhver uke når jeg ikke har datteren min. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet lørdag kl 21:40 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:40 Hvorfor skulle du være vanskelig? Det er HAN som er vanskelig, som ikke kommer til deg og ikke gidder å ha et rent hjem nå du kommer! Usexy opplegg! 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:43 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:43 Ulla Ullsokk skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle du være vanskelig? Det er HAN som er vanskelig, som ikke kommer til deg og ikke gidder å ha et rent hjem nå du kommer! Usexy opplegg! Jeg mener det samme. Men han mener jeg ikke har noe å klage på når jeg ikke gjør noe med det. Vasker og maler… Han lager mat til meg så da burde jeg bidra mer. Men hans valg at jeg er alltid hos han og ikke omvendt. Anonymkode: 47170...d31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet lørdag kl 21:43 #7 Del Skrevet lørdag kl 21:43 Ulla Ullsokk skrev (3 minutter siden): Hvorfor skulle du være vanskelig? Det er HAN som er vanskelig, som ikke kommer til deg og ikke gidder å ha et rent hjem nå du kommer! Usexy opplegg! Enig, slutt å dra dit annenkvar veke og sjå om han då kjem meir til deg. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:46 #8 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Dere høres ikke spesielt kompatible ut, hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: a0446...a82 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:46 #9 Del Skrevet lørdag kl 21:46 Ser ut som dere er veldig ulike. Foreslår at du ser deg om etter en annen som passer deg bedre. Anonymkode: 422b3...2e0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:47 #10 Del Skrevet lørdag kl 21:47 Pilleville skrev (3 minutter siden): Enig, slutt å dra dit annenkvar veke og sjå om han då kjem meir til deg. Har forsøkt det. Da sees vi mye mindre. Anonymkode: 47170...d31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 #11 Del Skrevet lørdag kl 21:48 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere høres ikke spesielt kompatible ut, hvorfor er du sammen med ham? Anonymkode: a0446...a82 Vi har det fint sammen m, like interesser. Glad i han. Men dette med bosted og hvordan man har det er selvfølgelig et problem. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet lørdag kl 21:49 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:49 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har vært sammen med en mann i snart 5 år. Vi bor ca en time fra hverandre. Jeg kan ikke flytte til han fordi jeg har datteren min 50/50 som går på ungdomsskolen. Han har store barn som har flyttet ut. Men vil ikke flytte. Ikke nå og ikke senere. Aldri. Han er dessuten knapt hos meg, jeg bor stort sett hos han annenhver uke. Jeg trives ikke med å være gjest, føler meg ikke hjemme der. Han har det rotete og møkkete. Jeg liker å ha det rent og ryddig. Huset trenger også vedlikehold og oppussing. Jeg vasker og rydder når jeg er der. Men vil ikke være vaskehjelpen hans….. og å pusse opp å bruke masse tid på hans hus frister ikke. Er jeg vanskelig?? Anonymkode: 47170...d31 Pålegger han deg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:50 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:50 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ut som dere er veldig ulike. Foreslår at du ser deg om etter en annen som passer deg bedre. Anonymkode: 422b3...2e0 Ja… men han har gitt meg til å tro at jeg er vanskelig. I mitt hode så er det ikke spesielt krevende å ønske å ha det rent rundt seg. Og å føle seg hjemme i og med at vi bare er hos han. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #14 Del Skrevet lørdag kl 21:52 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Pålegger han deg dette? Han pålegger meg ikke å rydde og vaske. Men forventer nok noe siden jeg bor der 50 % og det er sant. Men frustrende å forlate stedet rent og komme tilbake til rot og møkk 1 uke senere. Og jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør noe med det sier han. Anonymkode: 47170...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet lørdag kl 21:54 #15 Del Skrevet lørdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han pålegger meg ikke å rydde og vaske. Men forventer nok noe siden jeg bor der 50 % og det er sant. Men frustrende å forlate stedet rent og komme tilbake til rot og møkk 1 uke senere. Og jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør noe med det sier han. Anonymkode: 47170...d31 Da bruker han deg kun som hushjelp. Dette er ikke godt nok i grunn. Dere kan være venner og møtes via felles interesser ellers tenker jeg. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:07 #16 Del Skrevet lørdag kl 22:07 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja… men han har gitt meg til å tro at jeg er vanskelig. I mitt hode så er det ikke spesielt krevende å ønske å ha det rent rundt seg. Og å føle seg hjemme i og med at vi bare er hos han. Anonymkode: 47170...d31 Vet ikke hvordan du er, men mange kvinner har et forvridd syn på å ha det "rent rundt seg". Vi v il ha et hjem å slappe av i, dere vil ha et "utstillingslokale". Anonymkode: 0218b...832 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:12 #17 Del Skrevet lørdag kl 22:12 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har forsøkt det. Da sees vi mye mindre. Anonymkode: 47170...d31 Også? Ser ikke hva du taper på det. Anonymkode: 44cdd...ae8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:13 #18 Del Skrevet lørdag kl 22:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke hvordan du er, men mange kvinner har et forvridd syn på å ha det "rent rundt seg". Vi v il ha et hjem å slappe av i, dere vil ha et "utstillingslokale". Anonymkode: 0218b...832 Jeg har ikke et forvridd syn på det. Jeg ønsker bare å ha det rent og ryddig. Ikke ting og rot over alt. Bare helt normalt renhold som et rent bad, rent sengetøy. Han har knapt vasket der på 5 år. Stort ser jeg som har gjort det. Og normalt vedlikehold. Syns ikke det er koselig med et nedslitt hus. Anonymkode: 47170...d31 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:18 #19 Del Skrevet lørdag kl 22:18 Blir vanskelig når man har det ulik standard. Jeg har det til tider ganske rotete og min særboer-mann liker det ikke. Jeg er renslig, da, vasker hver uke og bytter sengetøy ofte. Men jeg ser at han trives bedre når jeg rydder og lager bedre systemer, da slapper han av og vil være her lenger. Vi er kun hos meg, han foretrekker det. Jeg tenker at hvis jeg klarer å rydde mer, kan vi på sikt flytte sammen. At vi kan få en noenlunde felles standard. Anonymkode: 5dc50...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:34 #20 Del Skrevet lørdag kl 22:34 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han pålegger meg ikke å rydde og vaske. Men forventer nok noe siden jeg bor der 50 % og det er sant. Men frustrende å forlate stedet rent og komme tilbake til rot og møkk 1 uke senere. Og jeg kan ikke klage hvis jeg ikke gjør noe med det sier han. Anonymkode: 47170...d31 Vettu hva, du fortjener bedre. Jeg hadde ikke vasket hos ham -og ikke overnattet hvis det var skittent. Anonymkode: 96016...8dc 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå