AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:22 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:22 Jeg ønsker å kjøpe noen malerier og/eller posters til å henge på veggen. Det kan være alt fra et maleri til 50 000 til en poster til 500 kr. Av kunstnere liker jeg Sverre Bjertnes, Marit Geraldine Bostad, Jeanette Lafontine - altså en del abstrakt/figurativt med fargebruk, men er ikke låst til dette. Når det gjelder plakater kan jeg syns at mye forskjellig er kult, bare det ikke blir altfor generisk (f.eks desnio). Liker heller ikke det som er veldig kitsch (kremmerhuset, bohus etc). Noen som har tips til kunstnere, steder jeg kan oppdage ny kunst, plakater etc? Anonymkode: 64e2a...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet lørdag kl 21:30 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:30 For gatekunst bl.a: gategalleriet.no undergroundgallery.no For postere: posterstore.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet søndag kl 06:17 #3 Del Skrevet søndag kl 06:17 Jeg har kjøpt fra auksjon på Blomqvist. Følger med jevnlig, og kjøper hvis noe interessant dukker opp 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:38 #4 Del Skrevet søndag kl 06:38 Blomqvist, Fineart, d40, Galleri Ismene, Nicolines hus har jeg brukt med god erfaring. Mye fint å velge i. Anonymkode: 1dfb9...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:54 #5 Del Skrevet søndag kl 07:54 Uendelig med plakater - Wall Art Poster Store https://a.aliexpress.com/_EJqifL6 Anonymkode: 23fa5...fb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet søndag kl 08:07 #6 Del Skrevet søndag kl 08:07 Finn.no 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:12 #7 Del Skrevet mandag kl 01:12 Kan for eksempel anbefale Anne Kristine Thorsby: https://www.annekristinethorsby.com/ Anonymkode: 4e683...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 01:19 #8 Del Skrevet mandag kl 01:19 - og Rolf Nerli Anonymkode: 4e683...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:48 #9 Del Skrevet mandag kl 04:48 Ragnhild Nes, kanskje? Anonymkode: 0985f...1e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:55 #10 Del Skrevet mandag kl 04:55 Hva med noe ab Myndin Nerdrum? Et originalverk er kanskje en investering for fremtiden. Anonymkode: ef3ef...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå