Diana Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Jeg har både barnefri og arbeidsfri første helga i mai. Slutter på jobb kl 14 fredag, og kunne tenkt meg ei helg i hytte med muligheter for en fjelltopp eller 3 iløpet av helga. Tenker max 3-4 timer å kjøre fra Oslo. Har dere noen tips til hvor man reise for ei helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Gaustatoppen Anonymkode: 37109...490 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Hjerkinn/Dovrefjell. Anonymkode: db04c...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Begynnelsen av mai kan være litt ustabilt mht været hvis du skal opp i høyden. Hva om du sjekker appen ut.no/ når det nærmer seg og ser hvordan været blir? Anonymkode: b24ae...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Del Skrevet 30. mars Kolsåstoppen Anonymkode: 7b1d4...243 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Del Skrevet 30. mars Topptur med ski? Anonymkode: 26ab6...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars Det er jo mange steder du kan dra. Blefjell, Lifjell, Hafjell, men jeg vet ikke helt hvordan været/føret er så tidlig på året. Anonymkode: b57a5...5df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #8 Del Skrevet 31. mars Det må jo bli nord i Gudbrandsdalen der du har topper på alle kanter. Anonymkode: c7d7d...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #9 Del Skrevet 31. mars Golsfjellet er fint, synes jeg! Anonymkode: 9cd01...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #10 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (21 timer siden): Det må jo bli nord i Gudbrandsdalen der du har topper på alle kanter. Anonymkode: c7d7d...e46 Hva tenker du på som «nord i Gudbrandsdalen» da? Selv tenker jeg at «nord dalen» er fra Dombås og opp (Lesja,Lora,Lesjaverk,Lesjaskog,Bjorli). Reinheimen, Sunndalsfjella og deler av Tafjordfjella. Rent personlig mitt absolutte favorittområder for fjellturer, jakt og fiske. Men 3-4 timer er i snaueste laget. Da kjører man vel fort ☺️ Anonymkode: 6f930...e26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #11 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 16.15): Hva tenker du på som «nord i Gudbrandsdalen» da? Selv tenker jeg at «nord dalen» er fra Dombås og opp (Lesja,Lora,Lesjaverk,Lesjaskog,Bjorli). Reinheimen, Sunndalsfjella og deler av Tafjordfjella. Rent personlig mitt absolutte favorittområder for fjellturer, jakt og fiske. Men 3-4 timer er i snaueste laget. Da kjører man vel fort ☺️ Anonymkode: 6f930...e26 Eller Lom,Skjåk,Vågå. Anonymkode: c7d7d...e46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå