Gjest Jupazz Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Hei. Er det noen her som har badedraktsamling som hobby?
AnonymBruker Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars Har vel 5 eller 6 i skapet, men vil ikke akkurat kalle det en hobby... 😅 Anonymkode: 25b7f...22f
AnonymBruker Skrevet 30. mars #6 Skrevet 30. mars Jupazz skrev (14 timer siden): Hei. Er det noen her som har badedraktsamling som hobby? nei har alderi hørt om det før Anonymkode: 407cf...2a8 1
Gjest Jupazz Skrevet 30. mars #7 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vel 5 eller 6 i skapet, men vil ikke akkurat kalle det en hobby... 😅 Anonymkode: 25b7f...22f Hvilket merke ? ☺️
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Skrevet 30. mars Skims, Speedo og et annet... Anonymkode: 25b7f...22f
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars Jupazz skrev (3 timer siden): Hvilket merke er best ? ☺️ Skims er min favoritt. Anonymkode: 25b7f...22f
Gjest Jupazz Skrevet 31. mars #12 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skims er min favoritt. Anonymkode: 25b7f...22f Aldri prøvd skims før 🙈 må kanskje se om jeg finner en ☺️
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Skrevet 17. august I dag ble det en ny Nike performance fastback drakt ☺️❤️ Anonymkode: 014c9...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå