AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Dama blir veldig våt. Jeg har elsker å slikke henne og så kliner vi etterpå. Så knuller vi, utrolig deilig å kjenne smaken av fitte mens jeg tar henne. Så digg med damer som ikke er redd for å smake seg selv. Noen som ikke liker dette? m38 Anonymkode: 3f2f5...dff 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Jeg elsker det. Det er utrolig sexy og deilig med de seksuelle kroppsveskene. Enten det er mine egne safter, precum eller cum. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Jeg tror ikke jeg hadde likt det, nei. Har aldri fått eller gitt munnsex, og har overhodet ikke lyst heller. Tenner meg ikke i det hele tatt. Samme med mannen min, dette er vi heldigvis enige om. Han har heller aldri fått/gitt. Anonymkode: c83a7...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke jeg hadde likt det, nei. Har aldri fått eller gitt munnsex, og har overhodet ikke lyst heller. Tenner meg ikke i det hele tatt. Samme med mannen min, dette er vi heldigvis enige om. Han har heller aldri fått/gitt. Anonymkode: c83a7...458 Du vet ikke hva du går glipp av. Og stakkars mann.. Anonymkode: 3f2f5...dff 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dama blir veldig våt. Jeg har elsker å slikke henne og så kliner vi etterpå. Så knuller vi, utrolig deilig å kjenne smaken av fitte mens jeg tar henne. Så digg med damer som ikke er redd for å smake seg selv. Noen som ikke liker dette? m38 Anonymkode: 3f2f5...dff M65: Hvorfor kalles dette en "runketråd" av dere rødstrømper umiddelbart dette postes. Det postes under vignetten "Seksualitet". Spørsmålet til TS og scenen TS beskriver er relevant og godt. Ja, det er deilig å dele hverandres kjønns-smaker, ja det er erotisk, ja det er pirrende, ja det er deilig. Sex er nytelse - og dersom dette skulle være en "runketråd" så står spørsmålet likevel, fordi vi som liker sex også med lyset av og til og med utenfor soveværelset,, kanskje til og med utenfor huset og Gud forby; i det offentlige rom på en strand eller en erotisk club - vi lever sexlivet vårt blant annet slik TS skriver. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tror ikke jeg hadde likt det, nei. Har aldri fått eller gitt munnsex, og har overhodet ikke lyst heller. Tenner meg ikke i det hele tatt. Samme med mannen min, dette er vi heldigvis enige om. Han har heller aldri fått/gitt. Anonymkode: c83a7...458 Bra dere fant hverandre! Anonymkode: e41cc...86e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 30. mars #7 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dama blir veldig våt. Jeg har elsker å slikke henne og så kliner vi etterpå. Så knuller vi, utrolig deilig å kjenne smaken av fitte mens jeg tar henne. Så digg med damer som ikke er redd for å smake seg selv. Noen som ikke liker dette? m38 Anonymkode: 3f2f5...dff Vi liker dette begge to. Jeg lar henne også slikke fingrene som jeg har brukt på henne. Vi er godt voksne og erfarne som deg. Ikke la deg dupere av haterne her inne. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #8 Del Skrevet 30. mars Totalt uaktuelt å smake eller lukte på egne eller andres "fittesafter" Æsj. Anonymkode: 5f359...e0c 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Del Skrevet 30. mars Helt naturlig del av sexen det. Vi er heller ikke hysteriske på hygienefronten der det er krav om dusjing og andre ritualer før man kan ha sex. Her knuller vi hver dag. Jeg suger han alltid iløpet av akten, og stort sett er kuken rikelig dekt av fittesaft. Det pirrer meg ikke noe ekstra, men er bare naturlig. Samme med han når han har kommet i munnen min. Jeg svelger selvfølgelig unna og vi kysser og koser etterpå. Anonymkode: f971b...89b 4 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 30. mars #10 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt naturlig del av sexen det. Vi er heller ikke hysteriske på hygienefronten der det er krav om dusjing og andre ritualer før man kan ha sex. Her knuller vi hver dag. Jeg suger han alltid iløpet av akten, og stort sett er kuken rikelig dekt av fittesaft. Det pirrer meg ikke noe ekstra, men er bare naturlig. Samme med han når han har kommet i munnen min. Jeg svelger selvfølgelig unna og vi kysser og koser etterpå. Anonymkode: f971b...89b Kunne vært skrevet helt identisk av meg. Er man kåt, så er man kåt….. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 30. mars #11 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Helt naturlig del av sexen det. Vi er heller ikke hysteriske på hygienefronten der det er krav om dusjing og andre ritualer før man kan ha sex. Her knuller vi hver dag. Jeg suger han alltid iløpet av akten, og stort sett er kuken rikelig dekt av fittesaft. Det pirrer meg ikke noe ekstra, men er bare naturlig. Samme med han når han har kommet i munnen min. Jeg svelger selvfølgelig unna og vi kysser og koser etterpå. Anonymkode: f971b...89b Helt enig. Lukter det litt av pikken, gnir jeg litt spytt på den først. Og det er jo uansett bare første to sugene som smaker litt hvis den ikke er sur. Synes bare det er litt sexy. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 30. mars #12 Del Skrevet 30. mars Synes det er godt å suge mannen rett etter han har vært inni meg. Jeg veksler mellom å ri mannen og suge 🙂 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 30. mars #13 Del Skrevet 30. mars Phitta Phjong skrev (42 minutter siden): Helt enig. Lukter det litt av pikken, gnir jeg litt spytt på den først. Og det er jo uansett bare første to sugene som smaker litt hvis den ikke er sur. Synes bare det er litt sexy. Motsatt så tenner jeg mer på at det lukter og snaker litt musky enn at det lukter og smaker lavendelsåpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #14 Del Skrevet 31. mars Merker godt at hun blir mer ivrig på å kline når jeg har haka full av fittesaft. Hun liker det åpenbart. Anonymkode: 24695...05e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 31. mars #15 Del Skrevet 31. mars Tråden er ryddet for for spekulasjoner og avsporinger. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 31. mars #16 Del Skrevet 31. mars Snok1 skrev (På 30.3.2025 den 15.25): Kunne vært skrevet helt identisk av meg. Er man kåt, så er man kåt….. Av meg også. Bortsett fra «pirrer ikke noe ekstra» for det gjør det nemlig. Særlig for henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #17 Del Skrevet 31. mars Han tar litt fittesaft i munnen sin før han kysser meg. Det er så tennende og sexy. Gjør meg sinnsykt kåt. Så erter han meg litt. Napper meg forsiktig i leppa. Rett før leppene hans treffer munnen min, så rykker jeg til i et stønn. Den harde kuken hans vippet seg selv inn. Han gjør meg så våt og kåt at det føles nesten ut som det renner. Så gir han meg et heftig lidenskapelig kyss, mens han tar meg grådig og deilig. Han krever meg, og krever kroppen min. Lar meg føle begjæret hans, og det svulmer i kroppen. Jeg tar tak i håret hans, presser lårene mot han, og låser de rundt han nesten. Føler jeg må holde meg fast for jeg holder på å svime av. Det er så intenst og deilig. Anonymkode: f55c9...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #18 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han tar litt fittesaft i munnen sin før han kysser meg. Det er så tennende og sexy. Gjør meg sinnsykt kåt. Så erter han meg litt. Napper meg forsiktig i leppa. Rett før leppene hans treffer munnen min, så rykker jeg til i et stønn. Den harde kuken hans vippet seg selv inn. Han gjør meg så våt og kåt at det føles nesten ut som det renner. Så gir han meg et heftig lidenskapelig kyss, mens han tar meg grådig og deilig. Han krever meg, og krever kroppen min. Lar meg føle begjæret hans, og det svulmer i kroppen. Jeg tar tak i håret hans, presser lårene mot han, og låser de rundt han nesten. Føler jeg må holde meg fast for jeg holder på å svime av. Det er så intenst og deilig. Anonymkode: f55c9...aeb Anonymkode: f55c9...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #19 Del Skrevet 3. april Elsker det. Syntes det er så sexy når han ber meg smake på meg selv, suge han etter han har vært inni meg. Fingrene hans i munnen min etter han har fingret meg grrrrr 24 Anonymkode: c9d17...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #20 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 20.45): Dama blir veldig våt. Jeg har elsker å slikke henne og så kliner vi etterpå. Så knuller vi, utrolig deilig å kjenne smaken av fitte mens jeg tar henne. Så digg med damer som ikke er redd for å smake seg selv. Noen som ikke liker dette? m38 Anonymkode: 3f2f5...dff Åh gid a meg så interessant. Anonymkode: 7b579...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå