AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars anonymLala skrev (2 timer siden): Du kan jo spise UP. I mitt første trimester var det alt jeg fikk i meg grunnet ekstrem mataversjon, og fikk beskjed av jordmor om å spise akkurat det jeg klarte å få ned. Det endret seg heldigvis i andre trimester hvor jeg har fått matlysten tilbake. Fosteret tar det den trenger uansett, og har det helt fint på TOUL. Disse aversjonene gjør at jeg har mistet lysten på alt jeg var skikkelig avgengig av før da, som kaffe, Monster/energidrikker, lettbrus, havregrøt, varm middagsmat og mye av det jeg pleide å kose meg med. Savner en kopp varm kaffe på morgenen, å kunne drikke en Monster på vei til trening eller gå ut å spise på restaurant, men blir samtidig småkvalm av tanken. Er nesten halvveis i svangerskapet nå, så regner med at lysten ikke kommer tilbake før etter fødsel. Det første trimestet er værst. Husker den følelsen av å være helt alene, og samboer kan ikke helt forstå hvordan du har det. Han kjenner det jo ikke på kroppen selv. Ville kjøpt en alkoholfri vin om jeg var deg. Du må bruke de alternativene du har:) For noen er første trimester verst. For noen er alle trimester like dritt, eller det ene verre etter det andre😅 Jeg var kvalm til uke 18 nesten. Så har det ene avløst det andre etter det. Føler meg nesten mer dritt nå i 3.trimester selv om jeg ikke er kvalm. Og tiden går så myyyye saktere enn før. Anonymkode: 1cbe4...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars Jeg savner meg! Jeg er også tidlig gravid (uke 9) og har blitt til en sur, trøtt, grinete og overfølsom klump som helst vil ligge på sofaen. Jeg savner mat og drikke som ikke kan inntas i svangerskapet, og det sosiale ved det (som venninnekvelder eller en god fest). Jeg savner snus! Føles rett og slett ut som jeg ikke har noe å se frem til i løpet av en dag 🙈 kan bli et langt svangerskap dette! Anonymkode: cb00e...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars Å ikke kunne spise junk og vin er vel den aller minst krevende endringen du vil oppleve. Lykke til med svangerskap, baby og barn 🍼🍼🍼 Anonymkode: 4e295...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #24 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er dessverre mange rusmisbrukere som får barn ja Anonymkode: 99bab...9a1 Mer synd når kunnskapsløse idioter får barn. Man er ikke misbruker hvis man røyker marihuana en gang i blant. Man er ikke alkoholiker om man tar seg et par glass vin en gang i blant. Anonymkode: dc9ae...563 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsbaer Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars Kjenner meg igjen TS, er i uke 18 da så nå er ting mer synlig og tydelig på andre måter. Var innom polet i går for å kjøpe noe alkoholfritt, og kjente jeg hadde såå lyst på noe vin. Men det får bli senere 🙃 Får også en lengtende følelse etter gamle meg (men har jo allerede et barn, så jeg er ikke lenger den jeg var i slutten av tjueåra uansett). Mimret i går med noen venninner og ble nesten på gråten av gamle videoer, og overveldet av en nostalgisk følelse 😅 Savner noen ganger, spesielt når jeg er gravid, å være ung, kul og bekymringsløs! 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Trist når narkomane får barn Anonymkode: 99bab...9a1 Verre når dumme og uopplyste får barn. Den du siterer er IKKE narkoman ut ifra det hun beskrev. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #27 Del Skrevet 30. mars Kjente litt på diverse savn. Husker jeg alltid sa at når jeg måtte på sykehuset, så skulle jeg har klar en hel haug med Pepsi Max. Da jeg fødte, glemte jeg hele greien….. og drakk ikke PM før 5 mnd etter fødsel 🤪 Anonymkode: d2b83...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå