AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:28 #41 Del Skrevet onsdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 11.23): "Han du ligger med" ? Er det et objekt ? En du betaler ? En random fra gata ? Anonymkode: 3e2aa...650 Spiller du? Eller er du bare dum? Anonymkode: d0335...822 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet onsdag kl 17:40 #42 Del Skrevet onsdag kl 17:40 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det var G-punkts orgasme. Han kan sine saker denne ff min🥰ts Anonymkode: c7019...919 👏👏Ja da skjønner jeg at du var høyt oppi himmelen ja🪄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:48 #43 Del Skrevet onsdag kl 18:48 Bamseklemmer skrev (1 time siden): 👏👏Ja da skjønner jeg at du var høyt oppi himmelen ja🪄 Absolutt, i tillegg til at jeg allerede var i himmelen siden han to min tidligere gav meg klitthode- orgasme også😍en kveld for historiebøkene🤩ts Anonymkode: c7019...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet torsdag kl 09:08 #44 Del Skrevet torsdag kl 09:08 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 18.46): Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Så herlig at du deler opplevelsa di med oss ! Takk, deilig lesning 👌😊 Og siden du kom og squirta så mye som det høres ut som senere i tråden her, så måtte jo dette ha vært et utrolig deilig høydepunkt for mannen også 😉 Kos dere og utforsk videre 👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:11 #45 Del Skrevet torsdag kl 10:11 Trøndermann skrev (1 time siden): Så herlig at du deler opplevelsa di med oss ! Takk, deilig lesning 👌😊 Og siden du kom og squirta så mye som det høres ut som senere i tråden her, så måtte jo dette ha vært et utrolig deilig høydepunkt for mannen også 😉 Kos dere og utforsk videre 👌😊 Takk🥰Ja det var helt vanvittig deilig og jeg har aldri sett ham så stolt😇ts Anonymkode: c7019...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet torsdag kl 19:35 #46 Del Skrevet torsdag kl 19:35 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk🥰Ja det var helt vanvittig deilig og jeg har aldri sett ham så stolt😇ts Anonymkode: c7019...919 Skjønner godt at han var både stolt og veeeldig fornøyd ! 👌👌 Heldig kar 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 04:52 #47 Del Skrevet fredag kl 04:52 Trøndermann skrev (9 timer siden): Skjønner godt at han var både stolt og veeeldig fornøyd ! 👌👌 Heldig kar 😉 😁ts Anonymkode: c7019...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:17 #48 Del Skrevet fredag kl 10:17 AnonymBruker skrev (På 1.4.2025 den 18.25): Neida, ordla meg feil, snakker om ff min som jeg er veldig glad i❤️ts Anonymkode: c7019...919 Om du er glad i ham er det ikke en FF, da er det en kjæreste. De aller færreste har venner de puler med. Det kalles kjæreste. Anonymkode: 3e2aa...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:01 #49 Del Skrevet fredag kl 16:01 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du er glad i ham er det ikke en FF, da er det en kjæreste. De aller færreste har venner de puler med. Det kalles kjæreste. Anonymkode: 3e2aa...650 Må vel absolutt være lov å bli glad i en ff, selv om vi begge er fullstendig klar over og enig i at det aldri kan bli noe mer mellom oss. Jeg er fryktelig glad både jeg og ff min ikke er så følelsesmessig avstumpet. Hvordan kan man ikke bli glad i noen som gir sånn nytelse gang etter gang?❤️ts Anonymkode: c7019...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet fredag kl 16:17 #50 Del Skrevet fredag kl 16:17 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du er glad i ham er det ikke en FF, da er det en kjæreste. De aller færreste har venner de puler med. Det kalles kjæreste. Anonymkode: 3e2aa...650 Så alle du er glad i er kjærester med deg? Unger, søsken, venninner, foreldre osv? Klart man kan bli glad i en FF! Endret fredag kl 16:17 av petterm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå