AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:46 #1 Del Skrevet lørdag kl 17:46 Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 18:25 Velkommen i klubben. 😊 Anonymkode: 9bb78...a3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:54 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:54 Tror ikke jeg er istand til å squirte... Anonymkode: 51b97...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:19 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Kult! Anonymkode: 58cad...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet lørdag kl 21:25 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Nei, er det sant?! Jøss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet søndag kl 04:12 #6 Del Skrevet søndag kl 04:12 Så deilig! Det blir ikke siste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:29 #7 Del Skrevet søndag kl 04:29 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Hvor gammel er du? Anonymkode: e71c0...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet søndag kl 14:23 #8 Del Skrevet søndag kl 14:23 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Kan du si litt om hva som var utløsende (no pun intended) faktor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:28 #9 Del Skrevet søndag kl 15:28 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor gammel er du? Anonymkode: e71c0...42b Ikke langt fra 50. Ts Anonymkode: c7019...919 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:30 #10 Del Skrevet søndag kl 15:30 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke langt fra 50. Ts Anonymkode: c7019...919 Er vel naturlig at inkontinensen kommer snikende da ja Anonymkode: a4fcc...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:32 #11 Del Skrevet søndag kl 15:32 Gorgonzola skrev (1 time siden): Kan du si litt om hva som var utløsende (no pun intended) faktor? Ts her. Han jeg ligger med er veldig utforskende og etter at han hadde fingret g-punktet mitt og samtidig slikket en stund kjente jeg at noe holdt på å skje. Han fortsatte litt til, tror vi endret litt stilling og plutselig bare skjedde det! Anonymkode: c7019...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:34 #12 Del Skrevet søndag kl 15:34 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er vel naturlig at inkontinensen kommer snikende da ja Anonymkode: a4fcc...5b3 Bare å lese seg opp på squirting. Håper du/den du ligger med får oppleve det, det er ubeskrivelig! Ts Anonymkode: c7019...919 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:35 #13 Del Skrevet søndag kl 15:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare å lese seg opp på squirting. Håper du/den du ligger med får oppleve det, det er ubeskrivelig! Ts Anonymkode: c7019...919 Nei huff. Håper ikke jeg tisser på meg med det første Anonymkode: a4fcc...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:46 #14 Del Skrevet søndag kl 15:46 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er vel naturlig at inkontinensen kommer snikende da ja Anonymkode: a4fcc...5b3 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei huff. Håper ikke jeg tisser på meg med det første Anonymkode: a4fcc...5b3 Hva er hensikten med slik tull?! Anonymkode: 5551d...7b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er vel naturlig at inkontinensen kommer snikende da ja Anonymkode: a4fcc...5b3 Strålende kommentar. Men, om så, nyter hun, la det stå til. Anonymkode: 5fd5a...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Strålende kommentar. Men, om så, nyter hun, la det stå til. Anonymkode: 5fd5a...159 «Strålende», faktisk! 😉💦 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 18.46): Jeg opplevde mitt seksuelle høydepunkt for noen dager siden… Må bare få dette ut.. squirta skikkelig samtidig som jeg kom - så deilig!! Anonymkode: c7019...919 Jippi👏👏 Sånn skal det låte på et seksual forum ja.. nytt "påfyll" er sendt til deg😉 Happy people makes my day even better❣️ Endret 2 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 17.46): Hva er hensikten med slik tull?! Anonymkode: 5551d...7b8 Ikke hør på sånne misunnelige kjerringer som ikke har fått seg noe på et par tiår. Anonymkode: de40b...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jippi👏👏 Sånn skal det låte på et seksual forum ja.. nytt "påfyll" er sendt til deg😉 Happy people makes my day even better❣️ ❤️ts Anonymkode: c7019...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke hør på sånne misunnelige kjerringer som ikke har fått seg noe på et par tiår. Anonymkode: de40b...ae1 Har vondt av de egentlig, alle burde fått oppleve det jeg gjorde, ren nytelse🤩ts Anonymkode: c7019...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå