Gå til innhold

La oss vurdere tinder-tekster (m/skjermdump) 😎

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette her er ment som litt hjelp til det andre kjønnet til å forstå hvordan vi tenker, og kanskje litt underholdning også da 🙂 

Kom gjerne med nye tekster dere kommer over. Også dere menn, selvsagt!. 🙂

Nedenfor fra en mann. Ikke så verst, men virker som en CV til jobbsøknad, rettet mot andre menn. Litt generelt, overfladisk og lite fengende. Dette meg fjell og sjø står sånn cirka i 50 % av tekstene, så blir nok litt lei av akkurat det... Men - mye bedre enn ingen tekst.

image.thumb.png.36bf538ec9808a1b4c1525a3f7abf480.png

Anonymkode: 46926...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy! Jeg er ikke singel, men hadde droppet han her på grunn av svakt språk.
Kommafeil og «liker kombinasjonen av aktivitet og kvalitetstid» oppfattes av meg som at han fremstiller det som en motsetning mellom aktivitet og kvalitetstid, noe jeg innbiller meg at han egentlig ikke mener å kommunisere. 

Anonymkode: bccfb...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kommafeil og «liker kombinasjonen av aktivitet og kvalitetstid» oppfattes av meg som at han fremstiller det som en motsetning mellom aktivitet og kvalitetstid, noe jeg innbiller meg at han egentlig ikke mener å kommunisere. 

Jeg er ikke på Tinder jeg heller, men tenker.... hva faen skal en stakkar skrive da? Selvfølgelig vil det bli ganske likt som alle andre skriver. 

Det er viktigere at han får det ordentlig fram, at han ikke ser på det en motsetning, enn at han er en seriemorder:laugh:

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det dette dere mener med at det ikke er noen gode menn på tinder? Han glemte komma!?

Anonymkode: 62e27...b8d

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha😂 Hadde selvfølgelig tatt kommafeil fremfor en seriemorder, kanskje med unntak av Dexter! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hahaha😂 Hadde selvfølgelig tatt kommafeil fremfor en seriemorder, kanskje med unntak av Dexter! 

Ja, Dexter er jo en snill seriemorder :) Det er ikke noe galt med han.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke den teksten var avskrekkende. Mannen er allsidig, og det er jo veldig positivt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette her er ment som litt hjelp til det andre kjønnet til å forstå hvordan vi tenker, og kanskje litt underholdning også da 🙂 

Kom gjerne med nye tekster dere kommer over. Også dere menn, selvsagt!. 🙂

Nedenfor fra en mann. Ikke så verst, men virker som en CV til jobbsøknad, rettet mot andre menn. Litt generelt, overfladisk og lite fengende. Dette meg fjell og sjø står sånn cirka i 50 % av tekstene, så blir nok litt lei av akkurat det... Men - mye bedre enn ingen tekst.

image.thumb.png.36bf538ec9808a1b4c1525a3f7abf480.png

Anonymkode: 46926...a02

Jeg hadde droppet denne, fordi vedkommende beskriver seg selv som sporty. 

Jeg er ok aktiv, men sporty, da vil han ha en sporty partner antagelig.

Anonymkode: a901f...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig enig, men om det er mange tilsvarende hadde jeg heller latt meg fenge av  noe mer originalt som «Ingen seriemorder»😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg hadde droppet deg for å være ekstremt pedantisk. 

Anonymkode: a03af...562

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er egentlig enig, men om det er mange tilsvarende hadde jeg heller latt meg fenge av  noe mer originalt som «Ingen seriemorder»😄

Det er det en ekte seriemorder ville skrevet for å lure deg 😎

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg hadde droppet deg for å være ekstremt pedantisk. 

Jeg tror ikke Tinder er et sted for meg jeg heller😄 Sær, rar, åpenbart pedantisk og slett ikke spesielt pen. Hadde antagelig ikke fått en eneste match. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis bildene stemmer overens med det han skriver, så hadde jeg sveipet ja. Da mener jeg at med den teksten så bør han være normalvektig. Overraskende mange menn kaller seg sporty eller veltrent, men så ser man på bilder at de er overvektige og absolutt ikke veltrent.

Anonymkode: dfeb2...683

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...