AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:33 #1 Del Skrevet lørdag kl 16:33 Nå har jeg fjernet han fra some og han har kontaktet meg og skal "snakke og ordne opp" og det er så vanskelig å stå i 😭😭 Gang på gang så prøver jeg å ta avstand, men han sjarmerer seg inn i livet mitt igjen og jeg er så dum at jeg tar han inn i varmen. Så sårer han meg og viser at jeg egentlig ikke er viktig. Igjen. Han er ikke bra for meg, og nå må jeg klare å stå i det. La meg være i fred så jeg kan være leimeg og komme meg videre 😭😭😭 Anonymkode: 5dff6...f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 16:37 Hvordan kontakter han deg? Kan du ikke blokkere telefonnummeret hans og blokkere han på alt SoMe? Anonymkode: f99d9...6f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:38 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:38 Da blokkerer du han overalt. Da kan han ikke ta kontakt med deg. Anonymkode: fdac9...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:38 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:38 Hvordan får han kontakt med deg? Blokker på alle måter du kan. Ser at du har blokkert på some. Blokkert nummeret hans på telefonen din. Anonymkode: de83e...dea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:41 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:41 Du er klar over at han ikke er bra for deg, og at det ikke vil vare. Det er bra, og på en måte "steg 1". For min del ble det en tankevekker da søsteren min spurte meg; "Hvis det var meg, hvilket råd ville du gitt meg? Du fortjener Ikke noe verre selv". Jeg hadde jo bedt henne om å ikke gå tilbake, så da innså jeg hvor dårlig jeg behandlet meg selv❤️ Anonymkode: 37994...66a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkeblomst_85 Skrevet lørdag kl 16:49 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:49 Du må egentlig bare innse at det ikke blir bedre, uansett hva han lover eller sier- det ender opp likt hver gang med at du blir såret❤️ Finn noen som er god og snill mot deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:02 #7 Del Skrevet lørdag kl 17:02 Du blokkerer han overalt, også minner du deg selv på at når du tar dårlige valg, så bekymrer du dine nære på samme måte som du ville kjent deg bekymret og lei deg om din mor, datter, søster eller bror tok dårlige valg igjen og igjen. Du klarer kanskje ikke å ta gode valg for din egen del, men det beste man kan gjøre for sine nærmeste, er å vise gjennom handling at man tar vare på seg selv og setter egen lykke og velvære først. Du vet han ikke er bra for deg. Du vet han lyver så det spruter ut av rumpa hans. Da er valget enkelt: irrelevant av hva hjertet føler, så avslutter du kontakten. Om et år vil du tenke "æsj, hva faen så jeg i den kvalme fyren egentlig?". Anonymkode: 1bd77...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet lørdag kl 18:28 #8 Del Skrevet lørdag kl 18:28 Skriv opp alt han har gjort mot deg, hvordan han får deg til å føle at du ikke er viktig osv. Det er lett å glemme når de skrur på sjarmen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå