Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

Noen som har erfaring med/kommentarer til maxfactor facefinity foundation? Verdt et forsøk? Tips til andre rimelige og bra foundationer, som kommer i lyse farger ?Venter spent=)

• 2 år senere...
Gjest LineMerete
Skrevet

Hei du!!

har noen tips til foundationer du kan prøve....

Guerlain Divinora Silky Smooth Foundation.... den stter som støpt og dekker godt, men ser naturlig ut.. Blir ikke unaturlig mørk..Veldig bra. Er litt dyr..Koster 280 kr, men...

Også foundationene til Loreal fås i mange farger og ser heller ikke mørke ut..

Ellers kan du jo også blande med litt fuktighetskrem, da blir den jo litt uttynnet og ikke så mørk!

Håper jeg hjalp deg litt!

God sommer videre.... :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Facefinity er ok...den dekker endel.. hender jeg blander den med kaneboen min. Ikke god alene om du har tørr hud. Anbefaler heller seemless da.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er foundation-frik, og har lett i årevis etter den perfekte foundationen....(jeg gjør andre ting i livet mitt også.... :hoho: )

tror kanskje jeg har funnet den nå.

spectacular fra helena rubinstein. perfekt farge(endelig), nydelig konsistens, og den gir fuktighet til huden(jeg har ganske tørr hud til tider).

et lite tips, bare :)

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg er foundation-frik, og har lett i årevis etter den perfekte foundationen....(jeg gjør andre ting i livet mitt også.... :hoho: )

tror kanskje jeg har funnet den nå.

spectacular fra helena rubinstein. perfekt farge(endelig), nydelig konsistens, og den gir fuktighet til huden(jeg har ganske tørr hud til tider).

et lite tips, bare :)

glemte å si at dermalogica sin foundation er fantastisk - men fargene passer dessverre ikke til meg.

enda et lite tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...