Gå til innhold

Jeg reagerer motsatt på energidrikk.... er ikke det rart?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg blir så sykt døsig og kroppen føles ekstremt tung etter inntak av energidrikker. Kaffe går greit selvom jeg blir litt trøtt av det noen ganger, men langt nær fra energidrikker som red bull, battery osv. det er som om kroppen bare blir ekstremt tung og jeg blir kjempe trøtt. 

Er ikke det veldig rart?

Anonymkode: 381cb...cda

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vanlig for folk med ADHD. Det betyr selvfølgelig ikke at du har ADHD av den grunn, men uvanlig er det altså ikke.

Anonymkode: 79ed1...496

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reagerer ikke i det hele tatt av hverken energidrikker eller kaffe, annet enn at jeg syns det smaker godt. Tror ikke noe av det er uvanlig, vi har alle ulike reaksjoner på ulike ingredienser. 

Anonymkode: f7d28...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg reagerer bare på kaffe om morgenen, den ene koppen får meg rett og slett i gang. Resten av dagen har det ingen effekt, og jeg kan til og med føle meg trøttere av å fylle på med koffein.  Begynte ikke å drikke kaffe før jeg var over 30, så er ikke der at jeg er overeksponert heller. 

Anonymkode: b49a3...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, og jeg har ikke ADHD. Men kroppen min liker ikke at jeg dytter drittprodukter i den. Reagerer med å bli trøtt av godteri og alkohol også.

Jeg har lært meg å tenke at det er bra den sier i fra, så slipper jeg å ende opp med livstilsykdommer som diabetes og demens😏

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er faktisk ikke så uvanlig. Jeg reagerte også "motsatt" på koffein, da jeg drakk lite av det. Var gjerne kveldskos for meg å drikke en iskaffe, for da ble jeg skikkelig trøtt. Etter noen år gikk det over, og nå blir jeg våken av koffein. 

Anonymkode: 75829...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har enten ingen effekt av koffein eller så blir jeg trøtt 🙂 Jeg drikker gjerne en god, varm kaffe på kvelden før jeg legger meg. 

Anonymkode: 8b443...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har diabetes og blir veldig trett av for mye sukker. Kanskje du bør sjekke deg.

Anonymkode: 5d2f6...682

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange med bipolar type 2 tåler ikke energidrikk i perioder. 
det samme med kvinner som har pmdd. 

Anonymkode: 96c5c...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...