AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:52 #1 Del Skrevet lørdag kl 15:52 Har vært på leting i 2 år. Etter brudd. Kun møtt en jeg har følt noe for, men der ble det ikke noe mer. Synes det er helt umulig å finne kjærligheten. Flere som har det sånn? Anonymkode: 1cb81...b31 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:54 Nei, det er bare du. Leser du ikke en eneste avis? Anonymkode: 12d61...ed7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet lørdag kl 16:07 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:07 Det er kjempevanskelig! Jeg er i begynnelsen av 50-årene. Har prøvd nettdating i perioder det siste halvannet året. Får mange likes og har vært på mange dater. De gangene jeg har truffet noen jeg er interessert i skjer det samme hver gang. Etter daten blir vi enige om at vi vil noe mer. Bli bedre kjent. Så skriver og ringes vi i ca en uke og så fader de bare bort. Grunnen til dette er jeg ganske sikker på. De fleste menn på disse appene fortsetter å sveipe selv om de har vært på en date og blitt enige om at de vil bli bedre kjent. Så dukker det opp ei ny og spennende dame mens de sitter og sveiper og da er det nytt og spennende og de driter i den de har truffet. Og sånn går dagene…. Og så klager de over at de ikke finner noen. Hadde de satset på en om gangen og droppet sveipinga en periode tror jeg mange flere hadde vært i et forhold. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:42 #4 Del Skrevet lørdag kl 21:42 Noen som vil dele hvor lenge du måtte lete før det klaffet? (Mulig de som er i forhold ikke leser her) Anonymkode: 1cb81...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:50 #5 Del Skrevet lørdag kl 21:50 Ikke det svaret du ønsker, men her gikk det 5år før jeg endelig fant drømmemannen. Siste året hadde jeg gidd opp, å slettet alt av apper å bare koste meg med mitt. Anonymkode: b622f...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:51 #6 Del Skrevet lørdag kl 21:51 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke det svaret du ønsker, men her gikk det 5år før jeg endelig fant drømmemannen. Siste året hadde jeg gidd opp, å slettet alt av apper å bare koste meg med mitt. Anonymkode: b622f...e36 Hvor møtte du han? Godt det ordnet seg for deg. Anonymkode: 1cb81...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:11 #7 Del Skrevet lørdag kl 23:11 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært på leting i 2 år. Etter brudd. Kun møtt en jeg har følt noe for, men der ble det ikke noe mer. Synes det er helt umulig å finne kjærligheten. Flere som har det sånn? Anonymkode: 1cb81...b31 Hvorfor ble det ikke mer? Er du mann eller dame? Anonymkode: c3f9f...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:19 #8 Del Skrevet lørdag kl 23:19 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har vært på leting i 2 år. Etter brudd. Kun møtt en jeg har følt noe for, men der ble det ikke noe mer. Synes det er helt umulig å finne kjærligheten. Flere som har det sånn? Anonymkode: 1cb81...b31 Fyller 23 til høsten, ble slutt med forrige fyr i sommer og kjenner at det og bli kjent med noen helt på nytt er av lite til ingen interesse….. prøvd og bli kjent med flere gutter men er bare så mye drit der ute. Jeg er lojal og kravstor av meg så ser ut som jeg blir den kule single tanta Anonymkode: f509e...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:11 #9 Del Skrevet søndag kl 08:11 Er 40 og har vært singel i fire år. Er drittlei, ga opp hele greia for over et år siden 😅 Synes det er kjipt, men får vel bare være alene 🤷♀️ Anonymkode: 90976...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:58 #10 Del Skrevet søndag kl 08:58 38 år gammel mann. 6 år siden jeg ble singel. Har bare møtt en jeg fikk følelser for på disse årene, dessverre var det ikke gjensidig. Ser for meg flere single år, kanskje bare single år. Men det går greit, enda jeg så gjerne skulle møtt henne som også ser etter meg Anonymkode: e970c...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:42 #11 Del Skrevet søndag kl 09:42 Siste kjæreste når jeg var 19, nå er jeg 41... Anonymkode: 93584...61d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:01 #12 Del Skrevet søndag kl 10:01 Jeg har tenkt sånn mange ganger. Så gir jeg opp dating, føler meg ensom og dater litt igjen. Går litt sånn i bølger. Det er vanskelig å finne noe gjensidig. Med samme verdier og ønsker for fremtiden. Tror kanskje jeg har funnet den rette nå, det føles litt sånn. Det er overveldende og litt skummelt, for jeg kjenner at jeg så gjerne vil det skal funke denne gangen. Anonymkode: 0ef1f...483 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:54 #13 Del Skrevet søndag kl 11:54 Det tok lang tid før jeg fant mannen min, og det gjorde jeg via felles kjente. Ikke noe date eller sjekkeopplegg, men bare fikk en god kjemi ved å prate med vedkommende. Heldigvis var det gjensidig ❤️ Jeg tror man bare må være åpen, og være på steder der man treffer folk med felles interesser, via en hobby f.eks. eller gå ut på byen, dra på kino, gå ut og spise. Man kan fint gjøres sånt alene og treffe andre på den måten. Anonymkode: 59b53...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå