Hulderen Skrevet lørdag kl 15:42 #21 Del Skrevet lørdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 15.22): Han er ganske populær blandt damer. 🤷♀️ Anonymkode: 72bc3...2d1 Ekspander Så bra, da trenger ikke du å ofre deg. La en annen ta seg av ham. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet lørdag kl 15:49 #22 Del Skrevet lørdag kl 15:49 Det hadde jeg aldri gjort! Datet en gang en fyr jeg fikk litt suspekte vibber fra. Spurte om han hadde sittet inne. Han lyste opp og sa stolt "jeg har aldri blitt dømt". Så fint da. Jeg var ferdig med ham da, gitt. Er litt pysete sånn. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:51 #23 Del Skrevet lørdag kl 15:51 Tja hvorfor ikke. Har man sonet straffen sin så.. Anonymkode: 1564e...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #24 Del Skrevet lørdag kl 15:54 Hva er poenget med tråden? Det er jo ikke som om du kommer til å ta til deg noe, for han er jo tross alt kjekk 🙄 Anonymkode: 7dc76...4d0 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:55 #25 Del Skrevet lørdag kl 15:55 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 15.54): Hva er poenget med tråden? Det er jo ikke som om du kommer til å ta til deg noe, for han er jo tross alt kjekk 🙄 Anonymkode: 7dc76...4d0 Ekspander Joda tar notater, jeg. Anonymkode: 72bc3...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:58 #26 Del Skrevet lørdag kl 15:58 Absolutt ikke. På noe som helst vis. Anonymkode: f573d...562 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:17 #27 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Jeg har datet en som satt inne noen måneder for vold. Det funket kjempebra! Han var superkjekk, og spennende. Helt til han måtte inn å sone for en ny voldshendelse. Anonymkode: 1ba8a...bc3 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:15 #28 Del Skrevet lørdag kl 17:15 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 15.54): Hva er poenget med tråden? Det er jo ikke som om du kommer til å ta til deg noe, for han er jo tross alt kjekk 🙄 Anonymkode: 7dc76...4d0 Ekspander Poenget med de fleste tråder på dette forumet er generelt vanskelig å forstå. Denne og flere med den er nok skapt for å skape debatt og å godte seg over hva folk svarer. Anonymkode: 6f4f4...4d1 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:23 #29 Del Skrevet lørdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 17.15): Poenget med de fleste tråder på dette forumet er generelt vanskelig å forstå. Denne og flere med den er nok skapt for å skape debatt og å godte seg over hva folk svarer. Anonymkode: 6f4f4...4d1 Ekspander Stygt å påstå noe sånt. Anonymkode: 72bc3...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:28 #30 Del Skrevet lørdag kl 17:28 Kjekk,tøff,sexy,hot MEN kriminell?🙄 Klassisk noen damer det. Tenner på spenning, men det kan de komme angre på. Hold deg unna! Anonymkode: 3940d...c1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet lørdag kl 18:25 #31 Del Skrevet lørdag kl 18:25 Vet du, det høres veldig lurt ut! Sikkert en kjernekar det der! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:30 #32 Del Skrevet lørdag kl 18:30 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 15.34): Det er trailermannen og. Anonymkode: 6f4f4...4d1 Ekspander Ja, kjekk han og, synger og greier, men han har dame da. Anonymkode: ef746...27e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:31 #33 Del Skrevet lørdag kl 18:31 Og hva har denne liksommannen liksom gjort, da, Ts? Hvilken relasjon hadde han liksom til den/de han var alvorlig voldelig mot? Og hvilken vold utsatte han den/de liksom for? Hvordan skadet han dem fysisk? Anonymkode: 587d1...f06 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:33 #34 Del Skrevet lørdag kl 18:33 Jeg har høyere standarder for meg selv. Jeg dater ingen uten lignende bakgrunn som meg selv, med god familie, god økonomi, høyere utdannelse, gode verdier, bra utseende, humor, sjarme og empati. De mennene jeg er ute etter sitter ikke i fengsel. Anonymkode: a6b8d...51d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #35 Del Skrevet lørdag kl 18:37 Hadde ikke kastet bort en kalori på det. Anonymkode: d0790...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:48 #36 Del Skrevet lørdag kl 18:48 hvorfor vil du deg selv så vondt? Anonymkode: 2b00b...d29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:06 #37 Del Skrevet lørdag kl 19:06 Jeg er ikke kriminell men ligner visst veldig på verdens mest kjekke kriminelle:) Blir ihvertfall jobbet for det på jobben at ser ut som tvillingbroren. Men det sier seg vel selv at en bør unngå en kriminell selv om også det fortjener en ny sjanse en notorisk utr fortjener en ny sjanse etc... Anonymkode: e81fe...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:15 #38 Del Skrevet lørdag kl 19:15 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 19.06): Jeg er ikke kriminell men ligner visst veldig på verdens mest kjekke kriminelle:) Blir ihvertfall jobbet for det på jobben at ser ut som tvillingbroren. Men det sier seg vel selv at en bør unngå en kriminell selv om også det fortjener en ny sjanse en notorisk utr fortjener en ny sjanse etc... Anonymkode: e81fe...6ef Ekspander Kanskje litt kriminell allikevel aldrit tatt, har hatt en del svartarbeid gått litt i grått og svart på arbeidstidbestemmelser utleie av skatt på bolig etc. men type drap vold voldtekt, Narko smugling/selging har jeg holdt meg unna så langt:) å jeg eantar det er denne kategorien du mener S Anonymkode: e81fe...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet lørdag kl 19:18 #39 Del Skrevet lørdag kl 19:18 Det hadde blitt et høflig nei takk fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet lørdag kl 19:24 #40 Del Skrevet lørdag kl 19:24 Aldri. Har ingen respekt for kriminelle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå