Gå til innhold

Venninne på 40

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Min venninne på 40 år er blitt gravid! Jeg trodde nesten ikke det jeg hørte, men hun fortalte meg det denne uken og var så glad. Jeg har bare trodd at hun har spist litt ekstra og kosa seg, med sin nye kjæreste. De er veldig forelsket og de har det fint sammen, han er en bra fyr og gjør henne godt. 

Spørsmålet mitt er egentlig; Hvor ofte kan man som 40 åring bli gravid på naturlig måte? Er det bare jeg som synes at dette er litt " unormalt"?

Anonymkode: f664a...3a1

Herlighet så teit du er.

Ja, det er bare du. Det er absolutt ikke unormalt. Du er nok sjalu selv om du ikke vil innrømme det.

Anonymkode: 0b9d0...c7d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min yngste er født tre mnd før jeg fyllte 40.. og hun er beviset på at EN dråpe er nok 😅

Mamma var 43 da hun fikk lillesøstra mi. Helt naturlig. 

Anonymkode: 3124f...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor du under en stein? Mange på 40 og eldre som blir gravide helt uten hjelp.

Det er ikke unormalt. Vet om flere på over 40 som har fått barn.

Anonymkode: 00eca...ea8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hææ? Hadde du sagt 50 hadde jeg skjønt greia, men 40 er da helt normalt. Kjenner mange som har fått barn etter 40, ingen med prøverør. En fikk sine to siste som 46- og 48-åring.

Anonymkode: 83aec...d2a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel ganske vanlig, særlig nå til dags. Min venninne er 42 og venter barn f.eks. 

Anonymkode: 44d5b...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mine oldemødre fikk barn etter fylte 40, flere barn. Det er bare i dag det kun er et par år det er "akseptert" for kvinner å få barn. 

Anonymkode: e2b3b...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg blir 40 i år og venter barn nr 2 snart. Synes ikke det høres rart ut at venninna di har blitt gravid. Har også blitt gravid på naturlig måte og har godt med eggreserver..

Anonymkode: 76ab7...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Min venninne på 40 år er blitt gravid! Jeg trodde nesten ikke det jeg hørte, men hun fortalte meg det denne uken og var så glad. Jeg har bare trodd at hun har spist litt ekstra og kosa seg, med sin nye kjæreste. De er veldig forelsket og de har det fint sammen, han er en bra fyr og gjør henne godt. 

Spørsmålet mitt er egentlig; Hvor ofte kan man som 40 åring bli gravid på naturlig måte? Er det bare jeg som synes at dette er litt " unormalt"?

Anonymkode: f664a...3a1

Les deg opp, er litt flaut at du vet så lite om hvordan kroppen din fungerer.

Anonymkode: eaa8a...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så utrolig mange spydige kommentarer fra folk🤢 Sjansen for å bli gravid på naturlig måte er jo lavere for de på førr. Men selvsagt er det fullt mulig. Kjenner to som har blitt gravid etter førr. Den ene uplanlagt og den andre planlagt. 

Anonymkode: d5940...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...