AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:36 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:36 Har inntrykk av at de som har elektrisk bil er ute med piggene med en gang noen disser el-biler. Anonymkode: d7701...703 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 15:37 Ja det er de, og spesielt teslaeiere. Anonymkode: 519b5...c8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #3 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Nei, det trur jeg ikke. Har ikke bil selv, så kan være nøytral her. Når jeg ser folk sutre på nett over bil så er det alltid de med fosilbil. De blir triggered av at andre liker elbil. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 9090b...c63 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:42 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:42 😀😁😂 Anonymkode: f730c...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet lørdag kl 15:46 #5 Del Skrevet lørdag kl 15:46 Å, er det bare lettsåret du mener? Jeg trodde du mente følsom som i omtenksom og omsorgsfull. Jeg har ikke forandret personlighet etter at jeg gikk fra bensilbil til elbil. Ikke gidder jeg å forsvare elbiler heller. Antagelig fordi jeg ikke er helt fornøyd ig savner min forrige bil 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #6 Del Skrevet lørdag kl 15:54 NEI Anonymkode: 5e809...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:59 #7 Del Skrevet lørdag kl 19:59 Jeg er rimelig lei av alle elbilhatere som fortsatt skal snakke ned elbiler hele tiden og fortsatt gjenta myter som ble motbevist for over ti år siden. Jeg driter i om du ikke liker elbiler, men jeg blir sur når folk fortsetter å spre usannheter Anonymkode: ac216...9a7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet lørdag kl 20:46 #8 Del Skrevet lørdag kl 20:46 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er rimelig lei av alle elbilhatere som fortsatt skal snakke ned elbiler hele tiden og fortsatt gjenta myter som ble motbevist for over ti år siden. Jeg driter i om du ikke liker elbiler, men jeg blir sur når folk fortsetter å spre usannheter Anonymkode: ac216...9a7 Samme her 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Ja helt klart Anonymkode: 12638...533 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:49 #10 Del Skrevet lørdag kl 20:49 Personlig kjører jeg elbil og synes bil er skrikende uinteressant. Derunder også hva noen måtte mene om bilen min. Anonymkode: 868e8...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:56 #11 Del Skrevet lørdag kl 20:56 Jobber hos en større bilforhandler på Østlandet, og kan i hvert fall bekrefte at det er veldig forskjell på bileiere som kjører el, og de som kjører ice… Anonymkode: 8e168...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet lørdag kl 21:01 #12 Del Skrevet lørdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har inntrykk av at de som har elektrisk bil er ute med piggene med en gang noen disser el-biler. Anonymkode: d7701...703 De velge jo elbil ut fra rasjonelle grunner, så det er vanskelig å se at de er mersensitive. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet lørdag kl 21:07 #13 Del Skrevet lørdag kl 21:07 Kanskje heller se på som regel godt voksne menn som kaller el biler for radiobiler, dildobiler og diverse. Som regel har de heller aldri prøvd en el bil. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:08 #14 Del Skrevet lørdag kl 21:08 Så mye nedsettende snakk det er om elbileiere rundt om så skulle det bare mange at en og annen av dem reagerer. De fleste jeg kjenner med elbil bryr seg midt i ryggen om hva boomers mener. Anonymkode: ade95...d7a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet lørdag kl 21:29 #15 Del Skrevet lørdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så mye nedsettende snakk det er om elbileiere rundt om så skulle det bare mange at en og annen av dem reagerer. De fleste jeg kjenner med elbil bryr seg midt i ryggen om hva boomers mener. Anonymkode: ade95...d7a Vel, mange boomers har elbil selv … De er i en alder der de har god økonomi og råd til å kjøpe ny bil. Som da gjerne blir en elbil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:49 #16 Del Skrevet søndag kl 08:49 De jeg kjenner med elbil er helt normale folk. Noen har mer problemer med bilene sine enn andre og er litt overrasket over hvor mye "småplukk" det er. Som hovedregel har de en hovedbil med diesel/bensin, så elbilen blir da bil nr 2 til kortere turer og avlastning. De er bevisst på begrensningene elbilen har, men bilen fungerer som regel til bruken den er tiltenkt. Anonymkode: 0d635...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:53 #17 Del Skrevet søndag kl 08:53 Kjenner nesten ingen bileiere som har fossilbil, men de snakker kanskje bare ikke om det, og det interesserer meg overhodet ikke (bil, andres biler, min bil, bensin, elektrisk, merker… Jeg vil ikke legge merke til det, og aldri spørre eller snakke om det) og har aldri blitt «dissa» for elbilen vår selv. Merkelig folk/miljø/samtaletemaer dere har. Anonymkode: c2061...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet søndag kl 09:06 #18 Del Skrevet søndag kl 09:06 Er ganske sikker på at ordet "elbil" vil forsvinne fra språket. Snart vil bil, i betydningen personbil, utelukkende være elbil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:11 #19 Del Skrevet søndag kl 09:11 Tidligere var de med el-bil grådige mennesker som unnskyldte det med miljøvennlighet. Nå er el-bil bare en "bil" som noen nevnte her. Anonymkode: 0a579...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:14 #20 Del Skrevet søndag kl 09:14 jisess who cares? driving livmorbil Anonymkode: 9111e...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå