AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:59 #21 Del Skrevet lørdag kl 16:59 MariaIsabel skrev (1 time siden): Oi, herregud, den så jo direkte skummel ut 😳 Hadde jeg funnet ut at min mann hadde kjøpt en slik en, ville jeg følt at jeg ikke kjenner han likevel, uansett om den skal brukes på andre eller han selv ... Min følelse også. Det eneste som kan unnskylde han er hvis han er så uerfaren at han rett og slett har bestilt feil. Men han bruker ikke nesten 1.400 kr på noe han ikke har sjekket nøye tenker nå jeg Anonymkode: 7cadd...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:04 #22 Del Skrevet lørdag kl 17:04 Du kan prøve å høre etter når han promper. Hvis det er mer wooosh enn brrrt, så har du svaret... Anonymkode: b954a...475 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:07 #23 Del Skrevet lørdag kl 17:07 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg kom over en ordrebekreftelse som hadde havnet i en mappe i felles mailprogram. Det er veldig langt unna når han reiser. Jeg tror heller jeg skal prøve å få fatt i noe kontoutskrifter for å se om det er noe mistenkelige mottakere av summer eller noe, aner ikke. Anonymkode: 7cadd...2f1 Hvis den har havnet så du kan se den uten å aktivt gå inn for å snike, så syns jeg du helt klart kan si det, at den mailen dukket opp der, og spørre rett ut. Krist1an skrev (52 minutter siden): Hvilken legning er han egentlig? Og hvilken legning han har? Det er faktisk ikke unormalt at streite menn liker litt rumpelek på seg selv. Pegging, veit du, det er en populær greie! Anonymkode: 127df...f21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:32 #24 Del Skrevet lørdag kl 17:32 Et annet alternativ er at det skal brukes som en eller annen spøk ovenfor noen andre. Jeg ville i alle fall ikke automatisk tenkt utroskap på grunn av en monsterbutplug. Jeg synes også det var litt flaut å innrømme at jeg ville teste noe bak med min forrige partner, men å starte med noe i størrelse atomrakett høres jo litt voldsomt ut da. Anonymkode: d59d8...449 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:30 #25 Del Skrevet lørdag kl 18:30 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mann har bestilt 2 buttplugger og 1 liter glidemiddel til en adresse han har bodd på ifbm jobb. Jeg har ingen anelse om at han har vært interessert i dette. Det som jeg synes var helt sykt da jeg begynte å lese mer om den ene pluggen var at den er 23 cm lang og 11 cm i diameter på det tykkeste. Står at man skal være veldig erfraren for å bruke . Han er en liten person , 1.70 med relativt liten kropp , korte lemmer ., skostr 41 og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg dette her. Det er helt utrolig for meg. Er dette fysisk mulig for han å bruke på egenhånd? Vil ikke konfrontere enda., mulig jeg vil prøve å finne ut litt andre ting mens han fortsatt ikke vet at jeg vet Anonymkode: 7cadd...2f1 Han skal sikkert kødde med noen på jobben, en kollega eller noe. Anonymkode: 420e3...ea7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:37 #26 Del Skrevet lørdag kl 18:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei faktisk diameter. https://www.sinful.no/p/titanmen-ass-master-xxl-anal-plugg-23-cm/1014349 Anonymkode: 7cadd...2f1 Ok, men der står det jo 11 cm, og ikke 14 som du rettet det til. Fremdeles en skremmede stor størrelse. Jeg fatter ikke at noen føler for å stappe det der opp i noen av hullene sine! Hvis han har kjøpt denne i fullt alvor, så tenker jeg at han enten er veldig erfaren med store leketøy, eller så har han ei elskerinne som er erfaren med sånt. Dette er jo overhode ikke noe nybegynnerleketøy! AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kom over en ordrebekreftelse som hadde havnet i en mappe i felles mailprogram. Det er veldig langt unna når han reiser. Jeg tror heller jeg skal prøve å få fatt i noe kontoutskrifter for å se om det er noe mistenkelige mottakere av summer eller noe, aner ikke. Anonymkode: 7cadd...2f1 Da er det jo bare å være ærlig og fortelle at du fant ordrebekreftelsen, og si at du ble litt nysgjerrig på hva han skal ha en sånn til. Vær positiv og vis interesse. Kanskje har han en kink han er flau over, eller kanskje har han en elsker/elskerinne. Du har jo ikke snoket, så her er det jo bare å ta det opp med han neste gang dere snakkes. Anonymkode: ff7bd...a24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:12 #27 Del Skrevet lørdag kl 20:12 Har reisejobb og liker å eksperimentere litt der bak når jeg er alene på hotellet. Ikke alle onanifantasier jeg deler med kona. Har både analvibrator, en solid prostatavibrator/buttplugg og en lommefitte i kofferten på tur Anonymkode: 2ea11...173 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet lørdag kl 21:35 #28 Del Skrevet lørdag kl 21:35 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, men der står det jo 11 cm, og ikke 14 som du rettet det til. Fremdeles en skremmede stor størrelse. Jeg fatter ikke at noen føler for å stappe det der opp i noen av hullene sine! Hvis han har kjøpt denne i fullt alvor, så tenker jeg at han enten er veldig erfaren med store leketøy, eller så har han ei elskerinne som er erfaren med sånt. Dette er jo overhode ikke noe nybegynnerleketøy! Da er det jo bare å være ærlig og fortelle at du fant ordrebekreftelsen, og si at du ble litt nysgjerrig på hva han skal ha en sånn til. Vær positiv og vis interesse. Kanskje har han en kink han er flau over, eller kanskje har han en elsker/elskerinne. Du har jo ikke snoket, så her er det jo bare å ta det opp med han neste gang dere snakkes. Anonymkode: ff7bd...a24 Jeg har faktisk den pluggen, men bruker den kun på meg selv, og alene. Jeg har ikke hatt hele inni, men det er spennende å prøve store leketøy Samboer synes alt med rompa er ekkelt, så da blir det til at jeg har det som en hobby når jeg har mulighet. Har ikke sagt noe til henne, da jeg ikke regner med særlig forståelse Det er hvertfall sånn jeg har det; ikke utro eller homofil, men sikkert «spesielt interessert» Så får du se om det er noe du kan leve med eller ei. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:33 #29 Del Skrevet søndag kl 05:33 Razor1976 skrev (7 timer siden): Jeg har faktisk den pluggen, men bruker den kun på meg selv, og alene. Jeg har ikke hatt hele inni, men det er spennende å prøve store leketøy Samboer synes alt med rompa er ekkelt, så da blir det til at jeg har det som en hobby når jeg har mulighet. Har ikke sagt noe til henne, da jeg ikke regner med særlig forståelse Det er hvertfall sånn jeg har det; ikke utro eller homofil, men sikkert «spesielt interessert» Så får du se om det er noe du kan leve med eller ei. Det kan så være, men har du også skjult et ekstremt pengebruk for å kunne si gå utifra at deres situasjoner er sammenlignbare? Når det er skjult bestillinger av sexleketøy og skjult pengebruk i millionklassen som ikke kan forklares, vil du ikke da si at det er noe mer sannsynlig at det kanskje er andre damer i bildet her? Enten en annen kjæreste eller flere kvinner og betalte sextjenester. Anonymkode: 614c0...8c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet søndag kl 07:08 #30 Del Skrevet søndag kl 07:08 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min følelse også. Det eneste som kan unnskylde han er hvis han er så uerfaren at han rett og slett har bestilt feil. Men han bruker ikke nesten 1.400 kr på noe han ikke har sjekket nøye tenker nå jeg Anonymkode: 7cadd...2f1 Tenkte det jeg også, men det er jo til og med bilder av at noen holder den, og man ser at det ikke er dukkehender ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet søndag kl 07:13 #31 Del Skrevet søndag kl 07:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan så være, men har du også skjult et ekstremt pengebruk for å kunne si gå utifra at deres situasjoner er sammenlignbare? Når det er skjult bestillinger av sexleketøy og skjult pengebruk i millionklassen som ikke kan forklares, vil du ikke da si at det er noe mer sannsynlig at det kanskje er andre damer i bildet her? Enten en annen kjæreste eller flere kvinner og betalte sextjenester. Anonymkode: 614c0...8c9 Åh; oppfattet ikke at det var en av forutsetningene. Jeg så det var blandet inn noe om det i tråden. Det var uansett ikke del av startinnlegget Jeg kan bare bidra med det jeg vet noe om 🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet søndag kl 12:17 #32 Del Skrevet søndag kl 12:17 Shit. Er det fysisk mulig å få inn noe sånt? 😬 Det var et monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet søndag kl 12:35 #33 Del Skrevet søndag kl 12:35 Jeg tenker at TS bare må konfrontere fyren. Men da etter å ha sikret kontoene sine, Jf. tidligere tråd om deres økonomi. Alt kommer an på om TS er så glad i fyren at hun vil beholde han, men da må nok tilliten gjenopprettes. Ut fra det hun har fortalt tidligere, tror jeg det blir vanskelig. I alle fall uten hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseh79 Skrevet søndag kl 12:59 #34 Del Skrevet søndag kl 12:59 Jeg har vært med på å kjøpe Clone-A-Willy (penisavstøpningskit m/ vibrator) til venner på tull - for at det skal bli flaut å åpne gaven på julaften foran familien. Og har vært med på å sette frem sånt bare for å sjokkere/drive med folk - også på tull. En liter glidemiddel kan tyde på det. Kan det være at han humoristisk har kjøpt dette for å sette på nattbordet til neste kollega kommer og skal overnatte der? Eller kan det være at en venn eller kollega snart har bursdag? Alt trenger ikke å ha noen dypere mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:41 #35 Del Skrevet søndag kl 13:41 Som jeg skrev i den forrige tråden, min kjæreste har både buttplug og 1 liter glidemiddel og mye annet for å si det sånn. Jeg bruker ofte strap-on på han, så for meg er det mest sannsynlig at han bruker det på seg selv. Anonymkode: d4409...ca3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet søndag kl 14:07 #36 Del Skrevet søndag kl 14:07 Lt.Dan skrev (1 time siden): 1 Liter med glidemiddel? Det er ikke vanskelig å gå inn på nettbutikken det er lenket til på første side og se at de selger flere varianter av glidemiddel i 1 liters beholdere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet søndag kl 15:54 #37 Del Skrevet søndag kl 15:54 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet søndag kl 17:53 #38 Del Skrevet søndag kl 17:53 1. det er en mulighet for at han er utro 2. han kan bruke det selv alene 3. kan ha kjøpt den for å kødde med noen Jeg tror mest på nummer 2 egentlig. Hadde han vært utro hadde jeg hatt mer tro på andre leketøy for felles glede enn svær buttplugg. Er også litt rart å kjøpe så mye/dyrt for kødd. Da hadde jeg kjøpt noe billig. Siden det er en mail du har tilgang til ville jeg bare spurt? Da har du jo ikke snoket heller. Kanskje han vil dele gleden med deg? Tror ikke det er helt uvanlig å ha en fetisj man nyter for seg selv, hvertfall hvis man mistenker at partner ikke er med på den slags lek. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå