AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:19 #1 Del Skrevet lørdag kl 14:19 Min mann har bestilt 2 buttplugger og 1 liter glidemiddel til en adresse han har bodd på ifbm jobb. Jeg har ingen anelse om at han har vært interessert i dette. Det som jeg synes var helt sykt da jeg begynte å lese mer om den ene pluggen var at den er 23 cm lang og 11 cm i diameter på det tykkeste. Står at man skal være veldig erfraren for å bruke . Han er en liten person , 1.70 med relativt liten kropp , korte lemmer ., skostr 41 og jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg dette her. Det er helt utrolig for meg. Er dette fysisk mulig for han å bruke på egenhånd? Vil ikke konfrontere enda., mulig jeg vil prøve å finne ut litt andre ting mens han fortsatt ikke vet at jeg vet Anonymkode: 7cadd...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:44 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:44 Han synes dette er flaut å prøve og bruke, så han tenker å bruke på den andre adressen? Anonymkode: 41bc2...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:48 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:48 Tviler veeeeldig sterkt på at det er hans...... Er da langt mer sannsynlig at dette er noen han betaler for å leke med de der... Anonymkode: 1e19e...ed0 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:49 #4 Del Skrevet lørdag kl 14:49 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han synes dette er flaut å prøve og bruke, så han tenker å bruke på den andre adressen? Anonymkode: 41bc2...99a Ja det var det jeg tenkte først, men det var det med størrelsen , jeg har ikke peiling… Anonymkode: 7cadd...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:52 #5 Del Skrevet lørdag kl 14:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tviler veeeeldig sterkt på at det er hans...... Er da langt mer sannsynlig at dette er noen han betaler for å leke med de der... Anonymkode: 1e19e...ed0 Tanken slo meg også, det er også kommet frem mye ift økonomi i tillegg og han vil ikke gi meg helt innsyn i det. Anonymkode: 7cadd...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:54 #6 Del Skrevet lørdag kl 14:54 Rettelse 14 cm i diameter. Anonymkode: 7cadd...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:00 #7 Del Skrevet lørdag kl 15:00 Høres ut som noe jeg kunne kjøpt til pakkelek vi har på julebord 😅 Anonymkode: 7e2ee...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:02 #8 Del Skrevet lørdag kl 15:02 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som noe jeg kunne kjøpt til pakkelek vi har på julebord 😅 Anonymkode: 7e2ee...e2e Det tenkte jeg også på! men med 1 liter glidemiddel da! Og hvorfor har han ikke nevnt det hvis det var for en gøy greie… Anonymkode: 7cadd...2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:04 #9 Del Skrevet lørdag kl 15:04 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Rettelse 14 cm i diameter. Anonymkode: 7cadd...2f1 Høres ut som noe for veldig spesielt interesserte, uansett om det er mann eller kvinne som skal bruke det! Anonymkode: ff7bd...a24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:05 #10 Del Skrevet lørdag kl 15:05 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Rettelse 14 cm i diameter. Anonymkode: 7cadd...2f1 Eller mener du omkrets? Anonymkode: ff7bd...a24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:07 #11 Del Skrevet lørdag kl 15:07 Selvsagt må alt være mistenkelig! Typisk.. Anonymkode: 343ca...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #12 Del Skrevet lørdag kl 15:08 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller mener du omkrets? Anonymkode: ff7bd...a24 Nei faktisk diameter. https://www.sinful.no/p/titanmen-ass-master-xxl-anal-plugg-23-cm/1014349 Anonymkode: 7cadd...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:28 #13 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Hvordan fant du ut at han har kjøpt dette forresten? Har du noen mulighet til å få barnevakt for å følge etter han en dag han drar tik adressen? Enten for å spane eller for å overraske han på fersken? Anonymkode: 1e19e...ed0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:29 #14 Del Skrevet lørdag kl 15:29 Ikke vær naiv her ts... Denne fyren lyver så det renner av han... Anonymkode: 1e19e...ed0 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:32 #15 Del Skrevet lørdag kl 15:32 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det tenkte jeg også på! men med 1 liter glidemiddel da! Og hvorfor har han ikke nevnt det hvis det var for en gøy greie… Anonymkode: 7cadd...2f1 Veldig naivt å tenke dette... 😓 Anonymkode: 1e19e...ed0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet lørdag kl 15:33 #16 Del Skrevet lørdag kl 15:33 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei faktisk diameter. https://www.sinful.no/p/titanmen-ass-master-xxl-anal-plugg-23-cm/1014349 Anonymkode: 7cadd...2f1 Oi, herregud, den så jo direkte skummel ut 😳 Hadde jeg funnet ut at min mann hadde kjøpt en slik en, ville jeg følt at jeg ikke kjenner han likevel, uansett om den skal brukes på andre eller han selv ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet lørdag kl 16:03 #17 Del Skrevet lørdag kl 16:03 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Rettelse 14 cm i diameter. Anonymkode: 7cadd...2f1 14 er veldig tykk da hvis det er diameter, 44 cm i omkrets. Det er masse ja Endret lørdag kl 16:06 av Soft mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet lørdag kl 16:09 #18 Del Skrevet lørdag kl 16:09 MariaIsabel skrev (36 minutter siden): Oi, herregud, den så jo direkte skummel ut 😳 Hadde jeg funnet ut at min mann hadde kjøpt en slik en, ville jeg følt at jeg ikke kjenner han likevel, uansett om den skal brukes på andre eller han selv ... EKSISTERER SÅNT? Det må jo ende med kirurgi. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet lørdag kl 16:14 #19 Del Skrevet lørdag kl 16:14 Hvilken legning er han egentlig? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:53 #20 Del Skrevet lørdag kl 16:53 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fant du ut at han har kjøpt dette forresten? Har du noen mulighet til å få barnevakt for å følge etter han en dag han drar tik adressen? Enten for å spane eller for å overraske han på fersken? Anonymkode: 1e19e...ed0 Jeg kom over en ordrebekreftelse som hadde havnet i en mappe i felles mailprogram. Det er veldig langt unna når han reiser. Jeg tror heller jeg skal prøve å få fatt i noe kontoutskrifter for å se om det er noe mistenkelige mottakere av summer eller noe, aner ikke. Anonymkode: 7cadd...2f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå