AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Leter etter en gul plante med bittesmå gule blomster som ligner på solsikke som jeg så på graver i fjor sommer, og den blomstret fra juni til september/ oktober. Det var veldig vakkert å se på og jeg ønsker å få tak i denne blomsten. Tips? Anonymkode: 61e70...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Gulknapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Muskath skrev (5 minutter siden): Gulknapp? Jeg googlet Gulknapp men det kom ikke opp noe. Hvordan ser den blomsten ut? Ts Anonymkode: 61e70...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beliis Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Kan det være krypsolknapp? Sommerblomster, ikke flerårig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars Tagetes? Anonymkode: 29113...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mt3 Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars Bidens, kommer i ulike gultoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg googlet Gulknapp men det kom ikke opp noe. Hvordan ser den blomsten ut? Ts Anonymkode: 61e70...7df Solknapp, tror jeg den heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars Krypsolknapp ser slik ut. Anonymkode: ac155...513 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars Solknapp sikkert ja 👍 de kryper utover og blir veldig fine 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #10 Del Skrevet 29. mars Ja det er nok krypsolknapp🌼 men plantene jeg så var mye mindre i omfang. Ts Anonymkode: 61e70...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 29. mars #11 Del Skrevet 29. mars Mt3 skrev (58 minutter siden): Bidens, kommer i ulike gultoner Tenkte jeg på også. Bidens finnes i flere gultoner, og kryper ikke utover slik krypsolknapp gjør. Egner seg derfor godt på gravsteder, og har sett den mye brukt der.👍 Ellers er jo Tagetes mye brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. mars #12 Del Skrevet 30. mars Påskeliljer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #13 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja det er nok krypsolknapp🌼 men plantene jeg så var mye mindre i omfang. Ts Anonymkode: 61e70...7df Hvis du planter flere sammen vil de etter hvert se ut som en stor plante. Anonymkode: 9afe6...4df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 30. mars #14 Del Skrevet 30. mars Løvetann 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #15 Del Skrevet 30. mars Sanvitalia er det latinske navnet. Fordelen med denne framfor Bidens er at man ikke trenger å fjerne visne blomster jevnlig for at planten skal blomstre. Den blir også fin om den står i skyggen, og den tas ikke av snegler. Blomstrer helt til frosten kommer. Anonymkode: a00c7...acb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #16 Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 16.19): Ja det er nok krypsolknapp🌼 men plantene jeg så var mye mindre i omfang. Ts Anonymkode: 61e70...7df Selv en liten plante vil bli mye større utover sommeren. Dette er en veldig hardfør type som både blir veldig frodig, og er svært holdbar. Anonymkode: 237a9...403 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:14 #17 Del Skrevet fredag kl 15:14 Ts her Blomsten heter Medaljongblomst har jeg funnet ut. Krypsolknapp er mørk i midten, men det er ikke Medaljongblomst. Anonymkode: 61e70...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå