AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars På tinder står det jo avstand til de man ser på. Legger merke til at avstanden endrer seg innimellom. (På samme person) Endrer posisjonen på tinder/brukeren seg automatisk hver gang de forflytter seg, eller kun når de er innpå appen? Anonymkode: 26f1f...f21
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars Kommer kanskje an på steds-innstillingene man har. Anonymkode: 2e459...eba
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars Avstanden endrer seg basert på hvor man er i forhold til hverandre når man åpner appen. Så den eneste måten du kan sjekke dette på er at du selv, kun åpner appen hjemme. Det kan likevel bli noe feil, både små og store. Jeg hadde derfor ikke giddet å bruke det som en indikator på noe som helst. Den andre kan åpne for å vise bilder av deg til noen, for å svare på en melding fra en ny match, uheldig med å bomme på app og alskens rare greier… Så er det jo også mye mulig de fortsetter å sveipe, men det er bare en av mange grunner. Anonymkode: fb253...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Avstanden endrer seg basert på hvor man er i forhold til hverandre når man åpner appen. Så den eneste måten du kan sjekke dette på er at du selv, kun åpner appen hjemme. Det kan likevel bli noe feil, både små og store. Jeg hadde derfor ikke giddet å bruke det som en indikator på noe som helst. Den andre kan åpne for å vise bilder av deg til noen, for å svare på en melding fra en ny match, uheldig med å bomme på app og alskens rare greier… Så er det jo også mye mulig de fortsetter å sveipe, men det er bare en av mange grunner. Anonymkode: fb253...4ac Ja, bruker det ikke som noen indikasjon på noe som helst, tenker ikke at om avstanden endres har "han" vært inne og sett på min profil eller noe. Men lurte på om avstanden endres kun dersom noen aktivt er inne i appen, eller om den endres selv om man ikke bruker appen. Så var mer nysgjerrig på om de åpner appen når de ikke er hjemme, og flere ganger til dagen😂 Jeg blir en veldig nysgjerrig person som lurer på mye rart når jeg kjeder meg🙈 Anonymkode: 26f1f...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå