AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:38 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:38 Jeg er i gang med å rydde boden. Har organisert noen kasser og sortert og ikke minst kastet gammel skrot. Har også kvittet meg med gardiner og duker jeg aldri kommer til å bruke. Har lagt to såpestykker i ei skål i boden, lukter sitros der no Har du noe som inspirerer? Anonymkode: c728a...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:27 #2 Del Skrevet lørdag kl 13:27 Bare vanlig helgerydding/vasking/klesvask. Takk for at du minner meg på den overfulle boden min jeg må gjøre noe med Anonymkode: fd26e...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:50 #3 Del Skrevet lørdag kl 17:50 Boden får bare være så full som den er. Det nytter ikke å rydde ut så mye der siden jeg ikke har mulighet til å kaste ting på gjenvinningsstasjonen. Anonymkode: ca15c...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:52 #4 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Rakk så vidt over den vanlige helgevasken. Må vaske gulv oftere enn noen gang på grunn av all støvet som fyker rundt og inn og på hundene. Burde gjort noe med den boden ja 😵💫 Anonymkode: 90a3d...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:52 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:52 Ikke akkurat i dag. Men jeg skal gå fra et hus på 300 kvm til et hus på 120 kvm. Så jeg driver å kvitte meg med mye. Anonymkode: 38061...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet lørdag kl 17:56 #6 Del Skrevet lørdag kl 17:56 Jeg har vasket en del i dag ja. Blant annet bad, vinduer, lufteventiler og begynte med en persienne; stripe for stripe. Gud så kjedelig Gidder ikke å starte på en ny persienne i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:29 #7 Del Skrevet lørdag kl 18:29 Jeg har vært frivillig idag så mye av dagen har gått til det. Fått preppet litt mat nå i kveld, og feiet over gulvet i gangen og på kjøkkenet. Ikke store greiene. Håper å få gjort litt imorgen. Trenger en god rydding i gangen, og i lageret med matvarer jeg har kjøpt på tilbud, så målet er å prøve å få til det imorgen, og støvsuge i tillegg. Døgnet er én time mindre, og jeg vil på langtur, så får se. Alt hjelper da. Fin tråd 😊 Anonymkode: 9c8e7...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:39 #8 Del Skrevet lørdag kl 22:39 I dag kjørte jeg på søpla med masse skrot vi har samlet opp gjennom rydding siste tida. Så godt å gå det ut av huset! Anonymkode: fa52d...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:42 #9 Del Skrevet lørdag kl 23:42 Jeg har vasket vinterklær og pakket bort det i dag. Bort med tykke jakker og sko. Og ryddet i barnas hansker/luer, kastet alt med hull og single hansker. Lagt ut det som er for smått på finn, både gis bort (hansker) og salg (vinterjakke som er liten). Anonymkode: 5694e...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå