AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:27 #1 Del Skrevet lørdag kl 12:27 Jeg har prøvd 2 serum, både Xbrow og Grande brows uten at det ga effekt. Brukte førstenevnte i ca. 4 mnd og sistenevnte i 2,5 mnd. Har prøvd brynslaminering uten at brynene ble større. Noen med gode råd? Er microblading min eneste mulighet? Finnes det brynsserum som noen har hatt god effekt av? Anonymkode: 6d359...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:35 #2 Del Skrevet lørdag kl 12:35 2% minoxidil linn Anonymkode: 2e11b...9ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:18 #3 Del Skrevet lørdag kl 13:18 Har du noen gang hatt tjukke øyenbryn? Eller har de alltid vært tynne? Hvis de er tynne fra naturens side så må du nok ty til pmu for å få de tykkere. Anonymkode: 325e0...e1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:14 #4 Del Skrevet lørdag kl 15:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du noen gang hatt tjukke øyenbryn? Eller har de alltid vært tynne? Hvis de er tynne fra naturens side så må du nok ty til pmu for å få de tykkere. Anonymkode: 325e0...e1e PMU betyr det microblading? De er tynne fra før, men føler de var litt tykkere før jeg ble 35. Er 40 nå. Anonymkode: 6d359...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:02 #5 Del Skrevet lørdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): PMU betyr det microblading? De er tynne fra før, men føler de var litt tykkere før jeg ble 35. Er 40 nå. Anonymkode: 6d359...1de https://beautylondon.no/microblading-vs-pmu-hvilken-metode-er-best-for-dine-bryn/ Anonymkode: 325e0...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:07 #6 Del Skrevet lørdag kl 17:07 AnonymBruker skrev (1 time siden): PMU betyr det microblading? De er tynne fra før, men føler de var litt tykkere før jeg ble 35. Er 40 nå. Anonymkode: 6d359...1de Gå til en flink pmu-artist. Det er så verdt det ! Anonymkode: fb8f7...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå