AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Neste uke kommer regjeringen med nok et avgiftshopp på alt som ikke er elbiler. Samtidig ser vi at markedet for elbiler stagnerer. Frp vil nå senke avgiftene for hybrider. En ladbar hybrid vil i gjennomsnitt blir 214.000 kroner billigere om Frp får viljen sin. (Nettavisen) Jeg syns det er et fornuftig forslag. Vi må også tenke beredskap og forsvaret sier elbiler er helt uaktuelle i en krisesituasjon. I en rapport fra Totalberedskapskommisjonen trekkes det også annet fram at målsettingen om at det bare skal selges elbiler vil «innebære ny sårbarhet knyttet til bortfall av elektrisk kraft» Samtidig klager mange over at elbilen deres ikke egner seg på lange turer og at lading er en stressfaktor. Anonymkode: 255f0...50a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars Fantastisk. Kanskje jeg får råd til min drømmebil. Toyota rav plugin hybrid. Hvor mye billigere tror dere den blir om FRPs forslag blir en virkelighet? Anonymkode: f6dc2...f44 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fantastisk. Kanskje jeg får råd til min drømmebil. Toyota rav plugin hybrid. Hvor mye billigere tror dere den blir om FRPs forslag blir en virkelighet? Anonymkode: f6dc2...f44 175.000 billigere https://www.nettavisen.no/okonomi/frp-foreslar-enormt-avgiftskutt-pa-hybridbiler-peker-pa-norges-beredskap/s/5-95-2355466 Anonymkode: 255f0...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå