Gjest nanna Skrevet 12. mars 2006 #1 Skrevet 12. mars 2006 Hei! Er på utkikk etter et palastinaskjerf. Har funnet to norske nettbutikker som selger, men den ene har dyr porto og andre har fire ukers leveringstid.. Jeg skal til Oslo til uken, er det en butikk der som selger? Jeg syns jeg har hørt om det... Takk!
Svart Katt Skrevet 12. mars 2006 #2 Skrevet 12. mars 2006 Palestinabutikken Al Quds i Oslo selger palestinaskjerf. Men de har akkurat flyttet fra Pilestredet og jeg husker ikke hvor de flyttet hen (tror det er på Grønland et sted). Jeg fant denne linken i hvertfall, der står det en mailadresse. Du kan jo sende en mail og spørre hvor de har flyttet. http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/al_q.../1908446604.htm
Gjest hvafornoe?? Skrevet 12. mars 2006 #3 Skrevet 12. mars 2006 Palestinaskjerf er vel noe av det mest ulekre som fins... med mindre man er akp-ml'er er det helt feil.
Gjest 1111 Skrevet 12. mars 2006 #5 Skrevet 12. mars 2006 Palestinaskjerf er vel noe av det mest ulekre som fins... med mindre man er akp-ml'er er det helt feil. ← Godt du ikke skal bestemme hva som er fint eller ikke da
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #6 Skrevet 12. mars 2006 Jeg må også ærlig talt si at jeg har problemer med å ta folk med palestinaskjerf seriøst. Det virker rett og slett litt for dumt at folk i vesten skal ikle seg et plagg som kun minner om terror og elendighet.
Plonk Skrevet 12. mars 2006 #7 Skrevet 12. mars 2006 Jeg må også ærlig talt si at jeg har problemer med å ta folk med palestinaskjerf seriøst. Det virker rett og slett litt for dumt at folk i vesten skal ikle seg et plagg som kun minner om terror og elendighet. ← Litt usaklig i denne tråden da, siden det var et spørsmål om hvor og ikke hvorfor. Det er ellers ikke uvanlig at folk bærer palestinaskjerf i Norge i solidaritet med palestinerne. At du ikke kan ta folk seriøst som har på seg et plagg som er vanlig i hele Midtøsten, sier vel mer om deg enn om dem...
Diktern Skrevet 14. mars 2006 #9 Skrevet 14. mars 2006 Hvis du vil bestille, kan du også finne nettbutikk på www.sosialisme.no Palestinaskjerf er da ganske vanlig å gå med for å vise sin støtte til palestinernes frigjøringskamp.
Christiane Skrevet 14. mars 2006 #10 Skrevet 14. mars 2006 Palestinaskjerf er da ganske vanlig å gå med for å vise sin støtte til palestinernes frigjøringskamp. ← Og at du efter all sannsynlighet tilhører SU eller RU.
Donnie Darko Skrevet 14. mars 2006 #11 Skrevet 14. mars 2006 Hvis du vil bestille, kan du også finne nettbutikk på www.sosialisme.no Palestinaskjerf er da ganske vanlig å gå med for å vise sin støtte til palestinernes frigjøringskamp. ← HAHAHA!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2006 #12 Skrevet 16. mars 2006 Ja, det var jo hysterisk morsomt, Donnie Darko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå