Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nanna
Skrevet

Hei!

Er på utkikk etter et palastinaskjerf. Har funnet to norske nettbutikker som selger, men den ene har dyr porto og andre har fire ukers leveringstid..

Jeg skal til Oslo til uken, er det en butikk der som selger? Jeg syns jeg har hørt om det...

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Palestinabutikken Al Quds i Oslo selger palestinaskjerf. Men de har akkurat flyttet fra Pilestredet og jeg husker ikke hvor de flyttet hen (tror det er på Grønland et sted).

Jeg fant denne linken i hvertfall, der står det en mailadresse. Du kan jo sende en mail og spørre hvor de har flyttet.

http://www.nettkatalogen.no/firmainfo/al_q.../1908446604.htm

Gjest hvafornoe??
Skrevet
:overrasket: Palestinaskjerf er vel noe av det mest ulekre som fins... med mindre man er akp-ml'er er det helt feil. :forvirret:
Skrevet

Scorpions (?) vet jeg har slike skjerf.

Skrevet
:overrasket:  Palestinaskjerf er vel noe av det mest ulekre som fins... med mindre man er akp-ml'er er det helt feil. :forvirret:

Godt du ikke skal bestemme hva som er fint eller ikke da ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må også ærlig talt si at jeg har problemer med å ta folk med palestinaskjerf seriøst. Det virker rett og slett litt for dumt at folk i vesten skal ikle seg et plagg som kun minner om terror og elendighet.

Skrevet
Jeg må også ærlig talt si at jeg har problemer med å ta folk med palestinaskjerf seriøst. Det virker rett og slett litt for dumt at folk i vesten skal ikle seg et plagg som kun minner om terror og elendighet.

Litt usaklig i denne tråden da, siden det var et spørsmål om hvor og ikke hvorfor. Det er ellers ikke uvanlig at folk bærer palestinaskjerf i Norge i solidaritet med palestinerne. At du ikke kan ta folk seriøst som har på seg et plagg som er vanlig i hele Midtøsten, sier vel mer om deg enn om dem...

Skrevet

De har det i mange boder på Youngstorget.

Skrevet

Hvis du vil bestille, kan du også finne nettbutikk på www.sosialisme.no

Palestinaskjerf er da ganske vanlig å gå med for å vise sin støtte til palestinernes frigjøringskamp.

Skrevet
Palestinaskjerf er da ganske vanlig å gå med for å vise sin støtte til palestinernes frigjøringskamp.

Og at du efter all sannsynlighet tilhører SU eller RU. ;)

Skrevet
Hvis du vil bestille, kan du også finne nettbutikk på www.sosialisme.no

HAHAHA!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det var jo hysterisk morsomt, Donnie Darko.

:ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...