AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:46 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:46 Jeg har over lengre tid hatt vondt i knærne. Vært hos mange forskjellige behandlere, gjort øvelser. Fjernet en liten del av menisken på ett kne. Men sliter med verk og klikking av og til i begge knærne. Har klikking i venstre hofte. Men det er i høyre hofte/lysk jeg nå har vondt. Kjenner det når jeg trør på foten, og det er som heg må galte fordi det gjør vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvem jeg skal hå til. Gøler jeg hag prøvd alt. Noen slm vet hva det kan være? Kalles det lysk eller hofte når det er omtrent der jeg har tegnet med blått? Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:49 #2 Del Skrevet lørdag kl 11:49 jge har også masse smerter i den regionen. Jeg forbinder det med eggstokkene og skylder på overgangsalder. Anonymkode: 4c185...81f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:55 #3 Del Skrevet lørdag kl 11:55 Jeg har begynnende hofteartrose og har vondt i lysken og nedover låret,og i kneet. Der du har tegnet med blått er lysken. Be om å få tatt en mr av hoftene. Anonymkode: 7c2da...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:15 #4 Del Skrevet lørdag kl 12:15 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har over lengre tid hatt vondt i knærne. Vært hos mange forskjellige behandlere, gjort øvelser. Fjernet en liten del av menisken på ett kne. Men sliter med verk og klikking av og til i begge knærne. Har klikking i venstre hofte. Men det er i høyre hofte/lysk jeg nå har vondt. Kjenner det når jeg trør på foten, og det er som heg må galte fordi det gjør vondt. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvem jeg skal hå til. Gøler jeg hag prøvd alt. Noen slm vet hva det kan være? Kalles det lysk eller hofte når det er omtrent der jeg har tegnet med blått? Anonymkode: 9b1e6...cbb Er du kvinne eller mann? Figuren viser mann. Kvinne ~> Endometriose. Anonymkode: 725b5...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:33 #5 Del Skrevet lørdag kl 12:33 Jeg er kvinne, 40 år, og jeg kjenner at det har ikke noe med eggstokkene eller underlivet å gjøre. Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:34 #6 Del Skrevet lørdag kl 12:34 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har begynnende hofteartrose og har vondt i lysken og nedover låret,og i kneet. Der du har tegnet med blått er lysken. Be om å få tatt en mr av hoftene. Anonymkode: 7c2da...88a Hvor gammel er du? Er det noe som hjelper for deg? Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:35 #7 Del Skrevet lørdag kl 12:35 Hvor lenge har det vært sånn? Du vil ikke snakke med fastlegen om det? Jeg har dårlige hofter. Jeg har hatt hell med svømming eller bassengtrening, styrketrening og trening med slynge. Opplever det som smertelindrende. Man får sirkulasjon i leddet og musklene rundt leddet blir styrket. Akkurat det med klikking bryr jeg meg ingenting om. Anonymkode: 67aa4...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:38 #8 Del Skrevet lørdag kl 12:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor lenge har det vært sånn? Du vil ikke snakke med fastlegen om det? Jeg har dårlige hofter. Jeg har hatt hell med svømming eller bassengtrening, styrketrening og trening med slynge. Opplever det som smertelindrende. Man får sirkulasjon i leddet og musklene rundt leddet blir styrket. Akkurat det med klikking bryr jeg meg ingenting om. Anonymkode: 67aa4...dc3 Fastleger kan ingenting, og har altfor lang ventetid Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:51 #9 Del Skrevet lørdag kl 13:51 Hvis det er vedvarende og det ikke hjelper med tøying, hvile osv. så ville jeg bedt om MR eller røntgen av hoften. Var slik jeg fikk påvist hoftefeil. Anonymkode: 04e67...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:52 #10 Del Skrevet lørdag kl 13:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er vedvarende og det ikke hjelper med tøying, hvile osv. så ville jeg bedt om MR eller røntgen av hoften. Var slik jeg fikk påvist hoftefeil. Anonymkode: 04e67...b39 (og med slitasje) Anonymkode: 04e67...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:55 #11 Del Skrevet lørdag kl 13:55 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fastleger kan ingenting, og har altfor lang ventetid Anonymkode: 9b1e6...cbb Ok. Jeg har jo gitt deg mitt forslag som fungerer for mine hofter. Det tar jo veldig lang tid å bli bedre av trening, så da kan du bestille en time hos fastlegen mens du trener. Du får nok time før det har gått et halvt år. At fastleger kan ingenting... Det blir bare tullete å si, men det tror jeg du vet. Anonymkode: 67aa4...dc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:11 #12 Del Skrevet lørdag kl 14:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gammel er du? Er det noe som hjelper for deg? Anonymkode: 9b1e6...cbb Jeg er 47. Jeg går til fysioterapeut og tøyer litt,syns ikke det hjelper så mye. Jeg har vært 50 % sykemeldt en stund,og da er det bedre,for jeg har en ganske fysisk jobb. Unngår lange gåturer,spesielt på hardt underlag. Anonymkode: 7c2da...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:25 #13 Del Skrevet lørdag kl 14:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne, 40 år, og jeg kjenner at det har ikke noe med eggstokkene eller underlivet å gjøre. Anonymkode: 9b1e6...cbb Det kan du umulig kjenne. Når du er «der» så er nok psykisk helsehjelp hva du trenger. Anonymkode: 725b5...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:26 #14 Del Skrevet lørdag kl 14:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan du umulig kjenne. Når du er «der» så er nok psykisk helsehjelp hva du trenger. Anonymkode: 725b5...aa7 Slapp av og slutt å ødelegg tråden min Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:27 #15 Del Skrevet lørdag kl 14:27 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slapp av og slutt å ødelegg tråden min Anonymkode: 9b1e6...cbb Det var et vennlig og seriøst svar om at jeg kjenner det er hofte/lyske eller koe, og at det ikke er eggstokker. Jeg svarte det ikke for å være frekk Anonymkode: 9b1e6...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå