AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:13 #41 Del Skrevet lørdag kl 17:13 Nei, selvfølgelig ikke. Syns du det er flaut å kjøpe klær eller møbler på salg også Anonymkode: 38014...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:06 #42 Del Skrevet lørdag kl 18:06 Nå kjøper jeg aldri brød. Men skulle jeg ha gjort det,så hadde jeg slavisk gått etter tilbud og pris. Flaut? Hvorfor skulle det være flaut? Regner med at folk flest har nok med seg selv. Anonymkode: a1509...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:12 #43 Del Skrevet lørdag kl 18:12 AnonymBruker skrev (6 timer siden): ? Anonymkode: 24013...8cb Nei har ikke kjøpt et brød til fullpris på mange år! Kjøper de på Kiwi 50%,coop 40% ,og på REMA får du dagens brød hver kveld til 50%. Anonymkode: b5031...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:14 #44 Del Skrevet lørdag kl 18:14 Hvorfor skal det være flaut? Mat er dyrt, må være lov å få maten til en litt bedre pris:] Anonymkode: c9772...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:19 #45 Del Skrevet lørdag kl 18:19 Det er ikke flaut, de fleste mennesker kjøper varer på tilbud, det går jo for det samme? Vi må slutte å bry oss om hva andre tenker, vi gjør som vi vil så lenge det ikke skader noen. Anonymkode: 805a9...15a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:23 #46 Del Skrevet lørdag kl 22:23 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja det er flaut å kjøpe mat i datodisken da det er andre som har større behov for å kjøpe billig mat! Anonymkode: 2d4bc...716 Hæ? Anonymkode: 650fc...236 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:10 #47 Del Skrevet søndag kl 01:10 Dersom du baker et brød---kaster du det dagen etter? Anonymkode: af8ad...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:02 #48 Del Skrevet søndag kl 08:02 Er det flaut å ha dårlig råd/være fattig da? Ære være de sier jeg. Anonymkode: 38443...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 10:09 #49 Del Skrevet søndag kl 10:09 Ja det er flaut🙄 Anonymkode: 29b9c...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:10 #50 Del Skrevet søndag kl 12:10 Da er vel TooGoodToGo også flaut skjerp deg Anonymkode: 5ba29...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet søndag kl 12:44 #51 Del Skrevet søndag kl 12:44 Ikke flaut i det hele tatt. Penger spart er penger tjent. Da kan man bruke de pengene på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:55 #52 Del Skrevet søndag kl 12:55 nedpriset brød? er ikke å oppdrive her jeg bor. Rett før stengetid tar butikken og samler alle dagsferske brød og gir dem bort til div veldedighet. Ja det gjelder faktisk alle 4 kjedene, Norgesgruppen Coop Rema Og bunnpris. Om det er noen brød igjen. Som regel er det tomt timesvis før stengetid. Så er ikke mye som ender opp som donerte varer. Anonymkode: 6504c...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:06 #53 Del Skrevet søndag kl 13:06 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 12.27): Nei, hvorfor skulle det vært flaut egentlig? Anonymkode: 6081d...67e Fordi det avslører at man er en fattiglapp. Anonymkode: 28e51...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:14 #54 Del Skrevet søndag kl 13:14 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 12.24): ? Anonymkode: 24013...8cb Flaut, å være bevisst på økonomi og matsvinn? Langt i fra. Anonymkode: 3d424...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:55 #55 Del Skrevet søndag kl 22:55 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi det avslører at man er en fattiglapp. Anonymkode: 28e51...59b Det beviser jo ingenting 🤣 hos meg beviser det bare at jeg har enda mer penger å dra over til sparing hver måned. Og sparekontoen begynner å bli rimelig full på grunn av alle smarte valg i hverdagen . Anonymkode: a1509...6ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:52 #56 Del Skrevet mandag kl 04:52 Absolutt ikke flaut. Sparer penger og miljø. Vi har brød en hel uke da vi spiser lite av det. Så om jeg kjøper den dagen etter den er bakt spiller ingen rolle for oss kvalitetsmessig. Men det føles godt å vite at et brød ble reddet fra å havne i søppel. Anonymkode: 655ba...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:55 #57 Del Skrevet mandag kl 04:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi det avslører at man er en fattiglapp. Anonymkode: 28e51...59b Jeg er siviløkonom med svært god familieøkonomi. Elsker å handle datovarer. Er langt ifra "fattiglapp", jeg er økonomisk og miljøbevisst. Det er heller de med lite penger som ikke ønsker å handle datovarer da de overtenker og er klar over sin dårlige økonomi og ønsker av den grunn til å "late som at de har mer enn de har" og kjøpe varer til full pris. Anonymkode: 655ba...f9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gurine Skrevet mandag kl 05:03 #58 Del Skrevet mandag kl 05:03 Hvis det skulle være flaut, blir livet jammen et tøft sted å være. Herreminhatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:15 #59 Del Skrevet mandag kl 05:15 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det flaut å ha dårlig råd/være fattig da? Ære være de sier jeg. Anonymkode: 38443...da9 Å kjøpe nedprisede varer har ikke noen ensidig sammenheng med dårlig råd. Jeg har ikke dårlig råd, og det kommer til en viss grad av at jeg er økonomisk bevisst. Inn i det går å alltid sjekke nedsattdisken i den/de matbutikkene jeg er innom. Og bruke TGTG. Jeg tror de færreste er genuint fattig. Noen som kaller seg fattig, er nok heller økonomisk uklok. Som en liten digresjon: hørte på nyhetene i dag en dame som var så glad for å ha fått kjøpt leilighet med et nytt startlån fra Husbanken. Og hva likte hun med beliggenheten? Jo - det var så mange kafeer og butikker i nærheten..... Ja, da så.... Anonymkode: 2e9d0...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet mandag kl 07:24 #60 Del Skrevet mandag kl 07:24 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Fordi det avslører at man er en fattiglapp. Anonymkode: 28e51...59b Jeg kjenner flere med millionlønn som bruker datodisken flittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå