AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:52 #21 Del Skrevet lørdag kl 13:52 Absolutt ikke. Kjøper så mye som mulig nedsatte datovarer ol. Har jeg noen følelser rundt dette så er jeg vel heller litt stolt. Anonymkode: e0794...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akkar Skrevet lørdag kl 13:55 #22 Del Skrevet lørdag kl 13:55 Flauere for de som ser ned på dette og heller handler med kredittkort. Jeg synes det er smart hvis økonomien er trang 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:57 #23 Del Skrevet lørdag kl 13:57 Absolutt ikke. Føler meg egentlig ganske fornøyd. Kjøper da bedre brød enn jeg bruker å gjøre og er ganske fornøyd Anonymkode: 05a68...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 13:59 #24 Del Skrevet lørdag kl 13:59 Akkar skrev (3 minutter siden): Flauere for de som ser ned på dette og heller handler med kredittkort. Jeg synes det er smart hvis økonomien er trang Det aller beste er å både handle nedsatte varer, og betale med kredittkort. Gratis lån med bonus. Merkelig av TS å tro det er flaut å handle akkurat nedpriset brød, hva med alt annet på tilbud, er det også flaut? Anonymkode: abd61...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet lørdag kl 14:02 #25 Del Skrevet lørdag kl 14:02 Jeg ville aldri tenkt tanken engang. Flauere å tro at andre er så opptatt av en selv at de legger merke til og bryr seg om sånne bagateller... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet lørdag kl 14:02 #26 Del Skrevet lørdag kl 14:02 Synes det er litt flaut å kjøpe brød punktum. Foretrekker å bake selv😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet lørdag kl 14:11 #27 Del Skrevet lørdag kl 14:11 Kaster generelt bort svært lite tid på å være flau for helt meningsløse ting. Det anbefales. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:12 #28 Del Skrevet lørdag kl 14:12 Syns det er flaut å kjøpe kneipp jeg, det er så dårlig næring i at...! Men nedpriset mat er som å kjøpe gull! Anonymkode: 72265...273 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:16 #29 Del Skrevet lørdag kl 14:16 Nei ❤️ Anonymkode: 9aed6...097 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #30 Del Skrevet lørdag kl 14:37 Har man på makrell i tomat spiller det liten rolle om det er kneip eller gammelt brød. Eller tykke tomatskiver med litt gulost. Anonymkode: 38443...da9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:41 #31 Del Skrevet lørdag kl 14:41 Er det ikke mest usikre tenåringer som blir flau av sånt? Anonymkode: e6b90...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:03 #32 Del Skrevet lørdag kl 15:03 Bak eltefritt brød - det er superenkelt! Og veldig billig Anonymkode: 94cfb...fd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 15:07 #33 Del Skrevet lørdag kl 15:07 Nei, selvfølgelig er det ikke flaut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #34 Del Skrevet lørdag kl 15:08 For meg er det det motsatte av flaut. Blir stolt de gangene jeg velger det. Hva andre kjøper er deres sak. Anonymkode: d12ec...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:12 #35 Del Skrevet lørdag kl 15:12 Overhodet ikke. Jeg unngår det, men det er bare fordi jeg ikke er særlig glad i brød med mindre det er helt ferskt. Raider ellers datodisken uten hemninger. Anonymkode: 41f5f...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:16 #36 Del Skrevet lørdag kl 15:16 Ja det er flaut å kjøpe mat i datodisken da det er andre som har større behov for å kjøpe billig mat! Anonymkode: 2d4bc...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 15:17 #37 Del Skrevet lørdag kl 15:17 Nei. Første jeg gjør når jeg er på butikken er å sjekke der brød fra dagen før, og disken på 50%. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:22 #38 Del Skrevet lørdag kl 15:22 Flaut å handle varer som er ultraprossisert. Anonymkode: 3356b...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:47 #39 Del Skrevet lørdag kl 16:47 Ja kjempeflaut å både spare penger og bidra til mindre matsvinn... AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er flaut å kjøpe mat i datodisken da det er andre som har større behov for å kjøpe billig mat! Anonymkode: 2d4bc...716 Merkelig tankegang. Det finnes alltid noen som har dårligere råd, så hvor fattig må man være for å kunne kjøpe datovarer uten at det er flaut/feil? Sjansen er like stor for at det du og jeg ikke kjøper heller ikke blir kjøpt av noen med dårligere råd, og så blir det bare kastet istedet. Hovedsaken er at maten blir kjøpt og spist istedet for at den blir kastet. Er man så fattig at man sulter dersom noen andre kommer en i forkjøpet i datohylla, er det mulig å få gratis mat fra hjelpeorganisasjoner. Der er det kun de med dårligst råd som får hjelp. Anonymkode: de8cb...328 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:08 #40 Del Skrevet lørdag kl 17:08 Ja fordi jeg må, ikke fordi jeg vil... Anonymkode: 250b1...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå