AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Del Skrevet 29. mars Jeg har tidligere prøvd å bli behandlet for både depresjon, spiseforstyrrelser og angst. Ingen virkning. Jeg føler også jeg sliter med alt, ingen hukommelse, blir avhengig av absolutt alt og alt jeg skal gjøre blir jeg helt manisk med. Hvis jeg begynner å trene blir det hard trening hver dag gjerne flere ganger. Jeg er konstant irritabel og har et voldsomt temperament (blir aldri voldelig da) osv osv osv …. Tror dere jeg får henvisning til psykolog for å utredes for et eller annet om jeg forklarer det slik? Og tidligere behandling for å behandle det jeg tror er symptomer på noe annet har som sagt hatt null virkning.. Anonymkode: d54fa...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #2 Del Skrevet 29. mars Det er bare å prøve, mener jeg. Du har jo fremdeles plager. Det er uansett verdt å snakke med legen om hvordan du har det og holde kontakten om hvordan det går fremover. Om det ikke blir psykolog nå i neste runde, så blir det kanskje det på sikt etter hvert som legen får mer og mer innsikt i situasjonen. Kanskje det finnes andre ting du kan prøve som kan gi deg litt lindring. Anonymkode: c0cbb...7e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Om du blir henvist avhenger av funksjonsnivået ditt, og litt hva som står på spill. For meg høres det ut som du sliter veldig, og jeg er enig i at det nok er underliggende problemer som gjør at angst, spiseforstyrrelser, m.m kommer inn som sekundærproblem. Og det er vanskelig å behandle når det er noe annet som er hovdproblemet. Anbefaler at du setter opp dobbelttime hos legen din, med tema "utredning DPS", f.eks. Så stiller du godt forberedt og formidler alt som er relevant, og tar det derfra. Mtp funksjonsnivå; er du i jobb? fungerer du i relasjoner (venner, familie), har du barn, hvordan er livskvaliteten m.m. Anonymkode: 33317...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå