Hinkelpinkel Skrevet 30. mars Forfatter #21 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Poenget mitt var at jeg ikke vil gå inn i et seriøst forhold med en dame som utstråler så mye negativitet. Det hadde jeg bare kunnet tåle for et kortvarig eventyr - der personligheten din ikke betyr så mye. Derfor tenker jeg at du skyter deg selv i foten med den strategien. Anonymkode: 0bf9b...233 Nå er det jo det motsatte jeg har gjort i over et år da, og det har ikke fungert. Jeg har ramset opp det jeg har ønsket meg: et trygt, stabilt og godt forhold. En som får meg til å le og som vil være med på spontane ting. En å reise med, prate med og være der for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars Hinkelpinkel skrev (16 minutter siden): Nå er det jo det motsatte jeg har gjort i over et år da, og det har ikke fungert. Jeg har ramset opp det jeg har ønsket meg: et trygt, stabilt og godt forhold. En som får meg til å le og som vil være med på spontane ting. En å reise med, prate med og være der for.... Og det har ikke fungert. De jeg har truffet er ikke seriøse, de er ikke klare for et forhold, de vil bare sveipe videre i håp om at det dukker opp noe bedre. Så taktikken din fungerer heller ikke, dessverre. Drittsekkene dukker vel opp uansett. Hvordan kan du si at de ikke er seriøse? Anonymkode: 87209...6d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 31. mars #23 Del Skrevet 31. mars Som en som har vært på utkikk etter noe seriøst på apper og ellers, og som leser profiltekst før jeg sveiper på spennende bilder, så hadde du gått til venstre om du hadde en negativ tekst. Tenker at Tinder for mange er en arena for å søke bekreftelse og dopamin, og der man ofte har flere gående, men som du sier så er det først når man har fokuset på en person at det kan skje noe. Men det er nok ikke noe enestående fra damer sin side at man føler at man er en av mange eller mangler fokus. For min del, så har jeg gått utenom appene, og lagt redselen for å bli avvist langt bort, og funnet ut at det er overraskende enkelt å få dialog utenom apper. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars #24 Del Skrevet 31. mars Hinkelpinkel skrev (På 29.3.2025 den 10.42): Jeg er i 50-åra. Ufattelig lei av å møte useriøse menn som fader bort, ghoster eller bare er ute etter en chatte-venn. Jeg tenker nå å lage en profil hvor jeg er veldig direkte på hva jeg ønsker. Jeg ønsker å finne en mann som vil ha det samme som meg. Et trygt, godt og stabilt forhold. Har skrevet med flere som ønsker det samme og også truffet noen men jeg mistenker at det store problemet er at folk forsetter å sveipe på appene selv om de er i dialog med ei de har vært på date med, og liker. For de tenker at det kan jo dukke opp noen enda bedre… De har alltid et bein utenfor, og da satser de ikke skikkelig på ei dame. Jeg tenker å være dønn ærlig, be de som ikke er ute etter noe seriøst holde seg unna. Si at de som fortsette å lete etter noen bedre mens vi finner ut av ting kan holde seg unna. Be de som ikke klarer å være åpne og klare på hva de ønsker i et forhold holde seg unna. Altså be de som ikke vil investere i et potensielt forhold bare holde seg unna. Jeg er lei av dating spillet. Av de dustete reglene om å holde igjen, ikke være «på» selv om man er «på» og alt det der. Jeg vil ha full åpenhet fra første stund. Tenk så befriende!!! Så får vi se hvor mange likes jeg får. Uten disse kravene fikk jeg mange hundre på en dag, nå blir det antagelig ingen. Men er jeg så heldig å kunne sile ut alle de useriøse drittsekkene som bare spiller er jeg fornøyd. Er det bare en som ønsker det samme så er det kanskje han jeg bør satse på, da. 😊 Er dette noe dere kunne gjort? Hvis du skriver at du ønsker et seriøst, åpent, ærlig og langvarig forhold, så sier du samtidig hva du ikke vil ha. Du skremmer ikke spillere med å skrive en lang avhandling om hva du misliker. Du kan fremstå som et "såra dyr" full av bitterhet og som har har tatt mange dårlige valg. Jeg tror at du får mindre av det du vil ha og like mye av det du ikke vil ha. Jeg rynker litt på nesa av de som fremstår som bitre og fulle av dårlige erfaringer. Det lukter trøbbel og mange sår som man kan tenke at kanskje vil lede til irrasjonell atferd i forholdet. Hvis du får hundre på én dag, så er det garantert flere inni der som ønsker det samme som deg, du har bare spilt på feil hest flere ganger. Kanskje du må se litt innover? Anonymkode: 21a67...702 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:49 #25 Del Skrevet mandag kl 13:49 Det er fint å ha en tydelig profil. Men som andre skriver her: om du ramser opp alt du IKKE vil ha så virker du fort sur og grinete, og menn vil unngå å matche pga det. (jeg gidder i alle fall ikke matche med menn som har negativt fokus på sin profil) Og veldig mange menn leser av erfaring ikke teksten i profilen i det heletatt, så det er begrenset hva du får luket bort på den måten. I tillegg vil jeg si at mange menn hverken vet hva de er ute etter eller hvordan de skal oppføre seg, så de vil ikke vite om de kommer innunder de kravene du har satt eller ikke... Beklager altså, men all erfaring tilsier at du må gjøre den store lukejobben selv etter at du har fått match. Eller finne andre måter enn apper å møte menn på. Anonymkode: 35f67...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå