Hinkelpinkel Skrevet lørdag kl 09:42 #1 Del Skrevet lørdag kl 09:42 Jeg er i 50-åra. Ufattelig lei av å møte useriøse menn som fader bort, ghoster eller bare er ute etter en chatte-venn. Jeg tenker nå å lage en profil hvor jeg er veldig direkte på hva jeg ønsker. Jeg ønsker å finne en mann som vil ha det samme som meg. Et trygt, godt og stabilt forhold. Har skrevet med flere som ønsker det samme og også truffet noen men jeg mistenker at det store problemet er at folk forsetter å sveipe på appene selv om de er i dialog med ei de har vært på date med, og liker. For de tenker at det kan jo dukke opp noen enda bedre… De har alltid et bein utenfor, og da satser de ikke skikkelig på ei dame. Jeg tenker å være dønn ærlig, be de som ikke er ute etter noe seriøst holde seg unna. Si at de som fortsette å lete etter noen bedre mens vi finner ut av ting kan holde seg unna. Be de som ikke klarer å være åpne og klare på hva de ønsker i et forhold holde seg unna. Altså be de som ikke vil investere i et potensielt forhold bare holde seg unna. Jeg er lei av dating spillet. Av de dustete reglene om å holde igjen, ikke være «på» selv om man er «på» og alt det der. Jeg vil ha full åpenhet fra første stund. Tenk så befriende!!! Så får vi se hvor mange likes jeg får. Uten disse kravene fikk jeg mange hundre på en dag, nå blir det antagelig ingen. Men er jeg så heldig å kunne sile ut alle de useriøse drittsekkene som bare spiller er jeg fornøyd. Er det bare en som ønsker det samme så er det kanskje han jeg bør satse på, da. 😊 Er dette noe dere kunne gjort? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:19 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:19 De som er useriøse leser ikke profiler så innmari nøye i grunn er min erfaring. Jeg sier det og lar de jeg dater vise meg mer med handling enn ord at de er oppriktige og seriøse. Det har fungert best for meg så langt. Anonymkode: 6e380...d06 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:29 #3 Del Skrevet lørdag kl 16:29 Problemet med å skrive sånn er vel at du skyver fra deg de fleste da slikt virker veldig negativt på deg da det lett kan tolkes som du er veldig spesiell og muligens noe psykiske issues men det er vel bare å prøve , det eneste som skjer er at du får mindre likes Anonymkode: 2ae06...800 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:32 #4 Del Skrevet lørdag kl 16:32 Hvis jeg ser en profil full av jeg liker ikke det og jeg vil ikke ha sånn, sveiper jeg til venstre. Blir altfor mye negativ fokus. Anonymkode: 92a6b...da7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:40 #5 Del Skrevet lørdag kl 16:40 Hinkelpinkel skrev (6 timer siden): Jeg er i 50-åra. Ufattelig lei av å møte useriøse menn som fader bort, ghoster eller bare er ute etter en chatte-venn. Jeg tenker nå å lage en profil hvor jeg er veldig direkte på hva jeg ønsker. Jeg ønsker å finne en mann som vil ha det samme som meg. Et trygt, godt og stabilt forhold. Har skrevet med flere som ønsker det samme og også truffet noen men jeg mistenker at det store problemet er at folk forsetter å sveipe på appene selv om de er i dialog med ei de har vært på date med, og liker. For de tenker at det kan jo dukke opp noen enda bedre… De har alltid et bein utenfor, og da satser de ikke skikkelig på ei dame. Jeg tenker å være dønn ærlig, be de som ikke er ute etter noe seriøst holde seg unna. Si at de som fortsette å lete etter noen bedre mens vi finner ut av ting kan holde seg unna. Be de som ikke klarer å være åpne og klare på hva de ønsker i et forhold holde seg unna. Altså be de som ikke vil investere i et potensielt forhold bare holde seg unna. Jeg er lei av dating spillet. Av de dustete reglene om å holde igjen, ikke være «på» selv om man er «på» og alt det der. Jeg vil ha full åpenhet fra første stund. Tenk så befriende!!! Så får vi se hvor mange likes jeg får. Uten disse kravene fikk jeg mange hundre på en dag, nå blir det antagelig ingen. Men er jeg så heldig å kunne sile ut alle de useriøse drittsekkene som bare spiller er jeg fornøyd. Er det bare en som ønsker det samme så er det kanskje han jeg bør satse på, da. 😊 Er dette noe dere kunne gjort? Ikke noe poeng i å ramse opp hva IKKE vil ha, men heller hva du VIL ha. Anonymkode: bfb0a...93c 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet lørdag kl 17:08 Forfatter #6 Del Skrevet lørdag kl 17:08 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Problemet med å skrive sånn er vel at du skyver fra deg de fleste da slikt virker veldig negativt på deg da det lett kan tolkes som du er veldig spesiell og muligens noe psykiske issues men det er vel bare å prøve , det eneste som skjer er at du får mindre likes Anonymkode: 2ae06...800 Hvis jeg skyver bort menn som mener jeg har psykiske problemer fordi jeg ønsker ærlighet, tydelighet og åpenhet er det helt fint for meg. 😂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet lørdag kl 17:12 Forfatter #7 Del Skrevet lørdag kl 17:12 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ikke noe poeng i å ramse opp hva IKKE vil ha, men heller hva du VIL ha. Anonymkode: bfb0a...93c Det har jeg jo prøvd, uten hell. Det blir jo ikke respektert. Skriver jeg at jeg ønsker noe seriøst kommer det allikevel flust av menn som kun er ute etter et ONS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:28 #8 Del Skrevet lørdag kl 19:28 Hinkelpinkel skrev (2 timer siden): Det har jeg jo prøvd, uten hell. Det blir jo ikke respektert. Skriver jeg at jeg ønsker noe seriøst kommer det allikevel flust av menn som kun er ute etter et ONS. De som ikke respekterer leser ikke uansett. Det eneste du oppnår med negativiteten er at de som faktisk leser, og bryr seg, ikke vil forholde seg til deg. Anonymkode: 92a6b...da7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:55 #9 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Hinkelpinkel skrev (11 timer siden): Jeg er i 50-åra. Ufattelig lei av å møte useriøse menn som fader bort, ghoster eller bare er ute etter en chatte-venn. Jeg tenker nå å lage en profil hvor jeg er veldig direkte på hva jeg ønsker. Jeg ønsker å finne en mann som vil ha det samme som meg. Et trygt, godt og stabilt forhold. Har skrevet med flere som ønsker det samme og også truffet noen men jeg mistenker at det store problemet er at folk forsetter å sveipe på appene selv om de er i dialog med ei de har vært på date med, og liker. For de tenker at det kan jo dukke opp noen enda bedre… De har alltid et bein utenfor, og da satser de ikke skikkelig på ei dame. Jeg tenker å være dønn ærlig, be de som ikke er ute etter noe seriøst holde seg unna. Si at de som fortsette å lete etter noen bedre mens vi finner ut av ting kan holde seg unna. Be de som ikke klarer å være åpne og klare på hva de ønsker i et forhold holde seg unna. Altså be de som ikke vil investere i et potensielt forhold bare holde seg unna. Jeg er lei av dating spillet. Av de dustete reglene om å holde igjen, ikke være «på» selv om man er «på» og alt det der. Jeg vil ha full åpenhet fra første stund. Tenk så befriende!!! Så får vi se hvor mange likes jeg får. Uten disse kravene fikk jeg mange hundre på en dag, nå blir det antagelig ingen. Men er jeg så heldig å kunne sile ut alle de useriøse drittsekkene som bare spiller er jeg fornøyd. Er det bare en som ønsker det samme så er det kanskje han jeg bør satse på, da. 😊 Er dette noe dere kunne gjort? De er ikke useriøse, de ønsker bare ett kortvarig seg-forhold. Nå blir disse tvunget til å lyge om at de vil ha langvarig forhold, så nei du løser ikke problemet, det er for få kvinner som vil ha kortvarige forhold Anonymkode: 0e633...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet lørdag kl 22:42 Forfatter #10 Del Skrevet lørdag kl 22:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er ikke useriøse, de ønsker bare ett kortvarig seg-forhold. Nå blir disse tvunget til å lyge om at de vil ha langvarig forhold, så nei du løser ikke problemet, det er for få kvinner som vil ha kortvarige forhold Anonymkode: 0e633...1e3 Hvor seriøst mener du et kortvarig forhold er? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 05:57 #11 Del Skrevet søndag kl 05:57 Jeg tenker at om man ikke er tydelig på hva man ønsker, så vil man heller ikke få det slik man ønsker. Når jeg var på tinder så var det nærmest ingen damer med en skikkelig bio. De var tomme, hadde en one liner vits eller ett eller annet passivt-aggressivt. Ganske enkelt bydde de bare på utseende. Virker som om fokuset er å få flest mulig likes og matcher fremfor å bruke bio og bilder som et filter. Færre likes og færre matcher med riktig «kvalitet», fremfor å være aktuell for «alle» grunnet utseende Anonymkode: 87209...6d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:24 #12 Del Skrevet søndag kl 07:24 Er det Tinder vi snakker om her? Eller er det vanlig å gå litt bredere ut på mange apper? Anonymkode: cb3cc...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:14 #13 Del Skrevet søndag kl 17:14 Jeg tror du begynner i feil ende. Du velger ikke hvem som liker deg. Du velger kun hvem du liker. Du kan ramse opp alt du ikke vil ha i en bio, men det vil bare få deg til å se bitter og negativ ut. Så de du sitter igjen med, er de som enten ikke leser teksten din, eller ikke bryr seg om personligheten. Jeg ville selv styrt unna deg, hvis jeg var ute etter noe seriøst. M50 Anonymkode: 0bf9b...233 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:16 #14 Del Skrevet søndag kl 18:16 Du finner ikke seriøse menn på datingapper i vår alder. Anonymkode: a6f95...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet søndag kl 19:06 Forfatter #15 Del Skrevet søndag kl 19:06 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror du begynner i feil ende. Du velger ikke hvem som liker deg. Du velger kun hvem du liker. Du kan ramse opp alt du ikke vil ha i en bio, men det vil bare få deg til å se bitter og negativ ut. Så de du sitter igjen med, er de som enten ikke leser teksten din, eller ikke bryr seg om personligheten. Jeg ville selv styrt unna deg, hvis jeg var ute etter noe seriøst. M50 Anonymkode: 0bf9b...233 Det ville jo vært veldig dumt av deg, siden jeg er ute etter noe seriøst.😆 Min erfaring er at de fleste er lei av dating apper og useriøse folk, så at du tenker vi alle er bitre og negative stemmer jo bare i den settingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:13 #16 Del Skrevet søndag kl 19:13 Hinkelpinkel skrev (5 minutter siden): Det ville jo vært veldig dumt av deg, siden jeg er ute etter noe seriøst.😆 Min erfaring er at de fleste er lei av dating apper og useriøse folk, så at du tenker vi alle er bitre og negative stemmer jo bare i den settingen. Det er ingen dypere analyse her, det handler bare om at du har én sjanse til å gjøre et inntrykk, og det du velger å gjøre, er å fokusere på det negative. Hvis du vil at folk skal lese profilen din og like deg, nytter det ikke å ramse opp hva du ikke vil ha, da ender du bare med motsatt resultat. Anonymkode: 92a6b...da7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:03 #17 Del Skrevet søndag kl 20:03 Problemet er ikke at folk ikke er seriøse. Intensjonen deres er nok at de ønsker det samme som deg. De finner bare ut at de ikke ønsker akkurat deg. Og derfor står de med en fot utenfor. Det kommer altså ikke til å løse noe å skrive det i profilen din. Anonymkode: d8e15...983 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:27 #18 Del Skrevet søndag kl 20:27 Hinkelpinkel skrev (1 time siden): Det ville jo vært veldig dumt av deg, siden jeg er ute etter noe seriøst.😆 Min erfaring er at de fleste er lei av dating apper og useriøse folk, så at du tenker vi alle er bitre og negative stemmer jo bare i den settingen. Tror nok du gjør lurt i å tenke på hvordan du fremstiller det, hva du fokuserer på som han over skriver. Det ville være veldig dumt å fremstille deg som en negativ person om du er positiv av deg. Alt kan sies, og med litt humor kan du også få frem det negative om dating. Vi er alle innforstått med hvordan det er der inne, så bruk heller muligheten til å få frem hvem du er i stedet for at du tenker dårlig om det ene og det andre Anonymkode: 87209...6d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:29 #19 Del Skrevet søndag kl 20:29 Hinkelpinkel skrev (1 time siden): Det ville jo vært veldig dumt av deg, siden jeg er ute etter noe seriøst.😆 Poenget mitt var at jeg ikke vil gå inn i et seriøst forhold med en dame som utstråler så mye negativitet. Det hadde jeg bare kunnet tåle for et kortvarig eventyr - der personligheten din ikke betyr så mye. Derfor tenker jeg at du skyter deg selv i foten med den strategien. Anonymkode: 0bf9b...233 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet søndag kl 20:57 Forfatter #20 Del Skrevet søndag kl 20:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ingen dypere analyse her, det handler bare om at du har én sjanse til å gjøre et inntrykk, og det du velger å gjøre, er å fokusere på det negative. Hvis du vil at folk skal lese profilen din og like deg, nytter det ikke å ramse opp hva du ikke vil ha, da ender du bare med motsatt resultat. Anonymkode: 92a6b...da7 Nå er det jo det motsatte jeg har gjort i over et år da, og det har ikke fungert. Jeg har ramset opp det jeg har ønsket meg: et trygt, stabilt og godt forhold. En som får meg til å le og som vil være med på spontane ting. En å reise med, prate med og være der for.... Og det har ikke fungert. De jeg har truffet er ikke seriøse, de er ikke klare for et forhold, de vil bare sveipe videre i håp om at det dukker opp noe bedre. Så taktikken din fungerer heller ikke, dessverre. Drittsekkene dukker vel opp uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå