AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:37 #41 Del Skrevet mandag kl 06:37 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har aldri skjønt at noen kan ha et så finjustert søvnmønster at en time fra eller til to ganger i året spiller noen som helst rolle - j Anonymkode: b6be6...abe AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det høres for meg rart ut at noen skal bli så påvirket av den ene timen. Anonymkode: 785e6...1e3 Jeg skjønte det ikke selv før jeg plutselig sto der og fikk søvnen ødelagt. Det skjedde ikke engang gradvis. Det gikk helt greit helt til det for 4-5 år siden plutselig ikke gikk greit lenger. Og for min del gjelder det ikke bare overgangen mellom sommer- og vintertid, det gjelder alle forskyvninger av sovetiden. Kroppen omstiller seg ikke like raskt som før. Anonymkode: 16ca0...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:55 #42 Del Skrevet mandag kl 06:55 NoaideBiehtar skrev (12 timer siden): Hjelper ikke å bare legge seg en time tidligere, døgnrytme er jo faktisk ikke så enkelt at det bare er å endre på leggetid så vips er alt bra dagen etter. Da kan man stå opp en time senere. Anonymkode: a1a30...3a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:00 #43 Del Skrevet mandag kl 07:00 Anononyma skrev (På 29.3.2025 den 10.07): Blir godt med sommertid 😊🌸 Sover uansett til mini våkner i morgen, og da står det 07 i stede for 06 på klokka 😄 Det er så deilig når tiden stilles frem når man har barn man står opp med, nettopp fordi klokka viser en time senere enn vanlig 😄 Men klart man kjenner det på kroppen om man i tillegg legger seg litt sent fordi det er helg. Anonymkode: 5f18f...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet mandag kl 08:29 #44 Del Skrevet mandag kl 08:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da kan man stå opp en time senere. Anonymkode: a1a30...3a1 Hæ? Har en jobb jeg så det går faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå