AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:47 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:47 Helvete altså... 😠 Anonymkode: 7081c...621 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:52 Hvorfor det? Heller en time mindre våken. Anonymkode: 3cb6f...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:01 #3 Del Skrevet lørdag kl 09:01 Legg deg en time tidligere da. Fatter ikke de som er så skjøre at de blir påvirket så enormt av dette, det er en time. Jeg sier heller "jippi sommertid begynner, lengre dager og lysere kvelder så fantastisk". Hvor lite eller mye søvn du selv får har lite med stilling av klokken. Anonymkode: 43b70...59f 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:07 #4 Del Skrevet lørdag kl 09:07 Synes det er ekstremt kjedelig de gangene jeg har jobbet senvakt på lørdag og tidligvakt på søndag. Det blir allerede lite søvn mellom vaktene som slutter 22.30 og starter 0730, i kombinasjon med reisevei og personlig hygiene man gjerne utfører før og etter vakt. Så den ene timen man mister der, den merkes! Anonymkode: a1fc2...4f9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet lørdag kl 09:07 #5 Del Skrevet lørdag kl 09:07 Blir godt med sommertid 😊🌸 Sover uansett til mini våkner i morgen, og da står det 07 i stede for 06 på klokka 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:27 #6 Del Skrevet lørdag kl 09:27 Det er bare ett døgn, jeg gleder meg! Anonymkode: 8f95c...ad9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:32 #7 Del Skrevet lørdag kl 09:32 Det eneste problemet for min del med stilling av klokka er at jeg sikkert glemmer å stille klokka på kjøkkenet og så bommer på tiden en eller annen tilfeldig dag til uka😄 Alle andre klokker stilles automatisk så jeg glemmer hele greia. Anonymkode: ef260...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:32 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:32 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Synes det er ekstremt kjedelig de gangene jeg har jobbet senvakt på lørdag og tidligvakt på søndag. Det blir allerede lite søvn mellom vaktene som slutter 22.30 og starter 0730, i kombinasjon med reisevei og personlig hygiene man gjerne utfører før og etter vakt. Så den ene timen man mister der, den merkes! Anonymkode: a1fc2...4f9 Tenk på nattevaktene som må gå en time lengre på høsten. Det er slitsomt. Anonymkode: af6c0...9e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 09:33 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:33 Vil de noen gang gå for fast "sommertid" hele året. Personlig ville jeg gått for det. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:38 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:38 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Legg deg en time tidligere da. Fatter ikke de som er så skjøre at de blir påvirket så enormt av dette, det er en time. Jeg sier heller "jippi sommertid begynner, lengre dager og lysere kvelder så fantastisk". Hvor lite eller mye søvn du selv får har lite med stilling av klokken. Anonymkode: 43b70...59f Jeg bryr meg også lite om denne ene timen søvn. Jeg har vært veldig trøtt tidlig på kvelden, så tror sommertid passer meg bedre. Men er det ikke motsatt? Det blir tidligere mørkt fordi vi stiller klokken frem? Det synes jeg er synd, det blir jo lengre kvelder etterhvert uansett, men jo før jo heller! Anonymkode: 83eb2...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:42 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bryr meg også lite om denne ene timen søvn. Jeg har vært veldig trøtt tidlig på kvelden, så tror sommertid passer meg bedre. Men er det ikke motsatt? Det blir tidligere mørkt fordi vi stiller klokken frem? Det synes jeg er synd, det blir jo lengre kvelder etterhvert uansett, men jo før jo heller! Anonymkode: 83eb2...fab Neida, det blir ikke motsatt Anonymkode: 45190...299 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:45 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg bryr meg også lite om denne ene timen søvn. Jeg har vært veldig trøtt tidlig på kvelden, så tror sommertid passer meg bedre. Men er det ikke motsatt? Det blir tidligere mørkt fordi vi stiller klokken frem? Det synes jeg er synd, det blir jo lengre kvelder etterhvert uansett, men jo før jo heller! Anonymkode: 83eb2...fab Vi stiller klokken en time lengre frem ja, det har du rett i men det andre er feil. Når klokken i dag er 19, vil den på søndag kveld være 20 og ergo i realiteten får vi en times seinere solnedgang😊 https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/i/nWw9ym/fra-sondag-far-du-en-time-ekstra-lys-om-kvelden Anonymkode: 43b70...59f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet lørdag kl 10:12 #13 Del Skrevet lørdag kl 10:12 (endret) bryr meg ikke, når vi gikk over til vintertid i oktober, bestemte jeg å fullstendig gi blaffen og fortsette som vanlig, sommertid. Søndag, skal alle bli på samme tid som jeg 😉 Endret lørdag kl 10:16 av NatNat 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:23 #14 Del Skrevet lørdag kl 11:23 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vil de noen gang gå for fast "sommertid" hele året. Personlig ville jeg gått for det. Jeg vil ha normaltid hele året og håper det er dette EU lander på. Anonymkode: 5a52d...a04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:27 #15 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Jeg blir veldig påvirket av dette, nytter ikke å legge seg tidligere da kroppen min sovner på samme tidspunkt som min indre klokke uansett. Håper vi får en fast tid snart. Anonymkode: 70ebc...d12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet lørdag kl 11:27 #16 Del Skrevet lørdag kl 11:27 Jeg gleder meg til at datteren min våkner 6 i stedet for 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:31 #17 Del Skrevet lørdag kl 11:31 Skulle ikke Norge slutte med dette tullet? Andre land har samme klokkeslett hele året. Bullshit hele greia!! Anonymkode: 84808...e4d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:38 #18 Del Skrevet lørdag kl 11:38 I natt sov jeg fra kl 22-01, så var jeg våken til 04 med baby før mannen tok over. Da var jeg ganske trøtt, og sov til 06, og følte meg som et nytt menneske med de to timene med uavbrutt søvn på morraskvisten. At noen ikke tåler å sove i 7 timer èn natt i stedet for de 8 vanlige timene de sover er litt uforståelig for meg. Det er ikke lurt at du får barn når du er så skjør. Anonymkode: 0e5a0...dde 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:39 #19 Del Skrevet lørdag kl 11:39 Fame skrev (11 minutter siden): Jeg gleder meg til at datteren min våkner 6 i stedet for 5 Åh ja, kanskje min kan vente med å starte dagen til 05 i stedet for 04 som det har vært i det siste. Anonymkode: 0e5a0...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grimstadgutten Skrevet lørdag kl 18:13 #20 Del Skrevet lørdag kl 18:13 Neida. Om du ikke har vekking på en søndag morgen sover du til du våkner akkurat som før. Men søndagen blir en time kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå