AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:02 #1 Del Skrevet lørdag kl 08:02 Har en voksen katt som ble adoptert for 3 år siden. Bor i 6 etasje i blokk. Katten viser helt tydelig at han ønsker å gå ut og oppleve mer enn det som er innenfor veggene. Han har en balkong han kan gå ut på, men jeg kunne godt tenke meg å gå ut med han i bånd. Så jeg lurer på om noen har tips om gode seler for en voksen, langhåret katt. Og hva er den beste metoden for tilvenning? Anonymkode: 64fd9...cc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:37 #2 Del Skrevet lørdag kl 14:37 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en voksen katt som ble adoptert for 3 år siden. Bor i 6 etasje i blokk. Katten viser helt tydelig at han ønsker å gå ut og oppleve mer enn det som er innenfor veggene. Han har en balkong han kan gå ut på, men jeg kunne godt tenke meg å gå ut med han i bånd. Så jeg lurer på om noen har tips om gode seler for en voksen, langhåret katt. Og hva er den beste metoden for tilvenning? Anonymkode: 64fd9...cc8 Om en katt virkelig vil komme seg ut av sela så klarer den det uansett hva, men de selene som byr på størst problemer å komme seg ut av er av denne typen:, https://www.musti.no/basic-cat-sporty-kattesele-kobbel-svart Og denne typen bør du holde deg langt unna: https://www.musti.no/basic-cat-sele-band-rosa-leopard Anonymkode: 84c6c...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:45 #3 Del Skrevet lørdag kl 14:45 Det er mildt sagt utfordrende å lære en voksen katt å gå i bånd. De er meget selvstendige dyr. Men ikke umulig. Øv på å gå i sele inne først, la han ha på seg selen et par timer hver dag i noen uker. Så fester du kobbelet til og går med han inne i noen uker. Så går dere i oppgangen noen uker. Og så rett utafor døra noen uker. Og så bare en veldig kort tur. Osv osv. Støtter innlegget over her om å bruke førstnevnte sele. Velg god kvalitet og pass på at den ikke sitter for stramt eller for løst. Den skal passe akkurat, og føye seg etter kattens kropp. Masse lykke til! Anonymkode: eed18...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå