Gå til innhold

Fra å skulle fortsette til brudd på en kveld

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg vet jo ikke hva slags bilder du legger ut, men jeg tviler på at det er samme type antrekk som jeg hadde brukt på ski. Er det mannlige brukere du appellerer til og ønsker å treffe? Hvis du er heeelt ærlig med deg selv, er det sexy bilder? Ville du mistet følgere om det ikke spilte på flørt? Selvsagt kan ikke kjæresten din hindre deg i å legge ut slikt, men jeg kan forstå at han ikke synes at dere er en match. Han er i sin fulle rett til å synes at det er flaut og smakløst. Da passer dere ganske enkelt ikke sammen. 

Anonymkode: 31e1e...1f2

Men ærlig talt. Mannen her sier ikke at han syns det er smakløst og ikke ønsker at kjæresten legger ut så mange bilder på Instagram. Han beskylder henne for å være utro, fordi hun legger ut bilder på instagram. Han legger vekt på at hun tidligere i livet hadde vært utro mot en annen kjæreste, og at hun har vært «en flørt». Om hun har vært en flørt er hans ord, og det virker som at han ikke takler at hun tidligere har vært med andre menn. 
Jeg regner også med at visste at ts var aktiv på Instagram før de ble sammen, man kan ikke forvente å endre en person senere i forholdet. 

Om kjæresten her hadde sagt til ts at han gjerne ville at hun tenkte over om hun kanskje sendte noen signaler til andre med sin Instagram og at han følte seg litt usikker grunnet dette, så kunne nok det meste vært løst. Kanskje ts legger ut mange bilder, av utfordrere karakter. Kanskje hun legger ut helt innafor bilder. De som er treningsinfluensere legger ut mange treningsbilder, men samtidig mye av kjæreste/familie. Antar at mannen der er støttende til det, og ikke lager styr hver gang om at kjæresten er utro. Kan legge til at jeg ble anklaget for det, da jeg la ut et helt ordinært bilde, med klær på, fra brysthøyde og opp. første bilde på over ett år. Det ble totalt kaos.. 

Anonymkode: 82533...112

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært utro før og dette melker han. Jeg har vært en flørt og det sier han er min karakter. Men det er ikke det lenger. Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold. Mener hans oppmerksomhet ikke er nok. Ringte han nå. Han sier jeg maser. Ingenting er endret. 

Anonymkode: 9d0a1...04f

Ett råd, ikke ring han. Han er den som må ta affære her om han ønsker å fortsette. Det at du ringer han gjør bare at han føler makt og at han er i kontroll. Han kan da gjøre det slutt i hytt og gevær, og ta tiden han trenger fordi han merker at du sitter å venter på å ta han i mot. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Men ærlig talt. Mannen her sier ikke at han syns det er smakløst og ikke ønsker at kjæresten legger ut så mange bilder på Instagram. Han beskylder henne for å være utro, fordi hun legger ut bilder på instagram. 

Han sier at hun søker oppmerksomhet fra andre og at det ikke er nok at han er der for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dere begge har godt av å ikke være sammen. Han er sjalu, og det kommer ikke til å gå bort selv om dere er sammen, og selv om du slutter å legge ut utfordrende bilder på SoMe. Dess flere ganger du ringer og virker masende, dess mer avsmak får han for deg, så det må du slutte med. Finn deg heller en fyr som er som deg. Som digger å legge ut bilder av kroppen sin på SoMe, og så er problemet løst. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har aldri gjort noe som skulle tilsi at jeg ikke er til å stole på. 

jo, du har jo det. Du sier jo selv lenger ned i tråden at du har vært utro tidligere.  Ikke mot ham men mot en annen. 

Hvor mange ganger har man ikke hørt her inne om menn: "hvis han er utro én gang vil han være det igjen". Jeg vil nok tro at noen menn tenker det samme om kvinner. Han har kanskje opplevd utroskap selv tidligere også? Noe som gjør ham ekstra på vakt? 

Anonymkode: c47ac...e77

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, du vil ikke være sammen med en som er sjalu og snur på følelsene så kjapt. Det er snarveien til ulykke. Finn deg en ordentlig kjæreste!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg og kjøresten min har strevd med mistillit og å stole på. Spesielt han på meg. Han mener min Instagram f.eks. er vanskelig å takle og at jeg søker oppmerksomhet fra menn. 

Anonymkode: 9d0a1...04f

Han kan nok finne noen bedre.

Anonymkode: 668c3...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Om kjæresten her hadde sagt til ts at han gjerne ville at hun tenkte over om hun kanskje sendte noen signaler til andre med sin Instagram og at han følte seg litt usikker grunnet dette, så kunne nok det meste vært løst. 

Leste vi samme start på hi? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda han fremstår nok som en sjalu type, men og det er et stort men.
Vi lever i en ekstremt seksualisert verden, der yngre og yngre kvinner legger ut mer og mer dristige bilder.
Du skal være rimelig blind eller inne i din egen boble for ikke å få det med deg.

Prøv å trykk på ei treningsbabe på snap og det dukker opp hundrevis neste gang du ser på appen.
De er overalt, synes kvinner burde spørre seg selv hvorfor de til enhver tid må spille på sin seksualitet?

Merkelig hvor stille alle ultrafeminister er i sin kritikk til eget kjønn. Handlet ikke feminismen også om at dere ikke skulle fremstilles som seksuelle objekter?

Endret av Gratis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært sammen med en mann som hadde vært utro med tidligere kjæreste(r). Om han søkte bekreftelse fra andre ved å poste bilder av seg selv hvor det var viktig å ta seg godt ut, så tenker jeg at det ikke kun er på sosiale medier han søker bekreftelse fra andre.

Anonymkode: a4c4c...2a5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette er like greit ts. Pga usikkerheten hans så hadde dere kommet til å få mange slike diskusjoner fremover, unødvendige krangler som sliter deg ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen virker psykisk ustabil. Er han bipolar eller har borderline? Han later jo til å svinge på femøringen. Vær glad det er slutt da dette bare vil slite deg ut i lengden, TS.

Anonymkode: cee39...e08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen virker psykisk ustabil. Er han bipolar eller har borderline? Han later jo til å svinge på femøringen. Vær glad det er slutt da dette bare vil slite deg ut i lengden, TS.

For damer som er utro søker oppmerksomhet fra andre menn er helt i vater og null problem? 

Anonymkode: f626e...741

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For damer som er utro søker oppmerksomhet fra andre menn er helt i vater og null problem? 

Anonymkode: f626e...741

Var det det du leste av innlegget mitt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg tror ikke han klarer å stole på deg, Instagram eller ei. Ikke hør på alle som kaster dritt her. Bearbeid sorgen, kom deg over ham, og finn en som aksepterer deg slik du er.

M40

Anonymkode: 06fa2...9b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som dere begge har issues og ikke bør være sammen. Vet ikke hvor og hva du legger ut på SoMe, men spørs hva tilbakemeldinger som kommer på bilder du legger ut. Er det to fra andre menn kan jeg skjønne han blir usikker. Ham virker til å være usikker. Dere har barn på hver deres kant? La dem slippe drama og move on.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (6 timer siden):

Joda han fremstår nok som en sjalu type, men og det er et stort men.
Vi lever i en ekstremt seksualisert verden, der yngre og yngre kvinner legger ut mer og mer dristige bilder.
Du skal være rimelig blind eller inne i din egen boble for ikke å få det med deg.

Prøv å trykk på ei treningsbabe på snap og det dukker opp hundrevis neste gang du ser på appen.
De er overalt, synes kvinner burde spørre seg selv hvorfor de til enhver tid må spille på sin seksualitet?

Merkelig hvor stille alle ultrafeminister er i sin kritikk til eget kjønn. Handlet ikke feminismen også om at dere ikke skulle fremstilles som seksuelle objekter?

Det er vell nettopp det som er problemet her, at en uskyldig rygg blir seksualisert av han og ikke henne. Kontrollerende forhold starter gjerne med småpirk til du knapt får lov til å gå ut døren uten om å spørre om lov først. 

Anonymkode: 9e99e...ce0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vell nettopp det som er problemet her, at en uskyldig rygg blir seksualisert av han og ikke henne. Kontrollerende forhold starter gjerne med småpirk til du knapt får lov til å gå ut døren uten om å spørre om lov først. 

Jeg sier jo at han er i overkant sjalu, men må det postes seksualiserte bilder når du er i et forhold. Hvorfor klarer ikke kvinner å leve uten bekreftelser fra andre menn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis skrev (10 timer siden):

Jeg sier jo at han er i overkant sjalu, men må det postes seksualiserte bilder når du er i et forhold. Hvorfor klarer ikke kvinner å leve uten bekreftelser fra andre menn? 

Dette blir en diskusjon på siden av det ts spør etter.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...