AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:58 #1 Del Skrevet lørdag kl 07:58 Jeg trenger noen råd her. Jeg og kjøresten min har strevd med mistillit og å stole på. Spesielt han på meg. Han mener min Instagram f.eks. er vanskelig å takle og at jeg søker oppmerksomhet fra menn. Mine bilder er trening og ski stort sett og ikke noe utenom vanlig. Vi har diskutert dette mange ganger. Han mener han ikke er nok og jeg trenger oppmerksomhet fra andre også. Noe som ikke stemmer. Han er alt for meg. Jeg sier dette hele tiden. Men han mener ord og handling ikke samsvarer. Etter en lang krangel i går hvor jeg ble ordentlig tynet så sier han han elsker meg og vil ha meg i livet sitt og vi kommer gjennom det. Så kommer han opp til meg. Jeg er da ganske mentalt sliten av den krangelen og er kanskje ikke helt i fyr og flamme. Det ender med at han sier det er slutt og at han ikke vil mer og går. Jeg prøver å stoppe han og si jeg gjør hva som helst for at han skal stole på meg og at dette går. Men ingenting går. Så sender han en mld midt på natten og sier sorry men dette er det rette valget. Fra å si han elsker meg og vil dette til brudd. Jeg sender mld tilbake og sier igjen at jeg vil gjøre det jeg kan. Nå har jeg ikke hørt mer. Jeg synes det er så rart å snu så voldsomt at man drar midt på natta og sier det er over etter man ble enig. Fordi jeg ikke var over meg når han dukket opp. Det betyr ikke jeg ikke vil ha han. Han sier han mistenker meg hele tiden og orker ikke ha det sånn. Jeg har aldri gjort noe som skulle tilsi at jeg ikke er til å stole på. Er dette ferdig nå liksom.. Burde jeg bare droppe dette? Vi har barn på ulike hold og familier involvert. Det er fryktelig vondt. Anonymkode: 9d0a1...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet lørdag kl 08:01 #2 Del Skrevet lørdag kl 08:01 Jeg tror vel ikke det forholdet bør fortsette når han sliter så med å stole på deg og viser så mye (ubegrunnet) sjalusi Det trumfer andre evnt. gode egenskaper han har 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:23 #3 Del Skrevet lørdag kl 08:23 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg trenger noen råd her. Jeg og kjøresten min har strevd med mistillit og å stole på. Spesielt han på meg. Han mener min Instagram f.eks. er vanskelig å takle og at jeg søker oppmerksomhet fra menn. Mine bilder er trening og ski stort sett og ikke noe utenom vanlig. Vi har diskutert dette mange ganger. Han mener han ikke er nok og jeg trenger oppmerksomhet fra andre også. Noe som ikke stemmer. Han er alt for meg. Jeg sier dette hele tiden. Men han mener ord og handling ikke samsvarer. Etter en lang krangel i går hvor jeg ble ordentlig tynet så sier han han elsker meg og vil ha meg i livet sitt og vi kommer gjennom det. Så kommer han opp til meg. Jeg er da ganske mentalt sliten av den krangelen og er kanskje ikke helt i fyr og flamme. Det ender med at han sier det er slutt og at han ikke vil mer og går. Jeg prøver å stoppe han og si jeg gjør hva som helst for at han skal stole på meg og at dette går. Men ingenting går. Så sender han en mld midt på natten og sier sorry men dette er det rette valget. Fra å si han elsker meg og vil dette til brudd. Jeg sender mld tilbake og sier igjen at jeg vil gjøre det jeg kan. Nå har jeg ikke hørt mer. Jeg synes det er så rart å snu så voldsomt at man drar midt på natta og sier det er over etter man ble enig. Fordi jeg ikke var over meg når han dukket opp. Det betyr ikke jeg ikke vil ha han. Han sier han mistenker meg hele tiden og orker ikke ha det sånn. Jeg har aldri gjort noe som skulle tilsi at jeg ikke er til å stole på. Er dette ferdig nå liksom.. Burde jeg bare droppe dette? Vi har barn på ulike hold og familier involvert. Det er fryktelig vondt. Anonymkode: 9d0a1...04f Bare vær sjeleglad for at han gjorde det slutt. Han her er ikke noe å samle på. Forstår godt at du har det vondt. Ustabilitet gjør vondt. Når man må trygle etter kjærlighet så er det noe galt. Han er ikke snill med deg. Anonymkode: fb064...5d4 11 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:24 #4 Del Skrevet lørdag kl 08:24 Good riddance Anonymkode: e9836...982 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:33 #5 Del Skrevet lørdag kl 08:33 Han der er dramatisk. Klassisk hot and cold. Han tror at han bare kan trekke tilbake dette i dag. IKKE ta ham tilbake. Dersom du tar ham tilbake, kommer du bare til å oppleve drama og tårer. Er han psykisk voldelig på andre måter også? Anonymkode: cd275...6d6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:33 #6 Del Skrevet lørdag kl 08:33 Dette hørtes veldig ut som min eks i starten. Det eskalerte voldsomt i tillegg. Sjalusien var så ubegrunnet og voldsom. Han gjorde det slutt en haug med ganger og jeg klarte å hanke han inn igjen. Andre ganger kom han av seg selv, men det helv*tte jeg gjennomgikk hver gang tæret på følelsene mine for han. Jeg mistet respekten og følelsene for han, selv om jeg hadde gode følelser, ble de overskygget mer og mer av de vonde. Han ble mindre sjalu og mistenksom med tiden, men det ble aldri helt bra. Og jeg tålte mindre og mindre før jeg mistet tålmodigheten og medlidenheten ovenfor hans følelser. De skulle alltid ta plass, uansett. Det ble omsider slutt, og da merket jeg hvor sliten jeg var. Jeg var jo konstant redd for en reaksjon og har nok gått i beredskap over flere år her. Det gikk så langt at jeg sendte melding før jeg gikk i dusjen, eller skulle hvile litt, slang på røret hvis han ringte og jeg var i en telefon- for å unngå at han skulle bli mistenksom. Den indre roen som kom etter hvert var veldig befriende. Mitt råd er, ikke ta han tilbake. La han gå. Kommer han tilbake, ikke slipp han inn igjen. Om du ønsker å være med han så må du for all del sette kraftige grenser, be han oppsøke hjelp. Og gi han klar beskjed at om dette skjer igjen og han ikke stoler på deg, så går DU i fra han. Anonymkode: 82533...112 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:41 #7 Del Skrevet lørdag kl 08:41 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han der er dramatisk. Klassisk hot and cold. Han tror at han bare kan trekke tilbake dette i dag. IKKE ta ham tilbake. Dersom du tar ham tilbake, kommer du bare til å oppleve drama og tårer. Er han psykisk voldelig på andre måter også? Anonymkode: cd275...6d6 Nei. Jeg ringte han for å få avkasting nå og var bestemt og kald. Ba meg slutte å mase. Anonymkode: 9d0a1...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:42 #8 Del Skrevet lørdag kl 08:42 Avklaring Anonymkode: 9d0a1...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:45 #9 Del Skrevet lørdag kl 08:45 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dette hørtes veldig ut som min eks i starten. Det eskalerte voldsomt i tillegg. Sjalusien var så ubegrunnet og voldsom. Han gjorde det slutt en haug med ganger og jeg klarte å hanke han inn igjen. Andre ganger kom han av seg selv, men det helv*tte jeg gjennomgikk hver gang tæret på følelsene mine for han. Jeg mistet respekten og følelsene for han, selv om jeg hadde gode følelser, ble de overskygget mer og mer av de vonde. Han ble mindre sjalu og mistenksom med tiden, men det ble aldri helt bra. Og jeg tålte mindre og mindre før jeg mistet tålmodigheten og medlidenheten ovenfor hans følelser. De skulle alltid ta plass, uansett. Det ble omsider slutt, og da merket jeg hvor sliten jeg var. Jeg var jo konstant redd for en reaksjon og har nok gått i beredskap over flere år her. Det gikk så langt at jeg sendte melding før jeg gikk i dusjen, eller skulle hvile litt, slang på røret hvis han ringte og jeg var i en telefon- for å unngå at han skulle bli mistenksom. Den indre roen som kom etter hvert var veldig befriende. Mitt råd er, ikke ta han tilbake. La han gå. Kommer han tilbake, ikke slipp han inn igjen. Om du ønsker å være med han så må du for all del sette kraftige grenser, be han oppsøke hjelp. Og gi han klar beskjed at om dette skjer igjen og han ikke stoler på deg, så går DU i fra han. Anonymkode: 82533...112 Jeg har vært utro før og dette melker han. Jeg har vært en flørt og det sier han er min karakter. Men det er ikke det lenger. Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold. Mener hans oppmerksomhet ikke er nok. Ringte han nå. Han sier jeg maser. Ingenting er endret. Anonymkode: 9d0a1...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:52 #10 Del Skrevet lørdag kl 08:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært utro før og dette melker han. Jeg har vært en flørt og det sier han er min karakter. Men det er ikke det lenger. Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold. Mener hans oppmerksomhet ikke er nok. Ringte han nå. Han sier jeg maser. Ingenting er endret. Anonymkode: 9d0a1...04f Du får det bedre uten ham. Han har fullstendig makt i deres forhold, og du prøver å gjøre ham fornøyd. Han vil aldri bli det. Si ja, at du er enig, forholdet er over. Du vil treffe en du har det godt med senere. Anonymkode: 3c787...908 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:03 #11 Del Skrevet lørdag kl 09:03 Ikke skjønner jeg at du gidder, høres ut som om du kan finne deg en type ganske enkelt. Anonymkode: 0dfe7...ba1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:11 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:11 Du har vært utro. Du har vært en flørt. Du legger ut bilder (for oppmerksomhet), selv om du er voksen og har kjæreste. Likevel er mannen problemet her på KG! Jeg forstår han og usikkerheten hans. La han gå, så han kan finne ei som er trofast. Anonymkode: 246f2...3e7 5 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:35 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:35 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du har vært utro. Du har vært en flørt. Du legger ut bilder (for oppmerksomhet), selv om du er voksen og har kjæreste. Likevel er mannen problemet her på KG! Jeg forstår han og usikkerheten hans. La han gå, så han kan finne ei som er trofast. Anonymkode: 246f2...3e7 Ikke utro mot han. Tidligere. Anonymkode: 9d0a1...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:46 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:46 Han takler ikke sjalusiproblemene sine. En ærlig sak det. Han vet at det vil gå utover både han og deg. Han trenger noen som ikke har vært utro mot han. Ei som ikke søker oppmerksomhet på sosiale medier hele tiden. Jeg kjenner ei som legger ut bilder og video av seg selv hele tiden. Selfier hver gang hun er på trening. Selfier hver gang hun er på tur i naturen. Hun får mannen, datteren på 13, og kollegaer til å filme seg støtt og stadig. Filmer hun selfie, så er både trutmunn og utringning med. Vet hun ikke ville vært utro mot mannen, men hun trenger å vite at følgerne synes hun er deilig. Tror jeg hadde fått fnatt om min mann holdt på sånn. Hadde jeg vært en sjalu person hadde jeg nok ikke taklet det. Anonymkode: a4c4c...2a5 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:54 #15 Del Skrevet lørdag kl 09:54 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du har vært utro. Du har vært en flørt. Du legger ut bilder (for oppmerksomhet), selv om du er voksen og har kjæreste. Likevel er mannen problemet her på KG! Jeg forstår han og usikkerheten hans. La han gå, så han kan finne ei som er trofast. Anonymkode: 246f2...3e7 Man er ikke trofast fordi man har et bilde eller to av seg selv? Hva blir det neste nikab eller burka? La han gå for å finne noen han kan styre som han vil. Anonymkode: 9e99e...ce0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:02 #16 Del Skrevet lørdag kl 10:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært utro før og dette melker han. Jeg har vært en flørt og det sier han er min karakter. Men det er ikke det lenger. Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold. Mener hans oppmerksomhet ikke er nok. Ringte han nå. Han sier jeg maser. Ingenting er endret. Anonymkode: 9d0a1...04f Er fokuset på rumpa? Og hvorfor velger du et slikt bilde? Hva med treningsbildene? Vil tro de er ganske utfordrende? Hvorfor har du i det hele tatt ett behov for å vise frem kroppen din på some? Skjønner ikke at det er verdt det? Du har barn Anonymkode: cc905...a51 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:05 #17 Del Skrevet lørdag kl 10:05 Jeg tror det er best for dere at det er slutt. Du må absolutt ikke gå med på å gjøre "alt" for å få han tilbake. Da lar du en annen person kontrollere deg. Det føles kanskje ikke så viktig å legge bilder ut på Instagram, men de minste frihetene er de viktigste. Han mener jo det er best om det er slutt. Det har han rett i. Anonymkode: afc8c...ec4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:44 #18 Del Skrevet lørdag kl 10:44 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Man er ikke trofast fordi man har et bilde eller to av seg selv? Hva blir det neste nikab eller burka? La han gå for å finne noen han kan styre som han vil. Anonymkode: 9e99e...ce0 TS har vært utro mot noen tidligere: AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært utro før og dette melker han. Jeg har vært en flørt og det sier han er min karakter. Men det er ikke det lenger. Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold. Mener hans oppmerksomhet ikke er nok. Ringte han nå. Han sier jeg maser. Ingenting er endret. Anonymkode: 9d0a1...04f Anonymkode: a4c4c...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:06 #19 Del Skrevet lørdag kl 11:06 Jeg vet jo ikke hva slags bilder du legger ut, men jeg tviler på at det er samme type antrekk som jeg hadde brukt på ski. Er det mannlige brukere du appellerer til og ønsker å treffe? Hvis du er heeelt ærlig med deg selv, er det sexy bilder? Ville du mistet følgere om det ikke spilte på flørt? Selvsagt kan ikke kjæresten din hindre deg i å legge ut slikt, men jeg kan forstå at han ikke synes at dere er en match. Han er i sin fulle rett til å synes at det er flaut og smakløst. Da passer dere ganske enkelt ikke sammen. Anonymkode: 31e1e...1f2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 12:09 #20 Del Skrevet lørdag kl 12:09 AnonymBruker skrev (3 timer siden): . Jeg står med ryggen til med skidress på et bilde på insta hvor rumpe synes. Det mener han ikke går an når man ikke er i forhold Hva mener du med at "rumpa synes"? Er rumpa påkledd? Jeg synes det er rart å legge ut bilder hvor man gjør seg sexy når man er i et forhold. Det er rart uansett, men spesielt når man er i forhold. Det handler om å være avhengig av oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og at man ikke egentlig er moden for et forhold. Typen din takler ikke sjalusien og usikkerheten sin. Dere passer ikke sammen om ikke dere begge tar tak i dere selv. Du må opptre mer lojalt. Han må lære seg å takle usikkerheten sin. Skjønner at det kan være vanskelig å stole på en dame som har vært utro og som gjør seg til for andre menn. Jeg hadde ikke giddet. Jeg hadde nok ikke oppført meg som han, men jeg hadde gitt meg f.. i å fortsette forholdet med en sånn dame. Alternativt hadde jeg begynt å oppføre meg som henne. Det hadde garantert blitt minst én tråd om det på KG hvor alle damene hadde vært enige om hvor upålitelig han er. Anonymkode: f626e...741 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå