AnonymBruker Skrevet 29. mars #1 Skrevet 29. mars Som overskriften sier. Vi har jobbet sammen i flere år, men blitt bedre kjent siste tiden. Alltid god stemning mellom oss og vi har det hyggelig på jobb. Siste måneden har vi vært venner på snap og snakket litt løst og fast utenom jobb. Jeg har ikke lagt mer i dette enn at det er vennskapelig siden vi begge har samboere, og holdt tonen deretter. Men nå kom innrømmelsen om at mye var flørting og et håp om noe mer… jeg er smigret, men også litt sjokkert. Jeg liker fyren godt som en venn, men synes det hele er litt vanskelig nå. jeg er også redd for at jeg kan ha virket flørtende ubevisst (noe jeg ofte får høre at jeg er, og prøver å unngå og har prøvd mitt beste her for å unngå) Hell i uhell, skal jeg forhåpentligvis snart si opp, da jeg er ferdig utdannet, men hvordan håndtere dette? En del av meg sier at jeg må ta avstand, men en annen satte stor pris på det jeg så på som vennskap og kommer til å savne det litt, da jeg ikke har mye sosialt utenom familie og samboer Anonymkode: 341c9...616
Snok1 Skrevet 29. mars #2 Skrevet 29. mars Du må bare forklare din posisjon for ham, og håpe han er voksen og forstår. Forelskelser kommer og går, du behøver i utgangspunktet ikke legge altfor mye i dette. 1
sorthstudios Skrevet 29. mars #3 Skrevet 29. mars Hvis du har samboer så avslutter du "vennskapet" til kollegaen. Kollegaen din ønsker noe mer enn vennskap og du må være lojal ovenfor din samboer. 2
Borgfrid Skrevet 29. mars #4 Skrevet 29. mars Kutt kontakten tvert. Hvis du vil beholde kjæresten din 1
Lekenfyr Skrevet 30. mars #5 Skrevet 30. mars En god og trygg grense fra fin side er alt du kan gjøre. Er desverre ikke så lett og forvalte slike grenser for den som håper på noe mer, vil alltid ligge der som ett bakteppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå