AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:18 #1 Del Skrevet lørdag kl 06:18 Skal jobbe 3 røde dager i påsken, men fått 2 f4 dager. Hvordan blir utregning da? Anonymkode: 13823...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet lørdag kl 06:53 #2 Del Skrevet lørdag kl 06:53 Hvis man velger F4-dag skal man vel få 1 for hver rød dag man jobber. F4 betyr at man får fri en annen dag, istedenfor helligdagstillegg. Slik jeg har forstått det må man selv velge å ta F4-dag, at dette ikke er noe arbeidsgiver bare kan gi deg (?). Dog ikke 100% sikker på dette. Her tror jeg du får: Dag 1: vanlig grunnlønn Dag 2: vanlig grunnlønn Dag 3: vanlig grunnlønn + helligdagstillegg også får du 2 fridager et annet sted for å kompensere for at du jobbet dag 1 og 2 uten tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 18:02 #3 Del Skrevet lørdag kl 18:02 Nuttery skrev (11 timer siden): Hvis man velger F4-dag skal man vel få 1 for hver rød dag man jobber. F4 betyr at man får fri en annen dag, istedenfor helligdagstillegg. Slik jeg har forstått det må man selv velge å ta F4-dag, at dette ikke er noe arbeidsgiver bare kan gi deg (?). Dog ikke 100% sikker på dette. Her tror jeg du får: Dag 1: vanlig grunnlønn Dag 2: vanlig grunnlønn Dag 3: vanlig grunnlønn + helligdagstillegg også får du 2 fridager et annet sted for å kompensere for at du jobbet dag 1 og 2 uten tillegg. Dette velger ikke vi. Vanlig grunnlønn får jo de som har fri også, så i utgangspunktet blir det ekstra fridager vi får. Den ene f4 er nok fordi jeg har min turnusfri på en rød dag før helg. Altså dagen som erstatter søndag.? Anonymkode: 13823...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå