AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:54 #1 Del Skrevet lørdag kl 04:54 Så jeg skjønner at høye hæler er vonde og fæle. Egentlig glad for at det ikke er en greie hos oss lenger. Men av og til vil jeg gå i høye hæler og da er jeg oftest helt alene. Og menn flokker seg til meg som møll til lyset. Det blir litt mye. Så hvor får jeg pynte meg uten å stikke meg ut så mye? Må jeg til utlandet, liksom? Anonymkode: c4c55...109 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:02 #2 Del Skrevet lørdag kl 05:02 Ikke ødelegg føttene dine. Har nylig operert skjev stortå for 4 gang, for min del er det ikke pga trange sko, men det er ikke bra for føttene. Anonymkode: 5db28...5ae 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:05 #3 Del Skrevet lørdag kl 05:05 Øst Europa.... Anonymkode: 80f5d...82e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:48 #4 Del Skrevet lørdag kl 10:48 Har aldri gått med høye hæler, kun prøvd.. Tortur for beina, så niks! Anonymkode: ce673...073 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:51 #5 Del Skrevet lørdag kl 10:51 Herregud 😂 Anonymkode: 8ef9b...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:32 #6 Del Skrevet lørdag kl 16:32 Går ikke hun værdama (husker ikke navnet) i nrk ALLTID i høye hæler? Anonymkode: d1c9c...fa0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:36 #7 Del Skrevet lørdag kl 16:36 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går ikke hun værdama (husker ikke navnet) i nrk ALLTID i høye hæler? Anonymkode: d1c9c...fa0 Godt voksen er hun også! Anonymkode: d1c9c...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:37 #8 Del Skrevet lørdag kl 16:37 Høye hæler er burka for føttene. Anonymkode: 56581...225 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:38 #9 Del Skrevet lørdag kl 16:38 Fordi jeg synes det er fint. Jeg prøver å finne noen som er gode å gå i. De som er litt dyre merker er pyton. Anonymkode: c128f...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:41 #10 Del Skrevet lørdag kl 16:41 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så jeg skjønner at høye hæler er vonde og fæle. Egentlig glad for at det ikke er en greie hos oss lenger. Men av og til vil jeg gå i høye hæler og da er jeg oftest helt alene. Og menn flokker seg til meg som møll til lyset. Det blir litt mye. Så hvor får jeg pynte meg uten å stikke meg ut så mye? Må jeg til utlandet, liksom? Anonymkode: c4c55...109 Svalbard, kanskje? Anonymkode: 6ed06...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:42 #11 Del Skrevet lørdag kl 16:42 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi jeg synes det er fint. Jeg prøver å finne noen som er gode å gå i. De som er litt dyre merker er pyton. Anonymkode: c128f...eb6 Er det bedre å gå i de med bare føtter en med strømpebukse på? Anonymkode: d1c9c...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:43 #12 Del Skrevet lørdag kl 16:43 Hæ? Jeg ser damer i høye hæler over alt. Alt fra sportspuber, restauranter, nattklubber og loungebarer... Anonymkode: 9fcd5...fdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:18 #13 Del Skrevet lørdag kl 20:18 Om 5-10 år er det nok in igjen. Anonymkode: ca9d5...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet mandag kl 10:12 #14 Del Skrevet mandag kl 10:12 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 17.32): Går ikke hun værdama (husker ikke navnet) i nrk ALLTID i høye hæler? Anonymkode: d1c9c...fa0 Jo, og hun er lekker. Kropp og legger. Forstår du ikke at mange hankjønn liker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet mandag kl 10:15 #15 Del Skrevet mandag kl 10:15 Det er veldig fint synes jeg. Men enig, det er passé. Fordi det er så skadelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå