Gå til innhold

Spasmer i bein, rykker så beinet spretter opp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og det er så plagsomt. Jeg vet ikke hvorfor dette skjer, jeg bruker neurontin (fast i 4 år) så det burde jo hjelpe men her sitter jeg nå våken allikevel mens jeg kjenner det spenner seg opp og beinet spretter opp som om jeg skulle sparket en ball. Jeg forstår ikke hvorfor dette skjer og trenger råd og tips som kan hjelpe utenom neurontin og magnesium.

Anonymkode: 7c767...67e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

B-12. 

Anonymkode: e9ee2...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har fått neurontin mot spasmer og det ikke virker like godt lenger så er legen stedet å henvende seg.

Anonymkode: 41903...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis du har fått neurontin mot spasmer og det ikke virker like godt lenger så er legen stedet å henvende seg.

Det er ikke derfor jeg fikk neurontin. Jeg drar til legen men det er ikke ledig time på neste to uker og dette tar søvnen ifra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er ikke derfor jeg fikk neurontin. Jeg drar til legen men det er ikke ledig time på neste to uker og dette tar søvnen ifra meg.

Jeg ville i hvert fall ikke tatt noe b-12 tilskudd før du skal til legen, men ta en test når du skal dit. Har du andre symptomer, eller er det kun spasmer/rykninger? 

Du kan også ringe apoteket for å høre om det finnes noen andre reseptfrie alternativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ville i hvert fall ikke tatt noe b-12 tilskudd før du skal til legen, men ta en test når du skal dit. Har du andre symptomer, eller er det kun spasmer/rykninger? 

Du kan også ringe apoteket for å høre om det finnes noen andre reseptfrie alternativ. 

Ingen andre symptomer, jeg masserer med varmekrem og det hjelper jo men da er jeg allerede lys våken kl 02 på natta 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis du ikke får sove så bør du kunne få akuttime hvis du informerer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du ikke får sove så bør du kunne få akuttime hvis du informerer om det.

Man kan også få litt ticks av neurontin, så ville sjekket om spasmene kommer av for høy dose 

Anonymkode: 53bf4...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk muskelrykning av Neurontin. Ble anbefalt av legen å slutte på den. Forsvant litt etter at jeg seponerte 

Anonymkode: d3d9f...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har ikke tenkt på at det kan være neurontin iom jeg har stått på samme dose i flere år. Skal sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...