Gå til innhold

Hva er det morsomste ditt barn har sagt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barn er så utrolig morsomme noen ganger! Spurte datteren min (6) tidligere om hun ville ha egg til frokost, og da svarte hun «ja, hvis de kommer fra frittgående høner». Aner ikke hvor det kom fra, men omsorgsfull liten frøken🥰

Hva slags morsomme ting har deres barn sagt?

Anonymkode: f1e94...044

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungen vår er bare to da. Men jeg kalte henne crasy girl en gang hun var veldig vill og lekte. I ettertid går hun rundt å sier « crasy» ut av det blå

Anonymkode: 60630...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

6 åor! 

Anonymkode: 94505...538

Samme vibben som jeg fikk😂

Anonymkode: a9973...43d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker godt da min var veldig opptatt av å snakke høyt om alle prikkene hun så rundt om kring. Hun kunne ikke si R, så kommentarene "Se en pikk!", "Se alle de pikkene" og ikke minst alle de gangene hu har gått rundt og snakket med folk om alle pikkene hun har sett.

Det ble ikke bedre at av jeg ikke klarte å holde latteren inne 🤣

Anonymkode: f6bf5...354

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt med 2 åringen på gulvet og lekte. Vi satt å tullet og plutselig sier hun med et lurt blikk «hysj, hører du musa i taket?» (på gebrokkent 2 åring språk). Spurte henne om det var mus i taket, og ja, det mente hun at det var 😂 hvor hun har fått det fra aner jeg ikke. 

vi driver også å teller, snakker om farger osv. en dag når vi leste en bok og når jeg telte sauene på ene siden sier hun plutselig «kjempebra mamma» 🙈 jo takk! Sjeldent jeg får skryt av å kunne telle til 5 må jeg si 

Anonymkode: 311ab...128

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi var på besøk hos et familiemedlem med hund. Eierne viste barna at hunden kunne sitte og gi labb og belønnet den med hundesnacks. Så tok storesøster på 3,5 år opp en seigmann fra godteskåla, gikk bort til lillebror på 2 år, holdt seigmannen forn han og sa: "Ole" sitt, gi labb.

Anonymkode: c3078...dbe

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da vi var på besøk hos et familiemedlem med hund. Eierne viste barna at hunden kunne sitte og gi labb og belønnet den med hundesnacks. Så tok storesøster på 3,5 år opp en seigmann fra godteskåla, gikk bort til lillebror på 2 år, holdt seigmannen forn han og sa: "Ole" sitt, gi labb.

Anonymkode: c3078...dbe

:hoho: fantastisk! :skratte: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjempebra mamma" '

Roste toåringen meg for at jeg var så flink å kle på meg

Hadde mast i 20 minutter om at pysjen måtte på. Ble litt lei så jeg sa at nå måtte hu åpne ørene å høre etter "nei de har jeg stengt for dagen"  

Fikk gjenfortalt fra an ansatt på barnehagen. Det er lunsj, og ene barnet på bordet tar på all frukten. Så smeller det fra frøkna mi "slutt å nævvel!"  Ja vi er trøndere 😂 han fikk seg en god latter.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med min nevø på 3 år i svømmehallen.Han kan ikke svømme selv så armringer måtte han ha på.Etter en stund sier han,jeg er så sliten i armringene mine.Jeg humrer å ler av det stadig.

Anonymkode: 04111...fe7

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden må vel være kroneksempelet på at ingen syns at det andre sine barn sier er morsomt. 

Anonymkode: f6507...75c

• Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Denne tråden må vel være kroneksempelet på at ingen syns at det andre sine barn sier er morsomt. 

Jeg syns flere av disse var morsomme jeg, så det stemmer ikke. 

Anonymkode: ce4bc...e0a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enig😆 Hilsen trebarnsmor for øvrig. 

Anonymkode: c9e33...fbd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa, du og lillebror er gutter. Dere har sånn klump i fua. Jeg er jente. Jeg har ikke sånn klump 😂

Anonymkode: 1be4f...cbb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så hva gjør du her? *Husj* ut med seg! 😄

Barnet mitt sa alltid polityv isteden for politi. Synes den var litt søt så jeg lot han si det en stund 😇

Anonymkode: 5c680...3e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hente min sønn på 5 år i barnehage. Han lekte med en vikar, og plutselig min sønn sier « hun er ikke mammaen min, kanskje hun vil kidnappe meg». Jeg måtte vente til vikar fant en fast stilling som bekreftet at jeg er mamma hans. Min sønn syntes at det var veldig morsomt. 🙄

Anonymkode: 2621a...388

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Partypooper 🙃

Anonymkode: 311ab...128

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner hva du mener, og det gjør at jeg ikke får meg til å dele noen av barnas gullkorn her. 

Samtidig så har vi nok også bare litt ulik humor alle sammen. Jeg jobber i en småbarnsavdeling i barnehagen, og jeg får altså høre så mye morsomt. Men det er vel gjerne hele situasjonen som blir komisk, tonefall, kroppsspråk, kontekst. Så det blir ikke like gøy når en leser det i en tråd på KG. 

Et eksempel jeg kommer på fra jobbsammenheng og som jeg begynner å smile av bare jeg tenker på det nå, var en toåring som ikke ville kle på seg og gå ut. Jeg sa at det kunne jeg skjønne, vinterdressen er tykk og stiv, og det var veldig gøy med lekebilene inne, men så skal vi jo ut og alle de andre har gått ut nå. "Jeg hjelper deg å få på dressen nå", sa jeg. "greit, da bæsjer jeg!", svarte gutten. Det var noe med tonefallet, de strenge, men likevel smilende øynene mens han sa det og at det faktisk var en høyst reell trussel som ville utsette påkledningen en del. 

Anonymkode: 7f48d...108

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...