AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:50 #1 Del Skrevet fredag kl 21:50 16 åringen og en kompis skal flytte til Spania i sommer. Der skal de bo hos en annen komis og familien. Flybilletter er bestilt. Men lurer på om vi må skrive en bekreftelse på at han får reise? Anonymkode: 4d02a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet lørdag kl 03:13 #2 Del Skrevet lørdag kl 03:13 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 04:01 #3 Del Skrevet lørdag kl 04:01 Han kan reise fritt. Anonymkode: b9c5b...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet lørdag kl 05:44 #4 Del Skrevet lørdag kl 05:44 Bekreftelse til hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:19 #5 Del Skrevet lørdag kl 06:19 Det er bra de har bosted ,for barn under 18 har vel knapt lov til å bo på hotell alene. Anonymkode: e1e7d...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:25 #6 Del Skrevet lørdag kl 06:25 Datteren min har flydd alene i Europa siden hun var 14 og jeg har aldri skrevet noe som helst. Anonymkode: 96238...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:08 #7 Del Skrevet lørdag kl 07:08 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Datteren min har flydd alene i Europa siden hun var 14 og jeg har aldri skrevet noe som helst. Anonymkode: 96238...270 Logan air krever faktisk underskrift av en av foreldrene for ungdom under 16. Anonymkode: 2b8d5...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:09 #8 Del Skrevet lørdag kl 07:09 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 16 åringen og en kompis skal flytte til Spania i sommer. Der skal de bo hos en annen komis og familien. Flybilletter er bestilt. Men lurer på om vi må skrive en bekreftelse på at han får reise? Anonymkode: 4d02a...386 Skriv samtykke sånn i tilfelle. Logan air krever samtykke. Hvordan andre flyselskaper er, vet jeg ikke. Anonymkode: 2b8d5...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:17 #9 Del Skrevet lørdag kl 07:17 Hadde aldri latt barnet mitt flytte til Spania! Anonymkode: d0fa7...88f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 07:18 #10 Del Skrevet lørdag kl 07:18 Ville sjekket med flyselskapet han skal reise med. Ikke stol på hva kg sier Anonymkode: 436b2...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet lørdag kl 07:20 #11 Del Skrevet lørdag kl 07:20 Skal ungdommen melde flytting osv eller mener du egentlig at det skal på ferie? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:44 #12 Del Skrevet lørdag kl 09:44 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde aldri latt barnet mitt flytte til Spania! Anonymkode: d0fa7...88f Skrev feil. Mente fly til spania Anonymkode: 4d02a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:44 #13 Del Skrevet lørdag kl 09:44 minister-mio skrev (2 timer siden): Skal ungdommen melde flytting osv eller mener du egentlig at det skal på ferie? Ferie. Skrev feil. Anonymkode: 4d02a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:45 #14 Del Skrevet lørdag kl 09:45 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville sjekket med flyselskapet han skal reise med. Ikke stol på hva kg sier Anonymkode: 436b2...90b Reiser med Sas nedover og Norwegian hjem Anonymkode: 4d02a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:37 #15 Del Skrevet lørdag kl 11:37 Jeg ville sendt med, tar kort tid å fikse også er du sikker på at det i orden Anonymkode: 464ad...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:29 #16 Del Skrevet lørdag kl 14:29 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde aldri latt barnet mitt flytte til Spania! Anonymkode: d0fa7...88f Og hvem bryr seg? Det var ikke det ts spurte om. Anonymkode: 43326...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:37 #17 Del Skrevet lørdag kl 15:37 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville sendt med, tar kort tid å fikse også er du sikker på at det i orden Anonymkode: 464ad...2a1 😉Finnes ett sånt skjema på nettet? Anonymkode: 4d02a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:47 #18 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Google det. Måtte ha et skjema med bekreftelse fra Tingretten og apostille-stempel fra Statsforvalteren da datter skulle reise alene til Tyrkia. Forskjellige land har forskjellige regler. Anonymkode: 76eed...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:03 #19 Del Skrevet lørdag kl 21:03 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 16 åringen og en kompis skal flytte til Spania i sommer. Der skal de bo hos en annen komis og familien. Flybilletter er bestilt. Men lurer på om vi må skrive en bekreftelse på at han får reise? Anonymkode: 4d02a...386 Så uansvarlig at jeg lar min 16 åring flytte til Spania er jeg heldigvis ikke, jeg elsker mine barn for høyt til det. Men det er meg. Anonymkode: d1854...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:24 #20 Del Skrevet søndag kl 11:24 Min ungdom reiste nettopp til Gran Canaria, sendte ikke med noe bekreftelse på noe. Han hadde pass, og velger de å stoppe han i passkontrollen vil jo vi som foreldre dukke opp i systemet, og enkelt å ringe om det f.eks. skulle være behov for noe. Men forstår ikke hva det evt skulle være. Anonymkode: dd410...eda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå