AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Har et vanskelig forhold til faren min, fordi han er og har alltid vært en trasig type. Trenger ikke gå i detalj, men jeg skulle gjerne snakket med fagfolk om både oppveksten med ham, og sinnet som har blusset opp igjen nå etter hans siste stunt. Det er ikke godt å gå rundt med sånn tankekjør jeg har hatt siste månedene pga. ham, men samtidig er jeg ikke syk og hadde aldri sluppet inn hos noen offentlig psykolog. Er eneste alternativet å gå privat da? Er det god nok grunn til å gå privat? Det er jo veldig dyrt. Anonymkode: 9988c...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars Sjekk om kommunen har lavterskel tilbud innen psykisk helse. Det er gratis og krever ingen henvisning. Anonymkode: c9e47...c92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 28. mars #3 Del Skrevet 28. mars Jeg hadde mistet en nær venninne til selvmord, bestemor lå for døden og jeg hadde store problemer med forholdet til faren min. Psykologtilbud? Neida! Terskelen er visst høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Del Skrevet 28. mars Irja skrev (1 time siden): Jeg hadde mistet en nær venninne til selvmord, bestemor lå for døden og jeg hadde store problemer med forholdet til faren min. Psykologtilbud? Neida! Terskelen er visst høy. I stedet for å komme med sleivspark og hevde at terskelen er så høy for å få samtale med terapeut via det offentlige burde du lese deg opp på hva intensjonen med spesialisthelsetjenesten er. Anonymkode: 9a323...896 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Del Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk om kommunen har lavterskel tilbud innen psykisk helse. Det er gratis og krever ingen henvisning. Anonymkode: c9e47...c92 Høres ut som et sted med evige køer. Men skal sjekke, takk. Anonymkode: 9988c...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå