Gå til innhold

Har et behov for å prate med noen, men jeg er ikke syk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har et vanskelig forhold til faren min, fordi han er og har alltid vært en trasig type. Trenger ikke gå i detalj, men jeg skulle gjerne snakket med fagfolk om både oppveksten med ham, og sinnet som har blusset opp igjen nå etter hans siste stunt. Det er ikke godt å gå rundt med sånn tankekjør jeg har hatt siste månedene pga. ham, men samtidig er jeg ikke syk og hadde aldri sluppet inn hos noen offentlig psykolog. Er eneste alternativet å gå privat da? Er det god nok grunn til å gå privat? Det er jo veldig dyrt.

Anonymkode: 9988c...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sjekk om kommunen har lavterskel tilbud innen psykisk helse. Det er gratis og krever ingen henvisning.

Anonymkode: c9e47...c92

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mistet en nær venninne til selvmord, bestemor lå for døden og jeg hadde store problemer med forholdet til faren min. Psykologtilbud? Neida! Terskelen er visst høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irja skrev (1 time siden):

Jeg hadde mistet en nær venninne til selvmord, bestemor lå for døden og jeg hadde store problemer med forholdet til faren min. Psykologtilbud? Neida! Terskelen er visst høy.

I stedet for å komme med sleivspark og hevde at terskelen er så høy for å få samtale med terapeut via det offentlige burde du lese deg opp på hva intensjonen med spesialisthelsetjenesten er.

Anonymkode: 9a323...896

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjekk om kommunen har lavterskel tilbud innen psykisk helse. Det er gratis og krever ingen henvisning.

Anonymkode: c9e47...c92

Høres ut som et sted med evige køer. Men skal sjekke, takk.

Anonymkode: 9988c...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...