KaffekoppQueen Skrevet 4. april #41 Del Skrevet 4. april Preferansen er: Liker ikke hår på rygg så det må vekk. Litt er helt ok. Nedentil må det trimmes, men det må være hår der. Bryst -kan- trimmes, men helst ikke. Resten må være urørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #42 Del Skrevet 4. april Dere kvinner med preferanser. Husk at selv om du ser en mann som ikke tilfredsstiller preferansene dine med tanke på behåring, enten med at noe er trimmet når det ikke skal det eller at noe bør trimmes når det ikke er det, så vit at de aller fleste menn er fleksible på egen behåring når kjærligheten melder seg. Anonymkode: 955c0...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:56 #43 Del Skrevet tirsdag kl 18:56 AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 19.55): Dere kvinner med preferanser. Husk at selv om du ser en mann som ikke tilfredsstiller preferansene dine med tanke på behåring, enten med at noe er trimmet når det ikke skal det eller at noe bør trimmes når det ikke er det, så vit at de aller fleste menn er fleksible på egen behåring når kjærligheten melder seg. Anonymkode: 955c0...085 Det er jeg enig med deg i Anonymkode: 1d159...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 19:01 #44 Del Skrevet tirsdag kl 19:01 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 21.49): Det trodde jeg ikke var vanlig blant heterofile menn Anonymkode: 1d159...7fb Det er ikke det. Anonymkode: 52573...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet tirsdag kl 20:30 #45 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 Masse hår er bare flott! Eller egentlig alt som er naturlig! Mannen min har masse pels, elsker det! Maskulint og flott. Men da jeg var i tidlig 20 årene syns jeg ikke noe om hår.. Så kanskje det er en greie med alderen? At man ser på ting anderledes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet onsdag kl 05:20 #46 Del Skrevet onsdag kl 05:20 Jeg tenner på menn som er slanke, glatte og litt androgyne, men som gjerne har en svær kuk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:48 #47 Del Skrevet onsdag kl 05:48 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 22.09): Hvor mye hår på kroppen er formye hår på en mann? Kan en mann trimme bryst, bein og armhuler synes du? Anonymkode: 1d159...7fb La menn være menn. Alt det her hårhysteriet gjør meg matt 🙄 Vil heller ha en hårete mann som en apekatt, enn en glatt polert 😂 Tar man vekk hår, så føler jeg man tar vekk det som er naturlig og dyrisk 😉 Anonymkode: b1e78...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:40 #48 Del Skrevet onsdag kl 09:40 Perfume skrev (13 timer siden): Masse hår er bare flott! Eller egentlig alt som er naturlig! Mannen min har masse pels, elsker det! Maskulint og flott. Men da jeg var i tidlig 20 årene syns jeg ikke noe om hår.. Så kanskje det er en greie med alderen? At man ser på ting anderledes? Tror ikke nødvendigvis det, jeg er 45 og har aldri likt kroppshår verken på meg selv eller mannen. Tror ikle det kommer til å endre seg heller, det er en ganske sterk preferanse Anonymkode: 958a4...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:49 #49 Del Skrevet onsdag kl 12:49 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke nødvendigvis det, jeg er 45 og har aldri likt kroppshår verken på meg selv eller mannen. Tror ikle det kommer til å endre seg heller, det er en ganske sterk preferanse Dumpegrunn om du fant en ny mann? Anonymkode: 1d159...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:11 #50 Del Skrevet onsdag kl 13:11 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dumpegrunn om du fant en ny mann? Anonymkode: 1d159...7fb Tja. Jeg mener alle bør bestemme hvordan de har sitt eget kroppshår, det er ikke noe andre kan bestemme men en kan selvsagt dele sine preferanser og ha andre preferanser enn "alt kroppshår på menneskerer flott". Hadde mannen funnet ut at han plutselig ut av det blå ville ha masse kroppshår hadde jeg ikke dumpet han av den grunn men på en ny mann skulle han virkelig ha vært en innertier på absolutt alle (!!!) andre områder om han hadde hatt en del kroppshår. Det blir som med at en mann hadde hatt langt hodehår, eller kroppen full av tatoveringet, eller tatt masse plastiske operasjoner: det er ikke noe jeg finner fint eller attraktivt i utgangspunktet og det er jo et lite must i et forhold: å finne den andre attraktiv. Anonymkode: 958a4...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:49 #51 Del Skrevet onsdag kl 16:49 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 22.09): Hvor mye hår på kroppen er formye hår på en mann? Kan en mann trimme bryst, bein og armhuler synes du? Anonymkode: 1d159...7fb Liker hår på mann. Men ikke masse på rygg. Kan godt trimme nedentil og sånn at det ikke er full skog der. Skal ha hår på bryst og i armhuler. Anonymkode: 34f19...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:23 #52 Del Skrevet onsdag kl 17:23 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Liker hår på mann. Men ikke masse på rygg. Kan godt trimme nedentil og sånn at det ikke er full skog der. Skal ha hår på bryst og i armhuler. Anonymkode: 34f19...860 Hva med mage om du har mye der? Anonymkode: 1d159...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå