AnonymBruker Skrevet 30. mars #21 Del Skrevet 30. mars Samboeren min er lodden over det hele og jeg elsker det. Anonymkode: 615c5...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #22 Del Skrevet 30. mars Liker hårete mannekropp jeg. Anonymkode: e71cb...8ea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #23 Del Skrevet 30. mars Er det voksne mennesker som sier at det er "ekkelt" med hår? Synes det er helt absurd dersom en mann må barbere seg over hele kroppen for å være attraktiv. Jeg bryr meg ikke, hår eller ikke hår. Naturlig er best! Anonymkode: 8c79d...2b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #24 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (15 timer siden): Takk for svar:) Om du har lyst hår så er du jo heldig! Jeg har sorte hår på lys hud, og det ser dessverre ikke ut. Anonymkode: 1d159...7fb Sorte hår på menn er sexy 🙂 Ja takk til hår på legger, lår, armer, bryst, armhule og underlivet. Å på hendene. Å velstelt skjegg. Så for min del ingen barbering/trimming på kroppen. Men alle er jo forskjellig med hva man liker og det kan jo variere fra man er ung til man blir litt eldre Anonymkode: 1827b...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:38 #25 Del Skrevet søndag kl 20:38 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sorte hår på menn er sexy 🙂 Ja takk til hår på legger, lår, armer, bryst, armhule og underlivet. Å på hendene. Å velstelt skjegg. Så for min del ingen barbering/trimming på kroppen. Men alle er jo forskjellig med hva man liker og det kan jo variere fra man er ung til man blir litt eldre Anonymkode: 1827b...ef8 Men jeg regner med du også har "Alt med måte" Anonymkode: 1d159...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:52 #26 Del Skrevet søndag kl 23:52 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 17.49): Takk for svar:) Om du har lyst hår så er du jo heldig! Jeg har sorte hår på lys hud, og det ser dessverre ikke ut. Anonymkode: 1d159...7fb Tull og tøys. Sort hår på lys hud er da ikke stygt! Mye rart dere menn har for dere. Omtrent ingen av oss damer synes det er rart at menn har mer hår på kroppen enn oss. Anonymkode: 10f53...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:08 #27 Del Skrevet mandag kl 00:08 AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 22.09): Hvor mye hår på kroppen er formye hår på en mann? Kan en mann trimme bryst, bein og armhuler synes du? Anonymkode: 1d159...7fb Nei, det er lite mann. En mann skal ha hår. Men skal innrømme at mye hår på skuldre og rygg ikke nødvendigvis er det fineste som finnes, men overlever det. Menn som barberer seg nedentil og armhuler er femi. Andre kvinner som sier æsj til kroppshår, er kvinner jeg generelt ikke diskuterer med. Anonymkode: 52573...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:24 #28 Del Skrevet mandag kl 00:24 Er ingen fan av kroppshår på menn, liker at kjønnshår er barbert og trimmet om han ellers har mye hår på brystet og armhuler. Er 45 og har aldri vært særs keen på pels på mennesker. Anonymkode: fb789...5d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 00:30 #29 Del Skrevet mandag kl 00:30 Ikke barber iallefall. Stikker noe grusomt. Min mann fjerner håret under armer og friserer seg nedentil, samt vokser ryggen. Det er ok, men jeg har bedt ham beholde hår på brystet og "veiviser " både foran og bak. Det er sexy! Eneste mann jeg har vært sammen med som fjerner håret under armene, så var uvant først, men nå normalt for meg. Har ikke noe å si for min tenning akkurat der. Anonymkode: aafdd...ec3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:49 #30 Del Skrevet mandag kl 19:49 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ikke barber iallefall. Stikker noe grusomt. Min mann fjerner håret under armer og friserer seg nedentil, samt vokser ryggen. Det er ok, men jeg har bedt ham beholde hår på brystet og "veiviser " både foran og bak. Det er sexy! Eneste mann jeg har vært sammen med som fjerner håret under armene, så var uvant først, men nå normalt for meg. Har ikke noe å si for min tenning akkurat der. Anonymkode: aafdd...ec3 Det trodde jeg ikke var vanlig blant heterofile menn Anonymkode: 1d159...7fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:15 #31 Del Skrevet mandag kl 20:15 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det trodde jeg ikke var vanlig blant heterofile menn Anonymkode: 1d159...7fb Hva har fjerning av hår noe med kjønn å gjøre eller ikke? Trodde verden var kommet lenger enn det... Anonymkode: 955c0...085 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:36 #32 Del Skrevet tirsdag kl 22:36 Elsker pels på mannen 🤗 Anonymkode: 2a0e0...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:07 #33 Del Skrevet tirsdag kl 23:07 Jeg ser helst at han lar kroppshåret være. Å trimme understellet er greit, men ikke fjern alt, spesielt rundt penishodet. Kroppshår er deilig. Jeg har ikke noe imot hår på ryggen heller. Anonymkode: fbd85...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 06:29 #34 Del Skrevet torsdag kl 06:29 AnonymBruker skrev (På 30.3.2025 den 9.32): Samboeren min er lodden over det hele og jeg elsker det. Anonymkode: 615c5...378 Så søtt 💕 Elsker man mannen så elsker man hele han ❤️ Anonymkode: b1e78...46f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:12 #35 Del Skrevet torsdag kl 10:12 Er mann og trimmer håret under armene for å begrense lukt. Anonymkode: ea839...720 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:20 #36 Del Skrevet torsdag kl 19:20 For meg er det helt avgjørende at han hodehåret i behold, men skjegg og annet kroppshår vil jeg ha minst mulig av. Anonymkode: 7121b...b6e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:21 #37 Del Skrevet torsdag kl 19:21 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er mann og trimmer håret under armene for å begrense lukt. Anonymkode: ea839...720 Det gjorde jeg også før. Helt til jeg sparte meg opp en del hår, og fant ut at jeg fikk ikke mer lukt under armene av hår. Om noe, så synes jeg deo'en holder seg bedre med hår enn uten hår, altså at det lukter freshere med hår enn uten hår. Anonymkode: 955c0...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:37 #38 Del Skrevet torsdag kl 20:37 AnonymBruker skrev (På 31.3.2025 den 22.15): Hva har fjerning av hår noe med kjønn å gjøre eller ikke? Trodde verden var kommet lenger enn det... Anonymkode: 955c0...085 Tja, verden har jo tydeligvis misforstått dette med hår og at dette er en naturlig del av oss. Problemet er at homofile menn i motebransjen etterhvert har overbevist heterofile menn om at det er viktig å fjerne hår. Slik at alle menn blir feminime og hårløse både her og der. Anonymkode: 10f56...69f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:58 #39 Del Skrevet torsdag kl 20:58 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tja, verden har jo tydeligvis misforstått dette med hår og at dette er en naturlig del av oss. Problemet er at homofile menn i motebransjen etterhvert har overbevist heterofile menn om at det er viktig å fjerne hår. Slik at alle menn blir feminime og hårløse både her og der. Anonymkode: 10f56...69f Nå er det vesentlig flere typer menn som fjerner hår. I alt fra idrettsutøvere, til body buildere, til "pappadalter", til den små hvermannsen... overalt og hele tiden. Dessuten er det mange kvinner som ikke liker mye hår på menn, særlig blant yngre kvinner. Men om en mann fjerner eller har hår, så definerer ikke det mannen. Menn må få gjøre som de vil. Om kvinner liker det eller ikke, med eller uten hår, så får det bare være. Er smak og behag hos kvinner, og handler mye om egen trivsel hos menn. Anonymkode: 955c0...085 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:35 #40 Del Skrevet torsdag kl 21:35 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tja, verden har jo tydeligvis misforstått dette med hår og at dette er en naturlig del av oss. Problemet er at homofile menn i motebransjen etterhvert har overbevist heterofile menn om at det er viktig å fjerne hår. Slik at alle menn blir feminime og hårløse både her og der. Anonymkode: 10f56...69f Jeg er så glad for at mannen min er mann med eller uten kroppshår og at jeg som kvinne er kvinne både med eller uten kroppshår. Kroppshår er verken feminint eller maskulint på samme måte som å ha øyner verken er feminint eller maskulint. Også velger hver og en om det er noe en ønsker å beholde eller ta vekk. Også har vi ulike preferanser på hva vi selv synes er mest attraktivt ved andre. Preferanser er noe både heterofile og homofile mennesker har og noe både kvinner og menn har Selv har jeg en preferanse mot menn uten mye kroppshår og andre kvinner har en preferanse mot mye kroppshår. Ingenting ved dette har noe med legning å gjøre, om du mener det kan det være greit å skaffe seg litt mer allmenkunskaper. Anonymkode: 958a4...3c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå