Gå til innhold

Menn og hår

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye hår på kroppen er formye hår på en mann? Kan en mann trimme bryst, bein og armhuler synes du? 

Anonymkode: 1d159...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke hatt noe problem med at han trimma armhuler og bryst da jeg ikke er så veldig glad i kroppshår, men tror det kanskje hadde blitt litt rart hvis han ikke hadde hår på beina.

Anonymkode: 25579...0ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellige kvinner har forskjellig preferanser. Jeg er ikke så glad i en veldig hårete kropp og foretrekker mindre hår som trimming av kjønnshår spesielt men han kan gjerne trimme hår andre plasser som armhuler eller bryst. Bedre med mindre hår en mye hår.

Anonymkode: 958a4...3c4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kort mener dere man skal trimme da på mm klippemaskin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig hårete mann. Har hatt skikkelig komplekser for det, og har ikke ønsket å vise meg på stranda om sommeren, og har advart damer om at jeg er hårete før ligging. Begynte å vokse deler av kroppen, sånn at jeg kunne kle av meg ute om sommeren. Men, etter hvert så er erfaringen at dette ikke er noe stress med tanke på damer. Møtt haugevis med damer som ikke reagerer negativt. Klart, det finnes nok damer som ikke vil være med meg pga det, men opplever det på ingen måte som en hindring. 

Anonymkode: 05d04...6de

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke at en mann skal trimme noe som helst av kroppshår(med unntak av ansiktet, da mye av mimikken ofte forsvinner om den er gjemt bak mye hår). Synes kroppshår er utrolig flott og tiltrekkende, og i mine øyne veldig mandig og barskt😍 Synes også at kvinner blir ekstra kvinnelige med hår.

Er gift med en hårete mann, som har blitt terget i ungdomsårene for det, og derfor har store komplekser og dekker seg til om sommeren. Synes det er så trist. Han er jo SÅ flott, og så har bedritne folk fått ham til å tro noe annet. Faktisk har til og med jeg fått kommentarer med en kritisk, spørrende tone rundt hårveksten hans. Det er så ufint og unødvendig å kommentere negativt på andres utseende. Hva skal det liksom føre til?

Både menn og kvinner er vakre både med og uten kroppshår. Noen liker hår, og andre ikke. Vær sånn som du selv foretrekker å se ut, tenker jeg 😊 Det vil uansett alltid være noen du ikke appellerer til.

Anonymkode: 16f38...4b2

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mye hår på kroppen er formye hår på en mann? Kan en mann trimme bryst, bein og armhuler synes du? 

For min del, kan det nesten ikke bli for mye 😍 Jeg er ganske svak for mye kroppshår 😍 Sånn har jeg vært i mange år 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår over hele kroppen med unntak av hodet , men skjegg. Hot ❤️ 

Anonymkode: dbbd4...079

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det viktigste er at du har det slik du trives med selv. Det vil jo alltid være individuelt hva man liker, jo eldre jeg har blitt jo mer åpent sinn har jeg fått rundt alt sånt. Den mest hårete mannen jeg har vært sammen med hadde skikkelig busk på brystet 🤭jeg elsket å ligge i armkroken og pjuske med det 🤭🥰🔥

Nå var han en skikkelig koslig mann og en av de beste jeg har opplevd seksuelt også så når jeg tenker på denne mannen har jeg bare gode assosiasjoner ☺️

Jeg synes sånne ting er noe av det fineste med å bli kjent med nye mennesker det unike med vær enkelt. Jeg viste ikke at jeg var en "pjuske med bryst hår type" før jeg møtte han og har ikke møtt noen siden hvor det har vært naturlig. 

Unike særtrekk er vakkert ☺️behåring er så utrolig forskjellig fra person til person også. Som det meste annet i grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg liker ikke hårete menn. Hår på legger og under armene er ok. Hår på ryggen og brystet er frastøtende. Han bør også trimme nedentil, aller helst barbere alt. En mann med hår på ryggen ville vært helt uaktuelt. Brysthår må vokses bort, evt barberes daglig. Helskjegg er uaktuelt. 

Anonymkode: b9751...492

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker ikke hårete menn. Hår på legger og under armene er ok. Hår på ryggen og brystet er frastøtende. Han bør også trimme nedentil, aller helst barbere alt. En mann med hår på ryggen ville vært helt uaktuelt. Brysthår må vokses bort, evt barberes daglig. Helskjegg er uaktuelt. 

Anonymkode: b9751...492

Å barbere daglig er tungvindt og vokse er helt forferdelig. Kunne du levd med en som brukte hårtrimmer og trimmet det ned til 1mm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes menn med kroppshår er sexy! Rødnuppete brystkasse etter barbering er ikke særlig attraktivt. 

Anonymkode: 09403...37a

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært en mann som har trimmet meg overalt. Ikke glattbarbert, men trimmet. 

Men har nå møtt en kvinne som ønsker seg mest mulig hår - og det overalt. Hun får nesten ikke nok av hår. 

Det har vært rart for min del, men nå gror jeg håret ut overalt. Og jeg ser faktisk selv at jeg kan virke litt "barskere" med hår enn trimmet.

Anonymkode: 955c0...085

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du muskuløs? Har du lyse eller mørke hår? Synes hårene skjuler at man har en trent kropp, hater det selv. Men når du sier trimmet, hvor mange mm brukte du på maskin? Fikk du kommentarer på det av damene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Er du muskuløs? Har du lyse eller mørke hår? Synes hårene skjuler at man har en trent kropp, hater det selv. Men når du sier trimmet, hvor mange mm brukte du på maskin? Fikk du kommentarer på det av damene?

Synlige muskler har jeg siden jeg er slank, men ikke kjempetrent. Men har en kraftig brystkasse. Har lyseblonde hår på ben og armer, mørkeblond på rygg, mage og nedentil. 

Brukte 6 mm på maskin på hele kroppen, samt at jeg tynnet ekstra ut på bryst og mage, mens jeg tok 2 mm nedentil, når jeg trimmet meg. Så kunne det gå 14-40 dager mellom trimmingene, så håret varierte.  

Har ikke fått noen kommentarer fra damene hverken til eller fra, bortsett fra hun jeg holder på med nå. Hun skal visst ha full busk overalt. Noe jeg har tenkt til å innfri for det meste, men ikke helt enkelte plasser. Hårlengden min handler mye om meg også, og hva jeg liker. Men så har jeg ikke hatt full busk på kroppen før, så det var spennende å se. Og jeg likte det overraskende godt selv også. Kroppen ble straks 10 år eldre og mer komplett med hår. Særlig på brystet...

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kroppen ble straks 10 år eldre og mer komplett med hår.

...og det opplevde jeg som positivt, siden jeg ikke er i 20-årene lenger.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synlige muskler har jeg siden jeg er slank, men ikke kjempetrent. Men har en kraftig brystkasse. Har lyseblonde hår på ben og armer, mørkeblond på rygg, mage og nedentil. 

Brukte 6 mm på maskin på hele kroppen, samt at jeg tynnet ekstra ut på bryst og mage, mens jeg tok 2 mm nedentil, når jeg trimmet meg. Så kunne det gå 14-40 dager mellom trimmingene, så håret varierte.  

Har ikke fått noen kommentarer fra damene hverken til eller fra, bortsett fra hun jeg holder på med nå. Hun skal visst ha full busk overalt. Noe jeg har tenkt til å innfri for det meste, men ikke helt enkelte plasser. Hårlengden min handler mye om meg også, og hva jeg liker. Men så har jeg ikke hatt full busk på kroppen før, så det var spennende å se. Og jeg likte det overraskende godt selv også. Kroppen ble straks 10 år eldre og mer komplett med hår. Særlig på brystet...

Takk for svar:)
Om du har lyst hår så er du jo heldig! Jeg har sorte hår på lys hud, og det ser dessverre ikke ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan ha hår over alt så lenge de fjerner håret rundt rasshullet. 

Anonymkode: 8bdf2...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn kan ha hår over alt så lenge de fjerner håret rundt rasshullet. 

Anonymkode: 8bdf2...d5e

🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hår og synes ikke det er pent med menn som barberer vekk alt. Jeg hadde likevel aldri forventet det ene eller det andre for alle må gjøre det de er mest komfortable med. 

Det er ikke en dealbraker at mannen barberer bort alle håra. 

Anonymkode: f4fb3...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...